Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

asi nejbliz tomu jak bych si to predstavoval mi prijde Cimbu tady GRAF, bejt to na me tak by u tech 3200 otacek na kroutaku ta spiska ani nemusela bejt klidne by to mohlo padat dal po spojnici 3000 a 4000 otacek. Vim ze uz to tu bylo nekolikrat receno ze chip je vec na ktery se nema setrit a plne stim souhlasim, ale teda 19 300 CZK je hafo. Se nedivim ze kdejakej hej pockej s notebookem to zkousi taky 1/4 ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nu ja presne Brno, jses si jistej ze jdou primo do toho skoda spoileru z prislusenstvi, jak jsem ti to psal nejardeji bych zkusil pomeri ty svetylka a pak rekl jestli je chci. Takze pokud by ti to nevadilo a mohl bysme se pak domluvit bych si je od tebe zitra vzal, zkusi zda rozmerove OK a pokud jo poslu na ucet obnos pokud ne tak zaslu nebo dovezu zpet.

EDIT: tusim ze nas papricka sprdne za ten

:kol-74:

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak si tady procitam to forum, napada me takova jednoducha otazka ? Fakt je dobry verit firmam. ktery si software upravujou samy ? Na kompletni ridicim softu pro ECU na OII v nemecku dela treba 15 lidi (kazej si hlida tu svou cast), pak to spojujou dohromady, testujou treba i nekolik mesicu. Jak muze ladic, kterej upravi motor (byt zvedne plynule kroutak i vykon) vedet, co s tim motorem bude po 50 000 kilometrech? Pokud ta firma nedela jen par typ 4-5 aut (a to opomijim, ze cas od casu mA serie stejnyho typu auta ruznou ridici jednotku), jak to muze vedet? Neni opravdu lepsi s nechat si udelat upravu v tovarne, kde se rj vyrabi a preprodavat to? Nic proti nikomu, kdo se tim zivi, ale ja tomu osobne moc neverim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zvazuju ze bych tam neco dal, spis ale nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. Muzete doporucit nekoho kdo mi to udela na miste v Brne? Domluvil bych si brzdu a at chlapec ukaze na miste co v nem je a pokud ne dostane na budku a love zpet.

MR2005

2.0 TDI 103 kW bez DPF

rozvody meneny pri 90 000 km

aktualne najeto 103 500 km

prvni majitel, zadnej zavodnik

z 98% dlouhy trasy > 50km

zatim puvodni turbo, spojka, setrvak

sli byste do toho ?

Pokud chces takovejhle chip na miru tak DieselPower .. Reesha dela vicemene na kazde auto spesl...na 170PS bez snizeni zivotnosti motoru v pohode..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenost s chipem do Octy I 81kw, dostal jsem typ na chip, z 81kw na 101kw, co vy na to?

Jednomu prazakovy jsem delal chip a meril to na brzde v Praze 81KW v serii a po 109kw a 339nm

jinak take www.chipforum.cz , softwery si vyrabime a ladi se i specialy..

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevypadaj nejhur, ale nikde sem nenasel jak dlouho se zabejvaj chipovanim, takhle me to prijde jak kdyby ta f. existovala treba 2roky..

No ja nevím jak dlouho existuji,ale doporucil mi je kamos,co si tam delal bmw 530d a byl s tim max spokojen.Jinak nevim,jestli kdyby existovali 2 roky,by upravovali takovy auta co maji v referencich!:o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nerikam ze jsou IMHO spatny ale zrovna ty reference ve me vzbuzujou divnej pocit, nejmene 5 aut je foceno primo ve skladu ekonomickevozy, nebo jak to je. Takouvouhle sbirku fotek co tam maji poridim za 1 nebo 2 dny taky kdyz vemu fotak a vyrazim po Brne. Fotogalerie nic neznamena se podivej jakou fotogalerii ma ABC Tuning a jejich chiptunning stoji vsichni vime za co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 1,9 TDI v OII jsou spojka s převodovkou dimenzovaný na 250 Nm. Luke 288 o tom ví svoje. Ale tohle tady už všechno proběhlo.

250 N.m máš v papírech, ve skutečnosti to má něco víc, takže tvoje informace je trošku zavádějící. Luke288 si to nechal chipnou trochu moc, proto mu odešla spojka. Zeptej se lidí co tomu rozumí (např. dieselpower). Chip okolo 100 kW, 300 N.m je pro tuhle motorizaci vpohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

250 N.m máš v papírech, ve skutečnosti to má něco víc, takže tvoje informace je trošku zavádějící. Luke288 si to nechal chipnou trochu moc, proto mu odešla spojka. Zeptej se lidí co tomu rozumí (např. dieselpower). Chip okolo 100 kW, 300 N.m je pro tuhle motorizaci vpohodě.

Co je prosim tebe zavádějící ? Jestli má, jak sám říkáš, "v papírech" 250 Nm, tak je třeba z toho vycházet. Kolik to teda je, to "trošku víc" ? Tohleto jsou takový pindy, který mi zvedaj adrenalin. Jestli tam je nějaká rezerva, tak jedině dobře, osobně jsem si to taky myslel, než mi to zrovna na tomhle foru vyvraceli ti, co se tvářili, že tomu rozumí. A jak už jsem napsal, už to tu proběhlo a jestli tě to zajímá, zkus si to najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ?

Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem.

MR2005

2.0 TDI 103 kW bez DPF

rozvody meneny pri 90 000 km

aktualne najeto 103 500 km

zatim puvodni turbo, spojka, setrvak

Ahoj,

Určitě by to šlo, jak zhruba píšeš.

Koukni sem http://race.dieselpower.cz/Produkty/katalo...=16&motor=6.

Najdeš tam orientační graf výkonu po úprav, ze kterého lze zhruba vyčíst hodnoty výkonu a kroutícího momentu po úpravě v určitých otáčkách.

Napiš mi prosím do SZ svoje jméno.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj jsem, koukal jsem na ten graf uz predtim, zkusil jsem z nej vycist hodnoty a pak podle Vasi krivky udelat svoji predstavu, vysledek v priloze. Nejsem zadnej motor guru, je to proste jen predstava, mozna to tak vubec nejde, nebo to proste nema nejake zakonitosti nevim, necham si poradit.

Mas SZ

post-15585-1214377177_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj jsem, koukal jsem na ten graf uz predtim, zkusil jsem z nej vycist hodnoty a pak podle Vasi krivky udelat svoji predstavu, vysledek v priloze. Nejsem zadnej motor guru, je to proste jen predstava, mozna to tak vubec nejde, nebo to proste nema nejake zakonitosti nevim, necham si poradit.

Mas SZ

post-15585-1214377177_thumb.jpg

Tak něják, jak si to znázornil v grafu by to šlo. Doporučil bych v tvém případě, odladit chip na brzdě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...