Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

tak to jsem zvědav, s jakýma hodnotama p. Janda vyleze u RS TDI až je dá do tabulky, jako u ostatních motorů, kterým zvyšuje výkon. Myslím prostě, že těch 170 kW je blbost, protože ten výkon v sérii už softwarově zvednutej je. Když se taky kouknete na některý jiný firmy, který úpravy dat dělaj, mají u tohoto motoru hodnoty tak max. do 148 kW. Takže 170 kW se možná dá docílit, ale za cenu strašnýho kouře za kočárem a rizika zničení motoru atd.. Nevím teda, co JasteR viděl, ale to o čem vedem diskuzi = čipování neboli optimalizace dat ř.j., to asi nebylo. Osobně si myslím, že ty úpravy byly mnohem většího rozsahu. Ale protože asi víme všichni dohromady kulový, tak já p. Jandovi zavolám a zeptám se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsem zvědav, s jakýma hodnotama p. Janda vyleze u RS TDI až je dá do tabulky, jako u ostatních motorů, kterým zvyšuje výkon. Myslím prostě, že těch 170 kW je blbost, protože ten výkon v sérii už softwarově zvednutej je. Když se taky kouknete na některý jiný firmy, který úpravy dat dělaj, mají u tohoto motoru hodnoty tak max. do 148 kW. Takže 170 kW se možná dá docílit, ale za cenu strašnýho kouře za kočárem a rizika zničení motoru atd.. Nevím teda, co JasteR viděl, ale to o čem vedem diskuzi = čipování neboli optimalizace dat ř.j., to asi nebylo. Osobně si myslím, že ty úpravy byly mnohem většího rozsahu. Ale protože asi víme všichni dohromady kulový, tak já p. Jandovi zavolám a zeptám se.

taky si myslim, ze 170kW nebylo jen o cipu, tak zavolej, at vime... -_-;):t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co třeba, že řidič benzínaku koukal, jak ten ropák hulí, tak ho nechal trošku poodjet?

Hulilo to skoro stejne jako serie, to ale nikoho moc nebere, obe auta meli reklamu cimbu, takze ho urcite nenechaval poodjet a pokud meli oba 170kW, tak se ani nedivim, ze benal nemel sanci, kdyz ma malej kroutak...

...leda ze by se divil, ze ho ropak predjizdi, tak mozna udivem sundal nohu z plynu ;)

To je nesmysl ... Ten kroutak ma mensi o malo a to jak muzes ten benzit tocit na rozdil od nafty da mnohem vic. Dalsi vec je ze ten benzin bude i o malicko lehci. ;)

No co ma znamej Tdicko ciple jen na 124kw- 170ps a v mimoni jezdil se serii ORS 180ps nastejno, spise vyhraval.. tak pokud vyhonej naftu na stejnej vykon, cca170kw, tak proc ne... jezdil si vubec nekdy s takhle silnou naftou, ze tu porad obhajujes benal ?

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máme doma 3.0TDI, 233koní, sice v uplne jiným autě a špatný to neni. vic o tom psát nebudu, nebo se zas ozvou místní týpci, který jsou na to vysazený

mno 330D je 330D ;) a k tomu zrychleni, ten kroutak je treba taky prenest...pdle mne se nejlip prenese u 4kola, takze golf pana Voleska muze mit zrychleni 0-96 za 6sekund, ale myslim si ze u predohrabu bude vitezit benzin, uz jenom pro delsi kvalty - o otackach ani nemluvim...pokud tahne OIIRS diesel 100na dvojku tak mozna. Stejne kolem a kolem delat v dieslu RS jako sportovni auto je anomalie :) Proto taky skodovka udelala paskvil ve stylu O2 RS, aby byla lehce sportovne odladena i jak pro benzin, tak pro diesel. Stary RSko je lepsi co se tyce jizdnich vlastnosti urcite. A nejlepsi by bylo, kdyby bylo ve 4kolce s volitelnym rozlozenim vykonu...jak u subaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máme doma 3.0TDI, 233koní, sice v uplne jiným autě a špatný to neni. vic o tom psát nebudu, nebo se zas ozvou místní týpci, který jsou na to vysazený

Ze by audinka ?? S tim sem jezdil a jako celkem masakr. Ale opet, to uz je auto zase uplne v jiny tride a nejde uplne tak rovnat.

Luke : Viz co sem ted napsal jestli sem s takovym dieselem jezdil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle diskuze jsou celkem k hovnu, protože si každej obhajuje to svoje. Kdo má benzín, nechtěl by naftu a opačně, kdo má OI RS myslí si asi, že je lepší než OII RS apod.. Tohle nikam nevede. Já jsem seděl v benzínový OII RS za volantem jen chvíli a motoricky mě to proti mojí naftě taky nijak zvlášť neoslovilo. Každej ten motor se chová prostě úplně jinak. Pro mně má moje auto optimální vlastnosti, to jest výbornej výkon i spotřeba. To je celý, co chtít víc. A ve chvílích, kdy se mi na autě zrovna něco nejebe ( :smich: ) jsem max. spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stary RSko je lepsi co se tyce jizdnich vlastnosti urcite. Oproti OII RS, to ako v com?

jezdi lip do zatacek :) O1 RS proste je vic"sportovni", je lehci, lepsi ovladatelnost... ale stejne jak nebude sportovni auto ctyrkolo, nebo zadokolka, tak to nikdy nebude sportovni auto.

O2RS je auto, ktery jezdi dobre rychle rovne, a taky to tak vypada na silnicich. O2 za mestem plny plyn a do zatacky brzdy...kdo chce jezdit sportovne, tak musi jeste neco vrazit do podvozku...jinak si kupujou auta, kary jezdej dobre rychle rovne v obalu jakoze RS Proc nedelaj normalne silny vykonny motory se zamerenim na dobry podvozek a nebalit to do nejaky RS znacky a k tomu radu velice sportovni 4kolku treba...ale vidim, ze ta politika skodovce vychazi...

Taky jsem mel O1v tdi ale tvrdej podvozek a kola, pak se daji projizdet zatacky rychle a sportovne. Lip se prenasi reakce na kola, vse je zpetne od kol citit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rek bych, ze pro kazdyho je asi optimalni to, co si vybral....na dlouhe cesty mam sluzedni naftu, a jinak, protoze sem mladej a hravej, tak mam svou benzinovou rsku.... :) a sem maximalne spokojenej...tot ja!!! ;)

asi tak. Já bych to řek sice malinko jinak : "čím jsem starší, tím jsem hravější" lol , ale jinak s tebou souhlasím. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rek bych, ze pro kazdyho je asi optimalni to, co si vybral....na dlouhe cesty mam sluzedni naftu, a jinak, protoze sem mladej a hravej, tak mam svou benzinovou rsku.... :) a sem maximalne spokojenej...tot ja!!! ;)

100% souhlas ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rek bych, ze pro kazdyho je asi optimalni to, co si vybral....na dlouhe cesty mam sluzedni naftu, a jinak, protoze sem mladej a hravej, tak mam svou benzinovou rsku.... :) a sem maximalne spokojenej...tot ja!!! ;)

100% souhlas ...

-_--_--_-

-_--_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle diskuze jsou celkem k hovnu, protože si každej obhajuje to svoje. Kdo má benzín, nechtěl by naftu a opačně, kdo má OI RS myslí si asi, že je lepší než OII RS apod.. Tohle nikam nevede. Já jsem seděl v benzínový OII RS za volantem jen chvíli a motoricky mě to proti mojí naftě taky nijak zvlášť neoslovilo. Každej ten motor se chová prostě úplně jinak. Pro mně má moje auto optimální vlastnosti, to jest výbornej výkon i spotřeba. To je celý, co chtít víc. A ve chvílích, kdy se mi na autě zrovna něco nejebe ( :smich: ) jsem max. spokojenej.

tak v podstate mas pravdu, ze si kazdy obhajuje to sve...ale cetl jsem test O1 a O2 a shodli se, ze podvozek je u RS1 lepsi a i jsem O1rs ridil O2 jen nejsilnejsi serii tdi, ale O1 rs se mi na silnici libila vic....sice to turbo..mno...musi se drzet ve votackach...ale to je prodle mne sportovni vic, nez kadkadl dieslu rs a max tocit 5t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jejda, stačí mkrnout na úpravce v DE, typu Oettinger, B&B apod. a v naídce mají dva stupně úprav. Přeprogramováním řj se dostanete tak na 143 reps. 147kw. Navíc BB má TDI upravené na 162kw, ale tam už je jiné turbo, sání, celou výfukovou soustavu a komplet stojí 4998euro. ;)

Takže přeji hodně úspěchů cimbu s chipem vyladěným TDI na 173 kw :D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jejda, stačí mkrnout na úpravce v DE, typu Oettinger, B&B apod. a v naídce mají dva stupně úprav. Přeprogramováním řj se dostanete tak na 143 reps. 147kw. Navíc BB má TDI upravené na 162kw, ale tam už je jiné turbo, sání, celou výfukovou soustavu a komplet stojí 4998euro. ;)

Takže přeji hodně úspěchů cimbu s chipem vyladěným TDI na 173 kw :D:D:D:D:D

:palec2: Asi tak :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MichalF: jj, A6, ale nesmim o ni mluvit :)

jinak k tomu, že každej si hájí svoje...ja ne, mam uz druhyho ropáka a příští auto chci benzín..

No ja mel toho 3 litra v dieselu za prve v Q7 kde se mi to zdalo slaboucky a pak A4 Avant a to bylo vymazleny !!!! Jinak ja nehajim jen benzin, uz sem tu mnohokrat psal, za jakych duvodu prejdu na ropu ;-) Ale zatim nastesti nemusim ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...