Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

To je zajímavý že ten můj kolega měl snad vždy své auto čiplý a až na toho Superba to bylo vždy v pohodě.

OI 1.9TDI 66kw(210Nm) měl na 85kw(260Nm).....prodával to po 3,5 letech z více jak 300.000km a spojka,setrvák původní.

SI 1.9TDI 74kw(240Nm) měl na 103kw(310Nm)....a po 60.000km setrvák,spojka šla kukat...po výměně dal tento chip pryč a pořídil 85kw(275Nm)..a od 60.000km do opět více jak 300.000km měl klid.

OII 1.9TDI 77kw(250Nm) má nyní na 92kw(280Nm)...nyní má něco kolem 140.000km a v pohodě.

Prostě a jednoduše..takové navýšení Kw a Nm je logicky strašně moc.

Ten můj kolega je řidič z povolání už více jak 25let,ten rozhodně ví jak se ke svému autu chovat......od něj by se spíše mohlo hodně lidí přiučit,takže na jeho adresu posílat nějaké"je to v noze"..bych si ani já už z pár mega km za sebou netroufnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vim od kluků z Jarova tak u 1.9TDI-PD 77kw(250Nm) je spojka a setrvák stavěn do 285Nm.......prý takových 1.9TDI-PD 77kw čiplých nad 100kw a 300Nm se spálenýma spojkama,rachtajícíma setrvákama a kleklýma turbama tam měl nezpočet.

Tehdy jsem se jich tam ptal,když jsem zvažoval chip,tak jsem k nim jel na radu.....pak jsem od toho zas upustil a nyní jdu nechat udělat na svých 1.9TDI 77kw ten chip co má ten známej od URtuning na 92kw/280Nm.Svezl jsem se s tim a bohatě to stačí....hodně mi to výkonově připomělo co jsem měl Passaty 1.9TDI 96kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1.9TDI by měla být spojka dimenzovaná na max. 350 N.m. Myslím, že tento chip je rozumný. Nad 320 N.m. bych také nešel...

Tomu moc nevěřim že by byla rezerva na spojce 100Nm.....TDI-PD i tak mělo spousty problému se spojkama(setrvákama) z výroby a neni to tak dlouho co to u nich odcházelo....natož s takovym chipem.

Hodně kluků z Jarova vlastní nějakou tu OI,OII,Golfy apod.s TDI-PD a nikdo z nich to nemá chipnutý na tak moc.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zvazuju ze bych tam neco dal, spis ale nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. Muzete doporucit nekoho kdo mi to udela na miste v Brne? Domluvil bych si brzdu a at chlapec ukaze na miste co v nem je a pokud ne dostane na budku a love zpet.

MR2005

2.0 TDI 103 kW bez DPF

rozvody meneny pri 90 000 km

aktualne najeto 103 500 km

prvni majitel, zadnej zavodnik

z 98% dlouhy trasy > 50km

zatim puvodni turbo, spojka, setrvak

sli byste do toho ?

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a parametry

Skoro 200PS a 410Nm kroutak,to je velice slusny.

Odbrzedeny to nemam,ale proc davat 2tis kc za brzud,kdyz mi to opravdu jede super!.o)

No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu...

Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu...

Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o)

Já mám zkušenost s firmou Sportmotor asi před 8 lety. Po úpravě řídící jednotky jsme jeli na brzdu do Srba servisu a jedno měření platili oni a jedno my.

Jenže to tady ještě neběhalo tolik rádoby chiptunerů s notebooky. Byla to trochu jiná doba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vis ja to mam naplanovany tak trochu vic, v brne existuje misto kam zajedes s autem, daji ho na brzdu, a tesuje se komplet celej motor auta v zatezi, tlak turba, oleje teploty a tak. Jak jsi tu mohl jisto jiste postrehnout je tu par jedincu co maji s 2.0 problemy a je jedno jestli to bylo chipnuty a nebo ne. Takze plan je takovej dat to auto na kontrolu prave tam a pri te prilezitosti to nechat chipnout, hned se uvidi jestli ten radoby tuner neznasobil tlak turba 3x a neobohatil smes tak ze mi to zachvili propali pisty, jestli to moc nekouri a tak. Kdyz chipnout TAK ROZUMNE at za 10 000 km neplatitim novy turbo, spojku apod., ale to bylo snad poznat uz z toho ze nechci zvedat kroutak ne na vic jak 360 Nm.

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak.

Každý chip je dělaný přímo pro určitý vůz, přesně podle požadavků zákazníka.

Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ?

Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem.

MR2005

2.0 TDI 103 kW bez DPF

rozvody meneny pri 90 000 km

aktualne najeto 103 500 km

zatim puvodni turbo, spojka, setrvak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já myslím, že když vybereš nějakého renomovaného úpravce, tak by s neodborným zásahem neměl být problém.

Já bych vybíral z těchto tří: Cimbu, dieselpower a sportmotor.

Jsou tam lidi, kteří vědí co dělají. Softy asi sami vyvíjeli.

cimbu si sofware nevyviji,prekupuji od nemeckyho upravce.kdyz jsem jim volal,tak mi rekl,skoro jsem se ho doprosoval,aby mi upravu udelal.porad rikal,ze jsou novy upgrady a je to pro nej velka financni zatez...znovu a znovu delat,protoze tam mam ridici jednotku siemens a tu chtel vytahovat.neumel to pres diag.,zasuvku.Tady me to udelal po kabelu...me se nelibila ta ochota

dieselpower je docela daleko,tak jsme to neresil...

sportmotor,taky nedela softy sam,ale nejsem si ted 100procent jisty...kdyz jsem si to nechaval delat,tak jsem o kazdy firme vedel snad vse!.o)

Bitpower si je dela,xtuning taky,ladil to prede mnou a ukazoval,kolik pridava na tlaku turba-bylo to postupne nejakych 7 procent..

zbytek radoby tuneru se tvari ze je dela samo,ale dela si jen par firem v cr...ty ostatni to tam nahravaji hlava nehlava a ta cena je taky pak zavanejici...urco bych si nenechal udelat svoje faro za 6tis kc!.o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro 200PS a 410Nm kroutak,to je velice slusny.

Odbrzedeny to nemam,ale proc davat 2tis kc za brzud,kdyz mi to opravdu jede super!.o)

No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu...

Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o)

dobrý

tak napiš z 0na100 fuck

z 80 na 120 na 4 lol

spotřebu :help:

hlučnost kol5

spokojenost :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cimbu si sofware nevyviji,prekupuji od nemeckyho upravce.kdyz jsem jim volal,tak mi rekl,skoro jsem se ho doprosoval,aby mi upravu udelal.porad rikal,ze jsou novy upgrady a je to pro nej velka financni zatez...znovu a znovu delat,protoze tam mam ridici jednotku siemens a tu chtel vytahovat.neumel to pres diag.,zasuvku.Tady me to udelal po kabelu...me se nelibila ta ochota

dieselpower je docela daleko,tak jsme to neresil...

sportmotor,taky nedela softy sam,ale nejsem si ted 100procent jisty...kdyz jsem si to nechaval delat,tak jsem o kazdy firme vedel snad vse!.o)

Bitpower si je dela,xtuning taky,ladil to prede mnou a ukazoval,kolik pridava na tlaku turba-bylo to postupne nejakych 7 procent..

zbytek radoby tuneru se tvari ze je dela samo,ale dela si jen par firem v cr...ty ostatni to tam nahravaji hlava nehlava a ta cena je taky pak zavanejici...urco bych si nenechal udelat svoje faro za 6tis kc!.o)

je to tak

jen sportmotor je lehce upravuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ?

Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem.

MR2005

2.0 TDI 103 kW bez DPF

rozvody meneny pri 90 000 km

aktualne najeto 103 500 km

zatim puvodni turbo, spojka, setrvak

co vim :tak když bys to měl jak chceš ,tak by se v nižšších ot. ten krouťák musel zvednout víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...