Přejít na obsah

startovanie alh tdi po tyzdni statia


Doporučené příspěvky

Vloženo

Chcel by som sa spytat ci vam tdi po tyzdni statia v garazi tiez nenaskoci na prve pretocenie. Startuje bez zhavenia, ale ked dlhsie stoji tak musi viackrat pretocit kym naskoci. Neviem ci je to normalne, alebo pada nafta, alebo co ...

Vloženo

mozna baterka? nozna nafta... mel jsem podobny problem, po delsim startovani mi nechtelo hned naskocit, musel jsem dele tocit a pak jsem zjistil, ze mam ztrouchnivele palivove hadicky od filtru k motoru, takze kdyz opadla nafta, pri startovani jsem tahat vzduch a proto to spatne startovalo. po vymene hadicek je vse ok.

Vloženo

Ono je to tak len po dlhsom odstaveni auta, ked stalo len 2-3 dni tak nebol problem, ale po 7 dnoch uz musi tocit dlhsie.

Vloženo

Filter je meneny pred rokom, myslis ze by boli nanic tie gumicky? A este taka blba otazka, je to na fore niekde navod na vymenu?

Vloženo (editace)

Vymenu coho myslis???? komplet filtra aj s gumyckami??? Alebo len cisto vymena gumiciek.???? Filter mozno mas vymeneny pred rokom ale gumicky mozes mat stare!!!! Kdo ti menil filter??? ;):)

Alebo mas zly spetny ventil v nadrzi . Preto ti pada nafta. ;):)

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Gumicky su nove, bol som pri tom ked to chlap menil. Ale bublinky v hadici vidiet je, ale ty si pisal v inom prispevku ze to nieje zavada.

Vloženo (editace)

Tie gumicky pri montazi treba potriet naftou . Abi sa neposkodili ked to montujes do filtra. Bublinky nie su na zavadu!!! Skus vymenit tie gumicky. Ak nepomoze vymena tak mas zly spetny ventil.

Este skus dotiahnut odkalovaci srob na spodku filtra ci sa tadial nezavzdusnuje palivovy system.

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Alebo mas zly spetny ventil v nadrzi . Preto ti pada nafta. ;):)

A kde je ten ventil umiestneny, myslel som nan, mal som dakedy peugeota 205 D a tam bol privzdusnovaci ventil pripchaty , kym som sam na to prisiel tak mi v roznych autorizovanych servisoch vymenili veci za 15 000 sk. :076

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Spetny ventil mas v nadrzi na plavaku. ;):) Skus najprv urobit+skontrolovat veci co som ti pisal hore. :) Plavak sa nachadza pod pravou zadnou sedackou pod krytom. :)

Uz som skusil dotiahnut odkalovaci ventil, ale na vymenu tych gumiciek ich najprv musim niekde zohnat nove, bohuzial ani v skodovke ani v troch dalsich predajniach autodielov v BB ich nemaju ako samostatny diel iba s filtrom, tak neviem kde ich zohnat. Poradte mi niekto , prosim.

Vloženo

pred 12000 km, sa mi zda skoda kupovat novy, ale asi budem prinuteny, Prochy porad aspon nejaku normalnu znacku toho filtra, lebo v Autobenexe mi povedali ze niektoré filtre su nanič a že majú misto kruhoveho otvoru ovalny, proste shit...

Vloženo (editace)

Ja davam len BOSCH filtre vsetky!!!!! Vsetky 4 filtre ma stali 42euro. OLEJOVY,VZDUCHOVY,NAFTOVY-PALIVOVY,PELOVY-OBYCAJNY. Naftovy aj s gumickami 19euro. ;):)

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Takze radis vymenit ten posraty filter a potom, ak neprestane, tak vytiahnut ten saci bazmek z nadrze a vycistit?

Vloženo

Kup kvalitny naftovy filter a vymen ho aj s gumickami..

Znacka filtra je asi PURFLUX ale na obale nieje nic tak som si nie velmi istý, tie hadicky vyzeraju OK, tak skusim vymenit a uvidime.

P.S. Celkom sa mi zda dost problematicke toto auto na svoj vek a kilometre, neviem neviem ci to bude este dakedy Skodofka.

Vloženo

Mam 88 000 km a mal som pridretu regulaciu turba a mam asi zvlnene kotuce a inak nic vazne, az teraz s tou naftou. Ale na Peugeote 205 som mal najazdene 300 000 tak som cakal od Octavie ze sa zacnu problemy tak po 150000 km. No asi som sa mylil.

Vloženo

Kilometre su pravdive, auto som kupoval po prvom majitelovi este s povodnymi gumami, malo 54 000 km. Problemy s naftou alebo startovanim zacali az teraz cez zimu. Ako som napisal stojim v garazi takze zhavenim to asi nebude, teplota je nad 5 stupnou. Baterku som mal von bolo v nej malo vody , dolial som a nabil. Este som zabudol uviest ze som menil cidlo teploty lebo blblo a stale to zhavilo. To teraz funguje asi dobre, takze tipujem tu naftu.

Vloženo
taky jsem měl problém se starty a padající naftou a nakonec to dělal špatnej ventil uzavření paliva,po výměně v klidu.akorát zjistit to jde pouze přes VAG

jak to v tom vagu zistim,ze je zly ten ventil? ja som menil Baterku, palivovy filter, O kruzky + spony co drzia hadicky od filtra k motoru ale stale ked mi auto dlhsie stoji, tak dlhsie toci, za tepla naskoci okamzite, aj po par hodinach, ale ked stoji 1-2 dni tak 5-6x pretoci nez naskoci! Takze uz mi asik ostava len ten ventil

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...