Březen 14, 201015 r Dobrá tedy, dostal jsi mě na násobilku. Pominu-li, že je tedy rozdíl 68HP. Nechci polemizovat o tom kolik má ve skutečnosti 77kW O2. Znova připomínám, že jsou to neporovnatelné motory.
Říjen 20, 201014 r Tak já sleduju palubní PC a vždy při dosažení 100 provozních hodin sleduju průměrnou spotřebu. Po několika posledních hodnotách lehce nad 5 litrů na 100 Km (5,1 a 5,2) se mi u OII 1,9 TDi PD se 4x4 podařilo během posledních 100 hodin zajet dle palubního PC dokonce za průměr 4,8 l/100 km. Ujel jsem během těch 100 hodin 4732 Km. Přiznám, že jsem se ale musel hodně snažit, ale šlo mi o to vyzkoušet, za kolik s tímhle autem dokážu zajet
Říjen 20, 201014 r aku mate priemernu spotrebu na O2 RS 2.0 FSI? ja dlhodobu 9,3, v podstate iba mesto
Říjen 20, 201014 r vypravec: Zkus si někdy s pár nádrží spočítat spotřebu sám podle natankovaných litrů, ujetých km a porovnat to s výsledkem PP. On je totiž PP pěknej šizuňk
Říjen 22, 201014 r vypravec: Zkus si někdy s pár nádrží spočítat spotřebu sám podle natankovaných litrů, ujetých km a porovnat to s výsledkem PP. On je totiž PP pěknej šizuňk jojo, je to pravda, ubírá i půl litru. Ale kdyby šidil i o celý litr (což tolik není), tak jsem pořád o půlir na 100 km pod spotřebou deklarovanou výrobcem (pro 4x4 je to 6,2 l/100Km), takže celkem slušný ne ?
Říjen 23, 201014 r Samozřejmě. Spotřeba je opravdu výborná. Jen ty hodnoty co uvádí lidi podle PP jsou matoucí a spousta lidí žije v tom jak jezdí pod pět litrů a ve skutečnosti jsou někdy i na 5,5 Realita je podle mě lepší než blud, každýmu to ale vyhovuje jinak Já nejezdím na spotřebu ale zapisuju a kontroluju si jí a sem taky spokojenej. Upraveno Říjen 23, 201014 r od šulda
Říjen 31, 201014 r mám OII s motorem 1.8 tsi, spotřeba dlouhodoba je kolem 7.6, ale je v tom dost mesta. Jinak Praha - Český Krumlov a zpět, okresky do 110km/hod, dálnice 150km/hod 6.7 l/100km. Město dle průjezdnosti 8 (volno) - 12 (zácpy). Dálnice 130 km/hod do 7, 140km/hod 7,8, 150 km/hod 8,3l/100km. Měřěno na 225/45 r 17. Ted mam zimaky, 205/55 r 16 a myslim, ze to dolu trochu leze. Co se spotreby tyce, urcite to neni z nejuspornejsich motoru, ale oproti tragickým 2.0 tdi PD neřeším vstřiky, čerpadla, praskly hlavy, špatný teply starty, ko DPF filtry, unik oleje atd. k tomu nižší povinny ruceni, rozvodovy retez, kterej se v podstate nemeni....a vyssi vykon - tdi s cernym nebo cervenym pismenkem, at uz je jich kolik chce, zustane po seslapnuti plynovyho pedalu daleko za mnou. Takze..jedna vec je spotřeba, druha, kolik kdo musel zainvestovat do auta, aby vubec jezdilo. Urcite se najdou desitky ci stovky spokojených uzivatelu dieselu, ale v mym okoli je to bohuzel presne naopak. A treti vec je svezeni a ticho v aute, myslim, ze se to neda srovnat. krivky Nm u techto aut zasadne odlisny a mluvi ve prospech benzinu. Kdybych si ted mel kupovat OII, asi bych se rozhodoval mezi 1.8 tsi a 2.0 tdi CR, ten je ovsem pri stejny vybavenosti a najetejch km mnohem drazsi.... Upraveno Říjen 31, 201014 r od frantisek1979
Listopad 2, 201014 r Ja jezdim denne stejnou trasu 50km do prace a50km zpatky. 5let s O166kw za 4,6l ted s O2 77KW 4X4 5,7L
Listopad 3, 201014 r Dlouhodobou spotřebu mám se stejným motorem a 4x4 podobnou jako italik. Mám 6,1L/100km (jezdím víc město)
Prosinec 3, 201014 r Ahoj, tak se tedy musím taky podělit o svou spotřebu. Mám OII 1,9TDi 77kW, combi, 160tis km. Spotřebu jsem ustálil po půl roce asi na 4,2-4,3l, léto tak kolem 4,4l. Podotýkám, že je to údaj z palub. počítače. Když jsem to měřil tak to dělá mezi 4,7-5l. Jezdím celkem svižně do 110km/h, když je potřeba tak to sešlápnu. Pomalejší rozjezdy při studeném motoru. Trasa denně cca 50km tam a zpět.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.