vlacek Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 zajimalo by me jakej je rozdil mezi setrvakem a dvouhmotnostnim setrvakem krom toho ze ten dvou je ze dvou hmot popripade jestli jde vymenit na octe 1,9tdi 66kw dvouhmotnostni za normalni a jeste kolik kterej stoji a co vse je potreba vymenit pokud to jde dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 Dej do TDI jednohmotnostní a bude se ti třepat celé auto jak traktor.Dvouhmota ofiko okolo 25000,neofiko okolo 10.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 25. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 audi A4 ma ale obycejnej nebo ne? a kolik takovej dvouhmotnostni setrvak vydrzi km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 26. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 zajimalo by me to z jednoho duvodu motor cuka pri dojizdeni a bylo me receno za je to setrvakem najeto 95 tis km a ze prej to je nemoc octavek s tim setrvakem to stejne ze udajne bouchne zadni vyhrivane okno myslim pate dvere urcita serie na tohle skodovka da urcitou cast penez na nove sklo tudiz by me zajimalo kolik skodovka garantuje na setrvak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 Myslím, že tento problém s cukánéím při dojezdu už tu řešila spousta lidí. Zkus se podívat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 26. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 to vim ze to resilo hodne lidi ale ja se neptam co je pricina cukani motoru protoze to uz vim zajima me pouze jestli jde dat do octavky normalni setrvak a to uz me bylo receno ze nejde tak se ptam kolik takovej douhmotnostni setrvak vydrzi nebo spis kolik udava skodovka kdyz se to tak sere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 myslim ze byla urcita serie setrvaku ktera stala za hovno a to hlavne u r.v. 98, 99, sam tento problem resim na 66kw tdi 5/99 .. problem u vsech koncernovych vozu, jak skoda, tak vw atd .. myslim ze obecne se asi da tezko rict kolik km vydrzi, znam lidi co maj 01, najeto 250t a setrvak v pohode .. ja mam 160t a je v prdeli a rekneme, ze je v haji uz dobrejch 10-15t km .. garny uz se moc tesi na vymenu .. pokud budes schanet jetej tak si na to dej bacha, garny rikal neco o 3 vyrobcich, kazdej ma jinej pocet der na uchyceni, takze pokud budes chtit kupovat jetej, pokus se to vzit s celou spojkovou sadou .. usetris si straosti .. ja mam spojku menenou pred 20t km, takze se mi menit k tomu spojku moc nechce .. dost dlouho jsem patral po tom abych zjistil co vlastne za setrvak v aute od vyroby mam a nikdo mi to nebyl schopnej rict, takze dokud to nerozhodis, asi to nevyresis, prevodovka ven nic moc, takze az to rozhodis, asi to budes chtit rovnou vyresit, nez se s tim pak srat znova .. jinak za orig. novej setrvak ve skoda 30 litru je fakt palba, kdybych byl nucenej kupovat novej, treba i neofic., tak na to kaslu a sezenu si rovnou za dvacku novej motor se vsim .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVA Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Co se u takového setrvačníku pokazí? U starších aut to bylo kus železa, jak vypadá u nových? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.