Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

bol som pred tyzdnom na garancke v servise menili aj tlmice, IC, 5-druhov cidiel zamok atd...

dnes som si vsimol dost velku vôlu vo volante a praskanie pri jeho poskubani - aj na serve aj s vypnutym servom a strasne mi rezonuje nieco z motora pri 1500 otackach pri mensich alebo vacsich nie je nic pocut ale pri 1500 je to tragedia neaky plast ci co..

viem na 10000000% ze pred tym nez som bol v servise tak som nemal horeuvedene problemy.. je to seriozny servis ziadny ojebavaci (tak sa mi javia a mas s nimy doteraz len tie najlepsie skusenosti)

ale nemienim platit za nieco co viem ze som nesposobil

teda chcem vediet ako mam postupovat ze chcem odsranit zavadu v ramci zaruky predoslej opravy?

este som nic podobne nerobil tak preto sa pytam a ake su moje sance na uspech..

Mám zkušenosti s reklamací opravované závady (ne jednou). Dle mé zkušenosti je reklamaci nejlepší řešit rovnou s vedoucím servisu.

Bryto: To bol ten servis mimo BA? Ja by som tam zasiel osobne a v klude sa skusil porozpravat najprv z prijmacim technikom, potom pripadne nech privola mechanika ktory ti zavady odstranoval. Vysvetlil im, ze po ich oprave nastali spominane problemy. Vsetko samozrejme v kludnom priatelskom duchu. Ak to nepomoze, ziadaj si ako bolo spominane veduceho, alebo majitela. Pokial neuspejes tak proste napis do Skodovky. Blbe je, ze im nemas ako dokazat, ze to naozaj sposobili oni. Pokial je ale ten servis naozaj seriozny tak sa ti na to pozru.

Edit: Ja som v jednom nemenovanom servise bol s jednym problemom tri krat. Nevedeli to vyriesit. Tak som kontaktoval Skodovku a ta zistila, ze eviduju odomna len jednu reklamaciu. Blbe bolo, ze som nemal od kazdej navstevy papier. Takze to ma uistilo v tom, ze servis nie je seriozny a viac ma tam neuvidia. Skus na nich este tak, ze si s nimi maximalne spokojny a chcel by si k nim chodit nadalej, ale s poslednou opravou nie si spokojny. Pokial ten servis bude ochotny bojovat o teba ako zakaznika tak stoji za to aby si ich navstevoval aj dalej, inak by som na nich nahnal skodovku a uz tam nesiel.

Bryto: To bol ten servis mimo BA? Ja by som tam zasiel osobne a v klude sa skusil porozpravat najprv z prijmacim technikom, potom pripadne nech privola mechanika ktory ti zavady odstranoval. Vysvetlil im, ze po ich oprave nastali spominane problemy. Vsetko samozrejme v kludnom priatelskom duchu. Ak to nepomoze, ziadaj si ako bolo spominane veduceho, alebo majitela. Pokial neuspejes tak proste napis do Skodovky. Blbe je, ze im nemas ako dokazat, ze to naozaj sposobili oni. Pokial je ale ten servis naozaj seriozny tak sa ti na to pozru.

No a kdyby nahodou zapirali ze to muselo delat uz predtim tak jim holt musis rict jak je mozne ze na to pri garancni prohlidce neprisli.

Zavolat nebo napsat do škoda auto a pak jsou hodní a všechno bez řečí. Nebo jim tím stačí pohrozit - pro ně to znamená kontrola ze škody auto a možnost přijít o autorizovaný servis škoda auto - rozvázání smlouvy škody auto s nimi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.