KStan Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Dobrý den, Š O2 Diesel 77kW/2005 po 2 dnech odstavení vozu jsem s původním akumulátorem 61Ah nenastartoval. Dal jsem novou akubaterii VARTA 61Ah. Pro jistotu jsem si provedl měření. Zjistil jsem, že po zamčení tečou cca 2A cca 2minuty, potom proud klesne na cca 0,4A Tzn že: za 24 hodin se z baterie vybije cca 12 Ah. za 5 dní úplně vybitá baterie (60Ah) Snažili jsme se lokalizovat poruchu, postupným vytažením pojistek a odpojením alternátoru. Vadný okruh jsme nenašli Máte někdo s tímto zkušenosti, proud se mi zdá velký očekával bych max. do 0,1A ( příjmač zamykání atd) Nevíte o někom v Brně, kdo dělá elektriku Š O2, servisy mají dovolenou a dávají termíny až na leden 2009. Případně radu,kterým směrem hledat příčinu Díky k.stan@seznam.cz Stan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 (editace) Zbytocne zalozena TEMA!!!! LOCK!!!! PLNO TEM O AKUBATERIACH: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19805 TEMA: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=66612 Editováno: 28. Prosinec 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Š O2 Diesel 77kW/2005 po 2 dnech odstavení vozu jsem s původním akumulátorem 61Ah nenastartoval. U OII se baterka skutečně vybíjí, kór teď v zimě.Já mám Okinu připojenou na automatickou dobíječku Banner a jsem bez problémů-tedy skoro.Zrovna včera jsem konzultoval s technikem od Akumy proč baterka ztrácí kapacitu i na této dobíječce (1,8A dobíjecí proud) a on mi řekl toto: Bolest moderních aut je ,že alternátory aby nepoškodily elektroniku, dávájí dnes napětí jen 13,8_13,9V, kdešto staré dávaly 14,5_14,7V což způsobovalo vaření elektrolitu v baterce a tím i její lepší dobíjení.Dnes baterky ve voze nevaří a postupně se v elektrolytu odděluje kyselina od vody.Jako jednoduché nápravné opatření je vyndat baterku,připojit ji na jakoukoliv nabíječku a silným nabíjením cca 2 hod provařit elektrolit a pak ji nízkým napětím dobíjet až začne opět vařit.Tím se výrazně omezí její schopnost samovybíjení respektivě udrží déle svou kapacitu. Pokud bydlíš v domku máš možnost každý den přímo v autě připojit nabíječku nastavenou na slabé dobíjení (2,0 A) a udržovat ji v kondici.Pokud bydlíš v paneláku je je lepší mít baterky dvě, jenu doma nabíjet a druhou mít v autě a střídat je. Osobně nevěřím, že ti v servisu najdou nějakou zásadní chybu v elekrice spíš budeš muset baterce věnovat větší pozornost, zvlášť pokud je starší 2 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KStan Vloženo 29. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Díky za radu Dnes už jsem přesvědčen, že se nejedná o vadnou baterii, v autě byla 48 hodin nová, po odstavení 52 hodinu jsem s novou bateriií nenastartoval, předtím jsem jel jsem cca 500km, altec dobíjí cca 14,4V, Závada je je v elektroinstalaci auta, tvz. režimu spánku ma být odběr cca 0,03-0,05A, ale moje auto bere 0,4A. (10x více) Navštívil jsem 3 brněnské servisy, ale elektrikáři mají dovolenou budou až po novém roce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mata_cz Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Díky za raduDnes už jsem přesvědčen, že se nejedná o vadnou baterii, v autě byla 48 hodin nová, po odstavení 52 hodinu jsem s novou bateriií nenastartoval, předtím jsem jel jsem cca 500km, altec dobíjí cca 14,4V, Závada je je v elektroinstalaci auta, tvz. režimu spánku ma být odběr cca 0,03-0,05A, ale moje auto bere 0,4A. (10x více) Navštívil jsem 3 brněnské servisy, ale elektrikáři mají dovolenou budou až po novém roce. Jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.