Přejít na obsah

Klidový odběr proudu


Okoun

Doporučené příspěvky

Prosím o případnou zprávu,jak velký proud je odebírán z akumulátoru při klidovém stavu (auto je zaparkováno,uzamčeno).

Moje Fábie Comfort odebírá proud v tomto klidovém stavu okolo 300mA (0,3A),mám pouze klasické vybavení (computer,hodiny,autorádio,centerální zamykání s ledkou)žádný alarm,atd.Tento odebíraný proud v klidovém stavu se mi zdá dost velký,v případě,že pár dní nevyjedu,tak již nenastartuji a musím baterii dobíjet.

V servisu mi nebyli schopni říci,jak to skutečně s odběrem z akumulátoru v době parkování auta je.

Díky moc za jakoukoliv radu :o

Editováno: , autor: Okoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji všem za dobré rady,moc mě to pomohlo.

1.Přímý odběr z autobaterie po jejím připojení do systemu (např. přes ampermetr), případně při uzamknutí auta je skutečně vyšší,po nějaké době se pak odběr srovná na uváděné hodnotě 10 - 15 mA.

2.Díky Vašim radám se mi podařilo lokalizovat občas svítící žárovku,a hlavně jsem opět o něco chytřejší.

Nyní je vše O.K.

Díky všem - Okoun :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Meranie je ideálne vykonávať tak, že je očko na baterke povolené a pripojí sa ampérmeter (jeden hrot na očko a druhý na kontakt akumulátora) a potom sa očko zodvihne a prúd tečie cez ampérmeter.

Jasne, intriérové osvetlenie a osvetlenie v kufri sa po 30 minútach svietenia samo vypne, aj keď sú dvere otvorené, alebo je to zapnuté natvrdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám problém se samovybíjením baterie. U Fabie 1,2HTP 12V pokud po nějakých 10ti dnech baterii nedobiji, tak už nenastartuji. Odběr naprázdno je nějakých 170 mA, což je moc (nemám autoalarm, autorádio odpojeno ...). Po několika návštěvách v servisu mi identifikovali špatnou řídící jednotku a tu (ještě v záruce) vyměnili. Jenže teď je to zase stejné. Takže musím na to myslet a průběžně dobíjet. Co mě ale zarazilo, nikdo pořádně nevěděl, jaký proud naprázdno je vlastně normální. Někde jsem na webu našel informaci, že tak do 100mA. Měřili jste to někdo? Chtěl jsem si také změřit stav baterie (mám ji tam 3 roky) a nevím, jakým proudem ji mám při měření zatížit a na jakou hodnotu může napětí baterie poklesnout (nemám zátěžový voltmetr). Nemáte někdo zkušenosti v této oblasti?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uzamčení vozidla na to nemá vliv, dálkáč nemám. Zjistil jsem ale, že někdy je proud jen do 20 mA a pak po nějaké zátěži (třeba rozsvícení světel) zůstane odběr i bez zátěže jakoby viset na 120 mA. Mi to spíše připadá zase na tu řídící jednotku. Stejně by mě zajímaly vaše hodnoty, pokud je někdo měřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Honzik:

Díky. Ta informace mi moc pomohla. Zkoušel jsem s tím měřením odběru počkat a skutečně zhruba po 1/2 hodině odběr klesl skoro na desetinu. Zhruba stejné intervaly má i zapínání čerpadla benzínu (pokud jsou otevřeny přední dveře u řidiče). Centrální jednotka se asi po určité době uloží k spánku. Funguje to u mne i když nejsou dveře zamčené (musí být ale zavřené). Takže teď už je skoro jasné, že problém je v baterii (mám ji ale teprve 3 roky). Nechám ji znovu změřit v servisu, ale raději bych si takovou kontrolu dělal sám (po těch zkušenostech). Jak si testujete stav baterie vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Cau, zjistil jsem na sve fabce velky klidovy odber proudu a to kolem 160 mA, po tydnu nejezdeni mam vycuclou baterku, Pri postupnem odpojovani pojistek jsem zjistil ze by to mohl byt central nebo elekt.okna. Navic mam jeden prepinac pro elektricke okno rozbity a meho servismana napadlo ze by to mohlo byt tim. Ve fabii je pry ten spinac stabilne sepnuty a az pri zmacknuti ovladace okna se prerusi, a kdyz ho mam nyni vyjmuty ze to muze byt duvod velkeho odberu v klidu. Netusite jake ma zapojeni ten kolebkovy spinac na ovladani el. oken a zda by to mohlo byt tim? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no neviem čo za servismana to je ale kolisky spinačov okien NIE SU V KLKUDE ZOPNUTE takže pokial ho tam nemaš nič sa nedeje.

central alebo elekt okna...každe dvere maju svoju poistku, takže pokial si vybral poistku 49 a odber klesol tak to bude komfortka.

inak, keď zavrieš dvere svetlo ti zhasne? môžeš mať vadný niektorý zo spínačov v dverách a tak sa jedny dvere hlásia ako otvorené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no neviem čo za servismana to je ale kolisky spinačov okien NIE SU V KLKUDE ZOPNUTE takže pokial ho tam nemaš nič sa nedeje.

central alebo elekt okna...každe dvere maju svoju poistku, takže pokial si vybral poistku 49 a odber klesol tak to bude komfortka.

inak, keď zavrieš dvere svetlo ti zhasne? môžeš mať vadný niektorý zo spínačov v dverách a tak sa jedny dvere hlásia ako otvorené...

no s tema pojistkama jsem to zkousel. pri vytahnuti pojistky el.oken klesl odber o 40mA a kdyz jsem vytahl pojistku centralniho zamykani kleslo to dokonce o 110mA. svetla po zavreni dveri jsou vypnuta. tak uz vazne nevim co mi muze odebirat tolik proudu, radio ma 8mA. takze porad mi tak kolem 1OOmA nekde hapruje, tak nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, prosím o radu. Mám juniora (od listopadu, najeto cca 1500 km). Žádná další výbava (rádio ani zapalovač) a přesto něco neustále vybíjí baterii. Do dvou dnů. Už dvakrát to bylo v servisu, posledně vyměnili řídící jednotku, dva dny jsem jezdila, pak auto tři dny stálo a opět ani ťuk. Nemá někdo nápad co to může být?

Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím o radu. Mám juniora (od listopadu, najeto cca 1500 km). Žádná další výbava (rádio ani zapalovač) a přesto něco neustále vybíjí baterii. Do dvou dnů. Už dvakrát to bylo v servisu, posledně vyměnili řídící jednotku, dva dny jsem jezdila, pak auto tři dny stálo a opět ani ťuk. Nemá někdo nápad co to může být?

Dík.

Jsi tu nová, vítám ženu na fóru, prosím dole pod tématy elektro je vyhledávání, zadej odběr a dej vyhledat, po vyhledání hned na první stránce jsou tři vedená témata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pohladal som ja....

a ano, vitaj medzi nami :D

to že si nehladala...je ti odpustene HEHEHE -_-

Vybitý akumulátor, Výdrž akumulátoru bez ježdění.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...1774&hl=baterie

odběr naprázdno

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=13316&hl=

Odběr z akumulátoru za klidu, Dotaz

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=8480&hl=

vybíjení aku

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4097&hl=

tolko aspon zatial

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...