Publikováno Leden 5, 201015 r Ví někdo jakým způsobem lze odblokovat řídící jednotku? Předpokládám že je zablokovaná proto že je aktivní imobilizér. Jakmile vymažu chyby tak po otočení klíčem okamžitě naskočí zablokovaná jednotka = z toho dedukuji imobilizér. Je to zakoupená jednotka, takže neznám úplný původ. Pokud se odstraňují závady z jednotky přes Vag com, tak stačí dát při komunikaci s motorem vymazání závad, nebo se tak maže jen paměť a závady se musí odstraňovat jinak? Jakým způsobem se maže adaptabilní nastavení, co se dá v jednotce všechno nastavit a co se dá zjistit? popřípadě jaký jiný software než VAGCOM je použitelný? a umí VAGCOM vše nebo je potřeba i jiný soft na některé funkce?
Leden 12, 201015 r Tiež predpokladám ,že mám problém z RJ u felície 1,3 ,4-bod.vstrek,50 kW r.výr 1998.Po zapojení VaGu mi diagn.nevie najsť RJ.Porucha začala tým,že bola vadná baterka.Po výmene baterky voz naštartoval a po 4 min.zdochol.Poistky i rele ok ,diagnostika ukazuje to čo je v prílohe.Žeby odišla RJ motora?Test kabla diagn.OK,štarter toči,čerpadlo benzinu nejde ,všetky kontrolky svietia.Daju sa avometom merať hodnoty RJ motora?Vopred vďaka za rady. VarcekRJ.bmp
Leden 13, 201015 r Žiadna odpoveď? Je tam ešte namontovaný alarm Meta, čo by mohla byť tiež pričina poruchy.Nemam od neho el schemu.Nevie niekto dať info, ako jednoducho tento alarm odpojiť.Vopred vďaka za info. Upraveno Leden 13, 201015 r od autospravca
Leden 13, 201015 r Tiež predpokladám ,že mám problém z RJ u felície 1,3 ,4-bod.vstrek,50 kW r.výr 1998.Po zapojení VaGu mi diagn.nevie najsť RJ.Porucha začala tým,že bola vadná baterka.Po výmene baterky voz naštartoval a po 4 min.zdochol.Poistky i rele ok ,diagnostika ukazuje to čo je v prílohe.Žeby odišla RJ motora?Test kabla diagn.OK,štarter toči,čerpadlo benzinu nejde ,všetky kontrolky svietia.Daju sa avometom merať hodnoty RJ motora?Vopred vďaka za rady. Problém vyriešený-zlý kontakt zasuvky-v poistkovej skrinke(2-sprava),nefunkčný jeden z vodičov(čerpadlo paliva).Po tejto oprave som už mohol urobiť diagnostiku.Vag ešte ukazoval chybu na lamda sonde.
Leden 17, 201015 r Autor řj imobilizéru piše co? doslova VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Císlo dílu rídícího modulu: 047 906 030 C Komponent a/nebo - verze: SIMOS 2P 7002 Kódodvání softwaru: 00000 Kód opravny: WSC 00000 1 Nalezeny chyby: 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-00 - - je to okamžitě po otočení klíčkem, ani se nemusí startovat. takže odhaduji imobilizér.
Leden 17, 201015 r [Vďaka za rady.Problém vyriešený.Chyba bola v prívodnom kábliku do poistk.skrinky.Je to zprava druhý konektor v poist.skrinke zabezpeč.okrem iného tiež zdroj pre čerpadlo paliva.Preto mi Vag odmietal komunikovať s RJ motora.Po oprave tohto vodiča mi Vag ešte ukázal vadnú lamda sondu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.