Přejít na obsah

Inštalácia rádia


pepa

Doporučené příspěvky

Nemáte někdo zkušenost s instalací radia do nové octavie? Při koupi nové jsem v servisu nechal vymontovat Stream a chtěl bych si koupit jiné radio. Nevíte, zda jsou rozdíly při zapojení po Streamu dle značek, nebo je to jedno? V servisu říkali, že je třeba paket kabelů za cca 1.500Kč.

Za informace díky předem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o pár témat níž máš "zapojení autorádia", kde se řeší to samý. Tak proč to sem, boha jeho, cpeš znova a ještě k tomu dvakrát za sebou ? Co se toho zapojení týče, tak to určitě nebude zase takovej problém. Co by mě ale strašilo v hlavě je, jak tam bude jiný rádio vůbec vypadat, protože k tomu určitě budeš potřebovat rámeček a o ten bych se osobně zajímal v první fázi víc, než o kabeláž. Navíc to jediný pozitivní, co se dá o Streamu říct, je právě ta kompaktnost s přístrojovkou, takže myslím, že každý jiný tam už tak dobře vypadat nebude. To je ovšem už každýho osobní soutěž, protože je na druhou stranu fakt, že se Stream nedá poslouchat (alespon za jízdy) a sere mě čím dál víc. :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tedˇ jsem si to vlákno o Streamu znovu pročítal. Jak určitě víš, o anténě se tam taky píše, ale jednoznačně to nikdo nepotvrdil. Taky bych radši měnil jen anténu. Proti rádiu nemám jinak jiný výhrady, než že prostě hraje blbě. No u rádia to je přece jen dost podstatná vada. :D

Ale tak atˇ už kurnik někdo napíše konkrétní rezume. Diagnostik to taky jen nakous a nic. Je mi jasný, že Boleslav se do výměn celých rádií zrovna exponovat nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázkou je jestli vůbec někomu to rádio hraje dobře. Pikud jo, tak buď máme chlapi zrovna posrané kusy rádií nebo je to fakt v anténě nebo kabeláži. Mi přehráli SW a je to ještě horší než před přehráním. Jak jsem psal, přijímací technik má jet do Boleslavy, tak jsem zvědavý, prý se řeší ty antény, otázkou je zda to někdo vyřeší. Ale jedno je jisté, nesmíme se nechat. Kluci, přece jsme nekupovali auto za 3/4 mega aby nám pak rádio šumělo, praskalo, přelaďovalo se na chvilku na jiné stanice.

Nic je třeba je v servise pořád otravovat, je to sice někdy až trapné, ale jsou tam od toho aby nám to fungovalo. Nebo ne ???

Nechci tuhle závadu k ničemu přirovnávat, ale prostě auto v téhle cenové relaci si podle mě nemůže dovolit takové vady. Nebo co s tím pak udělat ? Medializovat, aby se konečně v fabrice vzbudili a začli pro to něco dělat ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se přiznat, že mám určitě z vás nejstarší OII.Ale žádné problémi s Autorádiem nemám.

Vidím to ve svařovně, kde všude se dá ušetřit oproti starším autům.Tak přemýšlím, jestli si někdo nepodal Zebru na montáži, že se dá ušetřit někde na radiu, třeba na anténě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam auto vyrobene 11/2004, to radio hraje o nicom, po 10 minutach vzdy prepnem na CD lebo sa to neda pocuvat...a to byvam na uplnej rovine, vysielac je 40 km odo mna a skrci to, preskakuju stanice, proste o nicom. par krat som to uz reklamoval, vymenili firm a absolutne ziadna zmena. tak to budem asi reklamovat este raz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale jak vidíš, tak to asi bude pravda, když to potvrzují téměř všichni majitelé toho rádia. Myslím, že málokdo z místních má první auto a první rádio, a tak to asi s něčím srovnává. Já říkám, že to hraje asi nejhůř z toho co jsem měl a mám. Mám rádia v dalších třech autech, jsou to plečky za zlomek ceny toho Streamu, ale všechny hrajou líp. Tak přece nebudu dělat, že je všechno o.k.. Ten Sream stojí kur.a 11000,- Kč a jestli to je jen anténa, jedině dobře. Ale atˇ mi to dají do kupy. :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem auto koupil v 02/2006 a nemohu si na radio stezovat. Je pravda, ze bydlim ve Francii a chytam mistni stanice, ale to podle mne nema vliv. V kvetnu jedu do Cech tak jsem zvedav jak bude hrat tam a jestli bude nejaky rozdil. To by ale znamenalo, ze chyba neni v radiu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, chci Vás jen informovat, že v kabelech a v anténě to rozhodně není. Po instalaci autoarádia Sony: CDX-F7750S: výsledek hraje super a všude kde moje Audience šumí tohle rádio hraje bez zaváhání. Můžu konstatovat, že audience má skutečně mizerný tuner. Ještě jsem zkusil připojit Clarion, na kterém umím navolit ukazatel síly signálu - plná stupnice v garáži. Tak pokud začnou dávat novou anténu tak mohu doporučit, ale jedině pokud bude mít nižší šum, myslím si, že by bylo nejlépe namontovat tetno typ: http://www.correct.cz/detail.php3?typ=Aa8....vetvi=auto.aant

No jo ale to bych musel rozebrat starou atd... To asi budu dál poslouchat CDčka. Ten tuner je hodně špatný na zisk. Pokud chce někdo experimentovat zkusil bych tenhle odkaz. Zisk v decibelech je zavádějící, důležitá je hodnota šumu. Čím nižší tím lepší. Tak to jsem si pomohl za 20 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já, ho tam taky nechávat nebudu, Audience tam skutečně pasuje. Už je mi to stejně jedno - po posledních zkušenostech je to ten nejmenší problém. Jak budu moc tak se toho "sveho milacka" zbavim. Je to peknej kram a nemaj na nej ani nahradni dily. Pokud mate zbytecnejch 800 tisic, tak si ji kupte taky: Octavie 2.0 Fsi v Eleganci a kromě couvacích asistentů si to vybavte vším možným. Teď mám auto půl roku a po tom co jsem s ním prodělal za problémy. Už se jen těším až bude opouštět moji garáž na trvalo. Škodovky už nechci ani vidět. V servise s člověkem zametaj, jen mu vykládají jaký je problém cokoliv reklamovat, že díl jde až k výrobci, který když neuzná závadu chce to po servisu uhradit jako zbytečnou výměnu. Kde to jsme, jen poslouchám, že to palivové čerpadlo takhle hučí normálně a že ze začátku nehučelo - no jo, to nic. Zřejmě čekají až mě to auto někde klekne. Při cestě do zahraničí si vozím navíc kolem 1000 € a doufám, že to bude stačit na další opravu. Jen jsem zvědavý co budu dělat když nebude nahradní díl, to asi budu měsíc v cizině. Věřte mi, že tak zklamaný jsem zatím nebyl z žádného auta jako jsem teď z nové Octavie. Jen když si vzpomenu na závady: klimatizace při zapnutí šrotuje - no to nic, to dělají všechny, na netu jsem si našel návod jak jednotku vyresetovat - a po resetu se chová zcela jinak a místo šrotování motorků nastavujcí klapky slyším jen občas nějaké to cvaknutí. Vybrování přenášející se do palubovky - palivové potrubí, no a teď už 14 dnů čekám na opravu mého vozu - zapalovací cívka. Když jsem se dozvěděl, po mé vlastní pátrací akci, že existují tři typy, a že ten první je v Čechách k dostání, bylo mi vysvětleno, že právě, že ty první jsou nejporuchovější. V servisu mě nechali obvolat všechny servisy a když jsem zavolal na Škodovku - péče o zákazníky, řekli mi že to prý si mohli najít v servise sami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já, ho tam taky nechávat nebudu, Audience tam skutečně pasuje. Už je mi to stejně jedno - po posledních zkušenostech je to ten nejmenší problém. Jak budu moc tak se toho "sveho milacka" zbavim. Je to peknej kram a nemaj na nej ani nahradni dily. Pokud mate zbytecnejch 800 tisic, tak si ji kupte taky: Octavie 2.0 Fsi v Eleganci a kromě couvacích asistentů si to vybavte vším možným. Teď mám auto půl roku a po tom co jsem s ním prodělal za problémy. Už se jen těším až bude opouštět moji garáž na trvalo. Škodovky už nechci ani vidět. V servise s člověkem zametaj, jen mu vykládají jaký je problém cokoliv reklamovat, že díl jde až k výrobci, který když neuzná závadu chce to po servisu uhradit jako zbytečnou výměnu. Kde to jsme, jen poslouchám, že to palivové čerpadlo takhle hučí normálně a že ze začátku nehučelo - no jo, to nic. Zřejmě čekají až mě to auto někde klekne. Při cestě do zahraničí si vozím navíc kolem 1000 € a doufám, že to bude stačit na další opravu. Jen jsem zvědavý co budu dělat když nebude nahradní díl, to asi budu měsíc v cizině. Věřte mi, že tak zklamaný jsem zatím nebyl z žádného auta jako jsem teď z nové Octavie. Jen když si vzpomenu na závady: klimatizace při zapnutí šrotuje - no to nic, to dělají všechny, na netu jsem si našel návod jak jednotku vyresetovat - a po resetu se chová zcela jinak a místo šrotování motorků nastavujcí klapky slyším jen občas nějaké to cvaknutí. Vybrování přenášející se do palubovky - palivové potrubí, no a teď už 14 dnů čekám na opravu mého vozu - zapalovací cívka. Když jsem se dozvěděl, po mé vlastní pátrací akci, že existují tři typy, a že ten první je v Čechách k dostání, bylo mi vysvětleno, že právě, že ty první jsou nejporuchovější. V servisu mě nechali obvolat všechny servisy a když jsem zavolal na Škodovku - péče o zákazníky, řekli mi že to prý si mohli najít v servise sami.

Ferda: mozes poskytnut ten navod na resetovanie klimy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup: vypnout zapalovaní - klíček do nuly. na klimatizaci najednou zmáčknout:

ECON + šipka na tělo (pod vnitřní cirkulací) a zapnout klíček - chvilku se vše nastavuje - nuné nechat zaplý klíček. Pokud je klima v pořádku naběhne na obou displey: iO. Lze po te otestovat stisknutim pri zaplém zapalování ECON + vnitřní okruh - musí být iO. No tot vse - jinak neručím za možné škody...., ale u mého vozu to funguje.

Přes klíček je to reset, při zaplém zapalování to provede jen otestování.

Ps. po objeveni iO se teto hlasky zbavim stisknutím tlačítka ECON

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...