Přejít na obsah

Potrebujem seriozne poradiť


jankode

Doporučené příspěvky

Ahojte, mám Octaviu r. v. 2002, 1,9 Tdi, 81 kw. Vie mi niekto poradiť? Auto má origo najazdených cca. 134 000 km, s autom sa skoro rok určite nejazdilo. Ja som na nom spravil cca. 1500 km. Ked auto dlhšie stojí teraz v zime cca. viac ako 12 hodín a ráno idem naštartovať, tak po naštartovaní mi niečo cuká v oblasti ja neviem čerpadla alebo pal. filtra. Ide to určite z pravej prednej časti. Po chvílke cca. 20 sekúnd to prestane a už je pokoj. Zdá sa mi ako keby to ťahalo nasucho najprv naftu . Možno je to iba môj dohad, možno mám pocit že je tam vzduch. Robí to iba ked auto dlho stojí. Ráno prídem a po naštartovaní to začne strašne cukať a pukať a za cca. 20 - 30 sekúnd to prestane. Neviete poradiť? Bojím sa aby mi neodišlo časom čerpadlo. Určite to asi nieje zdravé. A tankujem iba premium diesel v Rakusku. Žiaden Shit. Diagnostika nič neukázala. Počul som že pri výmene palivového filtra sa mám odvzdušnovať, či sa to spravilo neviem ale v hadičkách nie je nafta iba vzduch... Dík za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klidně stačí založit jen jedno téma, nemusíš jich zakládat víc

a taky by bylo dobrý si přečíst pravidla, kde je napsáno, aby jste do nadpisu co nejpřesněji napsali co máte za problém a ne např: pomoc, potřebuji poradit

a zkoušel jsi třeba hledat?? myslím, že nejsi první komu auto cuká

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau, měl jsem podobnej problém,mam octaviau 1,9 tdi 81kw, ráno přijdu,nastartuju a jakoby z pravé strany od motoru se ozyvalo jakoby klepaní nebo až skoro cingání,tak sem otevřel kastlu a sledoval co to muze bejt,po chvilce to ale přestalo a bylo to v klidu takže hledání zdroje toho hluku se dost komplikovalo,ale po case patraní sem na to dosel.příčinou byla dost velká vůle,respektive totálně vyklechtanej tlumič(stabilus) napínací kladky řemene alternátoru.když jsem nastartoval tak to rachotilo až hruza, ale po určite době.asi po pul minutě se to nějak usadilo a bylo to v pohodě,kladka byla jakoby bez toho tlumiče ale po chvilce si to dalo řict a bylo to v poho.tlumič na kladku samostatnej se koupit neda,leda komplet i s kladkou za cca 2,5litru.tak sem frknul na vrakac a za pětibabičku jsem tam koupil jetej ale v celku zdravej tlumič,nasadil ho na kladku,mimochodem pěkná drbacka a vod tý doby mám klid,tak se zkus na to mrknout jestli po nastartování ti tam ta kladka nedělá nějakou paseku a budeš zas o něco chytřejší.na čerpadlo bych to nesváděl,po vyměně pal. filtru by se to melo samo odvzdušnit automaticky,kdyby to bylo čerpadlo tak bys měl problémy s nastartováním

Editováno: , autor: jejda 46
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

přesně tak, tedka v zimě je to dost velkej problem, mě to dělá taky a to mam pul roku vyměněny zdvihátka, v zimě je hold tuhej olej a něž ho čerpadlo vytlači až k ventilum tak to chvilku trva, a jelikož se jedná o hydraulická zdvihátka tak je i ta prodleva na vymezeni ventilové vůle trosku delši a výslednym efektem je typicky mlaceni vačky versus hydroštyl...nechal bych to tak,pokud ti to nemlati i při zahřatym motoru tak je to v klidu,mě to právě dělalo i při teplym motoru, tak sem vyměnil hydroštyle, jeden za cca 250ká čé,a byl klid...studenej start je hold hřebik do rakve u každyho motoru,at už benzin či nafta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mám Octaviu r. v. 2002, 1,9 Tdi, 81 kw. Vie mi niekto poradiť? Auto má origo najazdených cca. 134 000 km, s autom sa skoro rok určite nejazdilo. Ja som na nom spravil cca. 1500 km. Ked auto dlhšie stojí teraz v zime cca. viac ako 12 hodín a ráno idem naštartovať, tak po naštartovaní mi niečo cuká v oblasti ja neviem čerpadla alebo pal. filtra. Ide to určite z pravej prednej časti. Po chvílke cca. 20 sekúnd to prestane a už je pokoj. Zdá sa mi ako keby to ťahalo nasucho najprv naftu . Možno je to iba môj dohad, možno mám pocit že je tam vzduch. Robí to iba ked auto dlho stojí. Ráno prídem a po naštartovaní to začne strašne cukať a pukať a za cca. 20 - 30 sekúnd to prestane. Neviete poradiť? Bojím sa aby mi neodišlo časom čerpadlo. Určite to asi nieje zdravé. A tankujem iba premium diesel v Rakusku. Žiaden Shit. Diagnostika nič neukázala. Počul som že pri výmene palivového filtra sa mám odvzdušnovať, či sa to spravilo neviem ale v hadičkách nie je nafta iba vzduch... Dík za radu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...