Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, mám Octaviu r. v. 2002, 1,9 Tdi, 81 kw. Vie mi niekto poradiť? Auto má origo najazdených cca. 134 000 km, s autom sa skoro rok určite nejazdilo. Ja som na nom spravil cca. 1500 km. Ked auto dlhšie stojí teraz v zime cca. viac ako 12 hodín a ráno idem naštartovať, tak po naštartovaní mi niečo cuká v oblasti ja neviem čerpadla alebo pal. filtra. Ide to určite z pravej prednej časti. Po chvílke cca. 20 sekúnd to prestane a už je pokoj. Zdá sa mi ako keby to ťahalo nasucho najprv naftu . Možno je to iba môj dohad, možno mám pocit že je tam vzduch. Robí to iba ked auto dlho stojí. Ráno prídem a po naštartovaní to začne strašne cukať a pukať a za cca. 20 - 30 sekúnd to prestane. Neviete poradiť? Bojím sa aby mi neodišlo časom čerpadlo. Určite to asi nieje zdravé. A tankujem iba premium diesel v Rakusku. Žiaden Shit. Diagnostika nič neukázala. Počul som že pri výmene palivového filtra sa mám odvzdušnovať, či sa to spravilo neviem ale v hadičkách nie je nafta iba vzduch... Dík za radu.

klidně stačí založit jen jedno téma, nemusíš jich zakládat víc

a taky by bylo dobrý si přečíst pravidla, kde je napsáno, aby jste do nadpisu co nejpřesněji napsali co máte za problém a ne např: pomoc, potřebuji poradit

a zkoušel jsi třeba hledat?? myslím, že nejsi první komu auto cuká

  • Autor

Skúšal som aj hľadať samozrejme ale skoro nič obdobnejšie som nenašiel k mômu problemu.

cau, měl jsem podobnej problém,mam octaviau 1,9 tdi 81kw, ráno přijdu,nastartuju a jakoby z pravé strany od motoru se ozyvalo jakoby klepaní nebo až skoro cingání,tak sem otevřel kastlu a sledoval co to muze bejt,po chvilce to ale přestalo a bylo to v klidu takže hledání zdroje toho hluku se dost komplikovalo,ale po case patraní sem na to dosel.příčinou byla dost velká vůle,respektive totálně vyklechtanej tlumič(stabilus) napínací kladky řemene alternátoru.když jsem nastartoval tak to rachotilo až hruza, ale po určite době.asi po pul minutě se to nějak usadilo a bylo to v pohodě,kladka byla jakoby bez toho tlumiče ale po chvilce si to dalo řict a bylo to v poho.tlumič na kladku samostatnej se koupit neda,leda komplet i s kladkou za cca 2,5litru.tak sem frknul na vrakac a za pětibabičku jsem tam koupil jetej ale v celku zdravej tlumič,nasadil ho na kladku,mimochodem pěkná drbacka a vod tý doby mám klid,tak se zkus na to mrknout jestli po nastartování ti tam ta kladka nedělá nějakou paseku a budeš zas o něco chytřejší.na čerpadlo bych to nesváděl,po vyměně pal. filtru by se to melo samo odvzdušnit automaticky,kdyby to bylo čerpadlo tak bys měl problémy s nastartováním

Upraveno od jejda 46

jo super, tak to jsem měl asi smulu na prodejce, jinak dobrej typ co se tyče stranek, dik moc a at to jezdi cau

  • Autor

Nemám problém so štartovaním žiaden, len teraz ked je taká zima to klepe puká a neviem čo a fatk za cca. 30 sekúnd to prestane a už to počas dna nerobí...Len ráno ked je kosa a uto stojí dlho

dělaji to hydroštely ventilů nevrací se jak by měly pomuže jedině výměna ale pokud to dlá jen krátce ráno nechal bych to zatim být

  • 2 týdny později...

přesně tak, tedka v zimě je to dost velkej problem, mě to dělá taky a to mam pul roku vyměněny zdvihátka, v zimě je hold tuhej olej a něž ho čerpadlo vytlači až k ventilum tak to chvilku trva, a jelikož se jedná o hydraulická zdvihátka tak je i ta prodleva na vymezeni ventilové vůle trosku delši a výslednym efektem je typicky mlaceni vačky versus hydroštyl...nechal bych to tak,pokud ti to nemlati i při zahřatym motoru tak je to v klidu,mě to právě dělalo i při teplym motoru, tak sem vyměnil hydroštyle, jeden za cca 250ká čé,a byl klid...studenej start je hold hřebik do rakve u každyho motoru,at už benzin či nafta

Ahojte, mám Octaviu r. v. 2002, 1,9 Tdi, 81 kw. Vie mi niekto poradiť? Auto má origo najazdených cca. 134 000 km, s autom sa skoro rok určite nejazdilo. Ja som na nom spravil cca. 1500 km. Ked auto dlhšie stojí teraz v zime cca. viac ako 12 hodín a ráno idem naštartovať, tak po naštartovaní mi niečo cuká v oblasti ja neviem čerpadla alebo pal. filtra. Ide to určite z pravej prednej časti. Po chvílke cca. 20 sekúnd to prestane a už je pokoj. Zdá sa mi ako keby to ťahalo nasucho najprv naftu . Možno je to iba môj dohad, možno mám pocit že je tam vzduch. Robí to iba ked auto dlho stojí. Ráno prídem a po naštartovaní to začne strašne cukať a pukať a za cca. 20 - 30 sekúnd to prestane. Neviete poradiť? Bojím sa aby mi neodišlo časom čerpadlo. Určite to asi nieje zdravé. A tankujem iba premium diesel v Rakusku. Žiaden Shit. Diagnostika nič neukázala. Počul som že pri výmene palivového filtra sa mám odvzdušnovať, či sa to spravilo neviem ale v hadičkách nie je nafta iba vzduch... Dík za radu.

Neviem isto ale robil som podobny problem a bola to vaha vzduchu, je to na obale vzduchoveho filtra, odopni kocku z filtra a ked ti auto pojde dobre kup novu vahu. skus

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.