Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, dali jsme nový altík a od té doby to špatně dobíjí. Při vyplém zapalování mám na baterii 12,5 V, po nastartování to spadne na 11,4V a budíky svítí z půlky a slabě. Můžu šlapat na plyn a je to polozhaslé a napětí na baterce je pořád 11,4 V. Když se dostanu přes 3000 ot/min, začne to dobíjet na cca 14,5V. Čím to může být. Klidně můžu jet kolik km chci, ale jak se nepřehoupnu otáčkama přes 3tis, tak to nedobíjí. Díky

Vloženo

U toho, kdo mi to měnil, mi tvrdí, že byl ozkoušenej. Dohodli jsme se, že to proměří přímo na alternátoru, prý to spíš typuje na zoxidovaný kabel od alternátoru k baterce. Dá se normálně alternátor změřit voltmetrem? Díky

Vloženo

Tak jsem se to pokusil změřit. Z altíku vede jeden tlustej kábl k baterce. Tak ten a kostru jsem připojil přes voltmetr a výsledek po nastartování 11,65V a víc ani ťuk i při šlapání na plyn. Po překročení 3tis ot se to splaší a dobíjí pak už normálně asi 14,6V. Takže je asi včudu ten alternátor

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...