Přejít na obsah

DSG - parkování


milde11

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám OII 1.9 TDI DSG a zajímalo by mě, zda při parkování zatahovat ruční brzdu nebo ne?

Myslím tím, že pokud vůz nestojí prakticky v absolutní rovině, tak si vždycky bez zatažené ruční brzdy "sedne" na kvalt při zařazení stupně P.

Někde jsem se dočetl, že se moc nedoporučuje, aby se nechávalo auto v DSG stát takto na kvaltu a je lepší před tím zatáhnout ruční brzdu a nechat to držet ručkou a pak dát teprve P.

Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti nebo jaký je váš názor? Nebere to, když vůz stojí na rovině a jen se to na to P trošku zhoupne, ale myslím tím, když je vůz v ne úplně rovné poloze (ne samozřejmě větším svahu) a pak si bez ručky sedne na ten kvalt, tak zda to nějak převodovce nebo čemukoliv jinému nevadí?

Za rady a poznatky předem děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ... u jiných automatů jsem ručku nedával, protože po zařazení P to vetšinou už moc nepopojelo..

Ale u DSG už dávám pořád ručku, protože když je to z kopce, tak to popejede o velkej kus při zařazení P a dostane to docela drbu, než se to uplně zastaví...

Takle se právě kurví i setrvačník ...

Takže já doporučuji dávat ručku, aspoň Ti nezarezne... :) ..protože u ostatních automatů jsem ručku nepoužíval a tak po čase vůbec nebrzdila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navod jasne rika pouzivat rucku. Na druhou stranu jsem jednou omylem za pomale jizdy zaradil P, kola se zasekla a v pohode to prezilo, takze to asi neni uplna hrachovina. Setrvak se podle mne nijak nenici, protoze v poloze P je prevodovka uplne odpojena od motoru.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za vysvětlení a Cosbymu za obrázek, který to jasně popisuje i pro lajka. Tak nějak jsem si to i myslel, ale jde mi o to, že i když stojím prakticky v rovině tak zajede ta západka do kola a zhoupne se to až někdy docela cukne a proto jsem měl strach, aby se tam někdy něco nevychodilo nebo nepokazilo přímo v převodovce.

Takže lajcky vzato, by to nemělo ničemu uškodit, když si to sedne na tu zápatku, pokud to samozřejmě nestojí v nějakém prudkém kopci a nedrží to pouze ta zápatka??

A na ten setrvák to teda nemá žádný vliv? případně na převodovku? A doporučujete spíše tam rvát ručku i při mírně nakloněné rovině nebo P? Ještě jednou díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...