milde11 Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Ahoj, mám OII 1.9 TDI DSG a zajímalo by mě, zda při parkování zatahovat ruční brzdu nebo ne? Myslím tím, že pokud vůz nestojí prakticky v absolutní rovině, tak si vždycky bez zatažené ruční brzdy "sedne" na kvalt při zařazení stupně P. Někde jsem se dočetl, že se moc nedoporučuje, aby se nechávalo auto v DSG stát takto na kvaltu a je lepší před tím zatáhnout ruční brzdu a nechat to držet ručkou a pak dát teprve P. Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti nebo jaký je váš názor? Nebere to, když vůz stojí na rovině a jen se to na to P trošku zhoupne, ale myslím tím, když je vůz v ne úplně rovné poloze (ne samozřejmě větším svahu) a pak si bez ručky sedne na ten kvalt, tak zda to nějak převodovce nebo čemukoliv jinému nevadí? Za rady a poznatky předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Zdravim ... u jiných automatů jsem ručku nedával, protože po zařazení P to vetšinou už moc nepopojelo.. Ale u DSG už dávám pořád ručku, protože když je to z kopce, tak to popejede o velkej kus při zařazení P a dostane to docela drbu, než se to uplně zastaví... Takle se právě kurví i setrvačník ... Takže já doporučuji dávat ručku, aspoň Ti nezarezne... ..protože u ostatních automatů jsem ručku nepoužíval a tak po čase vůbec nebrzdila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 (editace) Navod jasne rika pouzivat rucku. Na druhou stranu jsem jednou omylem za pomale jizdy zaradil P, kola se zasekla a v pohode to prezilo, takze to asi neni uplna hrachovina. Setrvak se podle mne nijak nenici, protoze v poloze P je prevodovka uplne odpojena od motoru. Editováno: 26. leden 2010, autor: 5icz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Setrvák se samozřejmě vůbec neničí a pokud nestojíte vyloženě ve svahu,ručku třeba dávat není.je to klasický"Rohatka-západka,tedy frézované kolo a do něj zapadá kovový zub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 26. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Díky za vysvětlení a Cosbymu za obrázek, který to jasně popisuje i pro lajka. Tak nějak jsem si to i myslel, ale jde mi o to, že i když stojím prakticky v rovině tak zajede ta západka do kola a zhoupne se to až někdy docela cukne a proto jsem měl strach, aby se tam někdy něco nevychodilo nebo nepokazilo přímo v převodovce. Takže lajcky vzato, by to nemělo ničemu uškodit, když si to sedne na tu zápatku, pokud to samozřejmě nestojí v nějakém prudkém kopci a nedrží to pouze ta zápatka?? A na ten setrvák to teda nemá žádný vliv? případně na převodovku? A doporučujete spíše tam rvát ručku i při mírně nakloněné rovině nebo P? Ještě jednou díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 není li mráz,dej ručku.Znám lidí co ji nepoužívají vůbec a problémy nemají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 ja bych rucni brzdu v zime radis nepouzival. Teda na nejake zatahnuti treba na pul hodky proc ne, ale pres noc ji nezatahuji ani v lete, nazoz tak v zimne kdyz je venku - 20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.