Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám OII 1.9 TDI DSG a zajímalo by mě, zda při parkování zatahovat ruční brzdu nebo ne?

Myslím tím, že pokud vůz nestojí prakticky v absolutní rovině, tak si vždycky bez zatažené ruční brzdy "sedne" na kvalt při zařazení stupně P.

Někde jsem se dočetl, že se moc nedoporučuje, aby se nechávalo auto v DSG stát takto na kvaltu a je lepší před tím zatáhnout ruční brzdu a nechat to držet ručkou a pak dát teprve P.

Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti nebo jaký je váš názor? Nebere to, když vůz stojí na rovině a jen se to na to P trošku zhoupne, ale myslím tím, když je vůz v ne úplně rovné poloze (ne samozřejmě větším svahu) a pak si bez ručky sedne na ten kvalt, tak zda to nějak převodovce nebo čemukoliv jinému nevadí?

Za rady a poznatky předem děkuji

Zdravim ... u jiných automatů jsem ručku nedával, protože po zařazení P to vetšinou už moc nepopojelo..

Ale u DSG už dávám pořád ručku, protože když je to z kopce, tak to popejede o velkej kus při zařazení P a dostane to docela drbu, než se to uplně zastaví...

Takle se právě kurví i setrvačník ...

Takže já doporučuji dávat ručku, aspoň Ti nezarezne... :) ..protože u ostatních automatů jsem ručku nepoužíval a tak po čase vůbec nebrzdila

Navod jasne rika pouzivat rucku. Na druhou stranu jsem jednou omylem za pomale jizdy zaradil P, kola se zasekla a v pohode to prezilo, takze to asi neni uplna hrachovina. Setrvak se podle mne nijak nenici, protoze v poloze P je prevodovka uplne odpojena od motoru.

Upraveno od 5icz

Setrvák se samozřejmě vůbec neničí a pokud nestojíte vyloženě ve svahu,ručku třeba dávat není.je to klasický"Rohatka-západka,tedy frézované kolo a do něj zapadá kovový zub.

:palec2: :palec2:

post-128-1264523926_thumb.jpg

  • Autor

Díky za vysvětlení a Cosbymu za obrázek, který to jasně popisuje i pro lajka. Tak nějak jsem si to i myslel, ale jde mi o to, že i když stojím prakticky v rovině tak zajede ta západka do kola a zhoupne se to až někdy docela cukne a proto jsem měl strach, aby se tam někdy něco nevychodilo nebo nepokazilo přímo v převodovce.

Takže lajcky vzato, by to nemělo ničemu uškodit, když si to sedne na tu zápatku, pokud to samozřejmě nestojí v nějakém prudkém kopci a nedrží to pouze ta zápatka??

A na ten setrvák to teda nemá žádný vliv? případně na převodovku? A doporučujete spíše tam rvát ručku i při mírně nakloněné rovině nebo P? Ještě jednou díky všem

není li mráz,dej ručku.Znám lidí co ji nepoužívají vůbec a problémy nemají

ja bych rucni brzdu v zime radis nepouzival. Teda na nejake zatahnuti treba na pul hodky proc ne, ale pres noc ji nezatahuji ani v lete, nazoz tak v zimne kdyz je venku - 20

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.