Přejít na obsah

powerbox


vlacek

Doporučené příspěvky

hele nevim co powerbox ale ja mel Racingbox a mam TDi 66kW. no na 1., 2. a 3. to bylo znat jak svin- no nechci aby se ted do me nekdo pustil ze nevim co je poradnej zatah <_< ale jezdim krome toho jen se sluzebni fabii 1,4 16V 55kW a proti tomu to byl fakt hukot :smich:

Nekdo mi rikal rikal ze prej to nejak balamuti pocitac ohledne teploty nafty aten pak vstrikuje vic paliva. (prej jako by to jelo na sytic) nevim co je na tom pravdy. Fakt je ze to celkem dost kouri kdyz na to slapnes a do ty 4. to je znat, maximalka se mi snad ani nezmenila. Na zimu jsem to vyndal pac se s tim na snehu dost blbe bez ASR jezdi :o a furt to hrabe. Spis bych rekl ze to zvedne tocivy moment v nizsich otackach. co se tyka spotreby asi jako se vsim neveril bych hlaskam typu vetsi vykon a nizsi spotreba. Kdyz toho ze to jede vyuzijes tak to tam tece jako do vany :p

po 15 tisicich co to mam mi zacalo piskat pri zatahu neco v motoru. asi turbo- ze by tim mohlo odejit ??? tak jsem to radsi vyndal.

Jinak jsem videl jet TDi s 81kW a racing boxem - to uz byl mazec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...