vlacek Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 jak funguje powerbox vzdyt je to krabicka v ni zalitej odpor v nejake zvejkačce http://obd.ec.cz/powerbox/ druha vec jestli to opravdu funguje je to pro motory PD popripade nemate nekdo schema powerboxu na 1.9 66kw ne PD !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malisss Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 hele nevim co powerbox ale ja mel Racingbox a mam TDi 66kW. no na 1., 2. a 3. to bylo znat jak svin- no nechci aby se ted do me nekdo pustil ze nevim co je poradnej zatah ale jezdim krome toho jen se sluzebni fabii 1,4 16V 55kW a proti tomu to byl fakt hukot Nekdo mi rikal rikal ze prej to nejak balamuti pocitac ohledne teploty nafty aten pak vstrikuje vic paliva. (prej jako by to jelo na sytic) nevim co je na tom pravdy. Fakt je ze to celkem dost kouri kdyz na to slapnes a do ty 4. to je znat, maximalka se mi snad ani nezmenila. Na zimu jsem to vyndal pac se s tim na snehu dost blbe bez ASR jezdi a furt to hrabe. Spis bych rekl ze to zvedne tocivy moment v nizsich otackach. co se tyka spotreby asi jako se vsim neveril bych hlaskam typu vetsi vykon a nizsi spotreba. Kdyz toho ze to jede vyuzijes tak to tam tece jako do vany po 15 tisicich co to mam mi zacalo piskat pri zatahu neco v motoru. asi turbo- ze by tim mohlo odejit ??? tak jsem to radsi vyndal. Jinak jsem videl jet TDi s 81kW a racing boxem - to uz byl mazec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wendy Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Něco jsem našel zde ohledně toho odporu: http://www.probass.cz/?pg=chiptuning odstavec POWERBOX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Do powerboxu bych nešel.Dát kolem 4 tisíc za odpor mě přijde hloupý.Ten odpor má za úkol oblafnout čidla na tlak turba atd.Více najdeš v diskusi na http://dieselpower.cz/forum/index.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Já osobně jdu do vstřiků (10700 s prací),turbíčka (4500) a přečipování(7500).Výsledek je zaručenej,je to odzkoušený a bez navýšení kouřivosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Do powerboxu bych nešel.Dát kolem 4 tisíc za odpor mě přijde hloupý.Ten odpor má za úkol oblafnout čidla na tlak turba atd.Více najdeš v diskusi na http://dieselpower.cz/forum/index.php Jenže v tom odkazu co sem dala Wendy píší, že ten odpor je podvod, že to s PowerBoxem nemá nic společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 2. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 me spis zajimalo jestli by se to dalo udelat doma nemate nekdo to schema toho racingboxu o tom odporu uz sem to taky cetl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.