44kw Vloženo 3. Květen 2006 Sdílet Vloženo 3. Květen 2006 Zdravím.Má někdo zkušenosti se svíčkami denso iridium?Má cenu do toho investovat?Na jedněch stránkách jsem našel cenu cca 700kč na motor AZF(1.4l 44kw) což mě překvapilo jelikož do BMW nebo Ferrari byly ty svíčky levnější.Jsem s nohama na zemi takže zase nečekám,že po výměně sviček budu zrychlovat z 0-100km/h pod deset sekund.Prostě jestli to jde poznat nebo je to naprd. Díky za zkušenosti nebo rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 3. Květen 2006 Sdílet Vloženo 3. Květen 2006 Měl jsem je na 16V 74 KW, dal jsem je pryč, byť byly dle katalogu pro tento motor, občas škubly při akceleraci z pomalé jízdy na II. rychl stupeň. Motor byl mírně klidnější, nárůst výkonu dle mého neměřitelný, je pravda, že se posunul krouťák níže cca o nějakých 300-400 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 mate nekdo zkusenosti s denso iridium (pripadne brisk platinum LGS) na 1.4MPi 50kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 mate nekdo zkusenosti s denso iridium (pripadne brisk platinum LGS) na 1.4MPi 50kW? jo, mam je uz rok v uplne stejny motoru a naprosta spokojenost, otacky kolisaj minimalne a jede to lip a lip za plynem nahoru - ale opravdu jen o trosku pridal jsem k tomu jeste sport. vlozku filtru a super... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bada Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 1,4 44kW.Měl jsem Brisk Premium LGS.Ze začátku celkem znatelné zlepšení.Klidnější chod.Lepší výkon v oblasti nižších otáček.Motor dobře zrychloval již od cca.1500ot.Po ujetí cca. 10tk divné škubání mezi 2-3 tis. ot.Po 15tk výměna za doporučené nové Brisk DR15TC škubaní zmizelo.Opět zlepšení chodu v nižších otáčkách.Na dvou svíčkách LGS náznaky prasklin na izolaci v oblasti jiskřiště.V některých fórech jsou zmínky o prasnáni a odloupnutí izolace do válce. Rozdodně to za ty peníze nestojí cca.160,-kč/ks.Udávané žovotnosti 20tk, někde 30tk rozhodně nedosáhnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 1,4 44kW.Měl jsem Brisk Premium LGS.Ze začátku celkem znatelné zlepšení.Klidnější chod.Lepší výkon v oblasti nižších otáček.Motor dobře zrychloval již od cca.1500ot.Po ujetí cca. 10tk divné škubání mezi 2-3 tis. ot.Po 15tk výměna za doporučené nové Brisk DR15TC škubaní zmizelo.Opět zlepšení chodu v nižších otáčkách.Na dvou svíčkách LGS náznaky prasklin na izolaci v oblasti jiskřiště.V některých fórech jsou zmínky o prasnáni a odloupnutí izolace do válce.Rozdodně to za ty peníze nestojí cca.160,-kč/ks.Udávané žovotnosti 20tk, někde 30tk rozhodně nedosáhnou. jj kdysi sem mel LGSka na Pugu a bida, hned sem to vymenil tenkrat za Boschky Super4 nebo jak se jmenujou s tema 4ma el. a ty byly taky super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.