teče chladič - Motor 2.0 MPI - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

teče chladič


mudra

Doporučené příspěvky

panove, potreboval bych radu. da se demontovat a opravit (v nejhorsim pripade vymenit) chladic aniz bych musel odpojovat vyparnik pro klimu? a hlavne jestli se to da doma udelat.

jinak ho chci opravit silikonem, tece to v miste, kde se to da zalepit, ale musi se vysusit a odmastit.

dikas za pripadne rady budu je potrebovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdařec Mudro, záleží na tom, který chladič máš ko. Pokud se jedná o klima, ten nedoporučuji nijak opravovat doma, zajel bych si rovnou do servisu a vyměnil bych ho spolu s chladícím médiem klimy. Při nešikovnosti ti hrozí nejen poškození systému ale třeba i omrzliny... Jestli jsem to pochopil správně jedná se ti o chladící kapalinu. Podstatný asi je, jak moc ti to těče, jak velká je ta netěsnost a v kterém místě chladiče. Já jsem řešil netěsnost hliníkovým práškem do chladících systémů. Poškodil jsem chladič po kolizi s jezevcem... Kapalina prolínala dole u odvodu vody jenom nepatrně, tím práškem se to zatáhlo a byl klid. (Stačili mi na to dvě kávové lčíce do kapaliny). Pokud ti to teče víc, musí chladič ven a zaletovat. Demontovat jde, aniž bys s musel klimu odpojit. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no, nevím. Doporučuji rovnou vyměnit. Má první reakce byla také zaletovat - pozor ne zalepit to nedrží jsou tam velké tlaky.

A po naplnění jsme prosvítily a ejhle...teče. Takže suma , sumárum....demontáž + oprava + naplnění a vše znova.

Raději rovnou nový. Koupil jsem v Elitu za 2500,- i s DPH po slevě.

Toť mé doporučení.

B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jedna se o chladic kapaliny , kondenzator klimy je ok. ty tlaky nejsou tak hrozny je tam tak 0,8 baru. a to zalepeni se dela i pri vyrobe, pokud to pri zkousce tece (a to i napr u znacek jako audy a porche).takze bych to zasilikonoval . a ten unik? asi 5 cm kazdy den pod autem.jo a jsem rad, ze to jde sundat bez vypusteni klimy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  TomasB napsal:
ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne.

Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem.

HM 1,6/74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  oct napsal:
  TomasB napsal:
ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne.

Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem.

HM 1,6/74

i dneska se něco takového prodává

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...