Přejít na obsah

teče chladič


mudra

Doporučené příspěvky

panove, potreboval bych radu. da se demontovat a opravit (v nejhorsim pripade vymenit) chladic aniz bych musel odpojovat vyparnik pro klimu? a hlavne jestli se to da doma udelat.

jinak ho chci opravit silikonem, tece to v miste, kde se to da zalepit, ale musi se vysusit a odmastit.

dikas za pripadne rady budu je potrebovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdařec Mudro, záleží na tom, který chladič máš ko. Pokud se jedná o klima, ten nedoporučuji nijak opravovat doma, zajel bych si rovnou do servisu a vyměnil bych ho spolu s chladícím médiem klimy. Při nešikovnosti ti hrozí nejen poškození systému ale třeba i omrzliny... Jestli jsem to pochopil správně jedná se ti o chladící kapalinu. Podstatný asi je, jak moc ti to těče, jak velká je ta netěsnost a v kterém místě chladiče. Já jsem řešil netěsnost hliníkovým práškem do chladících systémů. Poškodil jsem chladič po kolizi s jezevcem... Kapalina prolínala dole u odvodu vody jenom nepatrně, tím práškem se to zatáhlo a byl klid. (Stačili mi na to dvě kávové lčíce do kapaliny). Pokud ti to teče víc, musí chladič ven a zaletovat. Demontovat jde, aniž bys s musel klimu odpojit. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no, nevím. Doporučuji rovnou vyměnit. Má první reakce byla také zaletovat - pozor ne zalepit to nedrží jsou tam velké tlaky.

A po naplnění jsme prosvítily a ejhle...teče. Takže suma , sumárum....demontáž + oprava + naplnění a vše znova.

Raději rovnou nový. Koupil jsem v Elitu za 2500,- i s DPH po slevě.

Toť mé doporučení.

B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jedna se o chladic kapaliny , kondenzator klimy je ok. ty tlaky nejsou tak hrozny je tam tak 0,8 baru. a to zalepeni se dela i pri vyrobe, pokud to pri zkousce tece (a to i napr u znacek jako audy a porche).takze bych to zasilikonoval . a ten unik? asi 5 cm kazdy den pod autem.jo a jsem rad, ze to jde sundat bez vypusteni klimy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne.

Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem.

HM 1,6/74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne.

Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem.

HM 1,6/74

i dneska se něco takového prodává

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...