Publikováno Květen 4, 200619 r panove, potreboval bych radu. da se demontovat a opravit (v nejhorsim pripade vymenit) chladic aniz bych musel odpojovat vyparnik pro klimu? a hlavne jestli se to da doma udelat. jinak ho chci opravit silikonem, tece to v miste, kde se to da zalepit, ale musi se vysusit a odmastit. dikas za pripadne rady budu je potrebovat.
Květen 5, 200619 r Zdařec Mudro, záleží na tom, který chladič máš ko. Pokud se jedná o klima, ten nedoporučuji nijak opravovat doma, zajel bych si rovnou do servisu a vyměnil bych ho spolu s chladícím médiem klimy. Při nešikovnosti ti hrozí nejen poškození systému ale třeba i omrzliny... Jestli jsem to pochopil správně jedná se ti o chladící kapalinu. Podstatný asi je, jak moc ti to těče, jak velká je ta netěsnost a v kterém místě chladiče. Já jsem řešil netěsnost hliníkovým práškem do chladících systémů. Poškodil jsem chladič po kolizi s jezevcem... Kapalina prolínala dole u odvodu vody jenom nepatrně, tím práškem se to zatáhlo a byl klid. (Stačili mi na to dvě kávové lčíce do kapaliny). Pokud ti to teče víc, musí chladič ven a zaletovat. Demontovat jde, aniž bys s musel klimu odpojit.
Květen 5, 200619 r ..no, nevím. Doporučuji rovnou vyměnit. Má první reakce byla také zaletovat - pozor ne zalepit to nedrží jsou tam velké tlaky. A po naplnění jsme prosvítily a ejhle...teče. Takže suma , sumárum....demontáž + oprava + naplnění a vše znova. Raději rovnou nový. Koupil jsem v Elitu za 2500,- i s DPH po slevě. Toť mé doporučení.
Květen 5, 200619 r Autor no jedna se o chladic kapaliny , kondenzator klimy je ok. ty tlaky nejsou tak hrozny je tam tak 0,8 baru. a to zalepeni se dela i pri vyrobe, pokud to pri zkousce tece (a to i napr u znacek jako audy a porche).takze bych to zasilikonoval . a ten unik? asi 5 cm kazdy den pod autem.jo a jsem rad, ze to jde sundat bez vypusteni klimy.
Květen 5, 200619 r ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne.
Květen 9, 200619 r ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne. Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem. HM 1,6/74
Květen 9, 200619 r ono se na to dá koupit nějakej sajrajt, kterej se jen naleje do chladící kapaliny a samo se to zatáhne. Kdysi, v dobe 1000 MB se to prodavalo. Jmenovalo se to SPOLFIXIN. Jestli by to bylo vhodne na nynejsi motory nevim, na ten u embecka i jinych z te doby to fungovalo perfektne. Ted jiz mohou mit nove motory jine pozadavky na prestup tepla a tam by mohl byt problem. HM 1,6/74 i dneska se něco takového prodává
Květen 9, 200619 r Autor no asi neco prodavaj ale ja jsem se rozhodl ze za cenu 2500 tam dam novej. jen nevim zda 25 mm nebo 30mm (tlouska) u tech origo se to neuvadi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.