Přejít na obsah

výměna motoru


petto

Doporučené příspěvky

dival jsem se zde: http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/VymenaMotoruZaRS.htm

a jak jsem to uviděl napadlo mě když to jde z 2.0, proč by to nešlo z 1.6?!? na tom čase a práci ani tak nezáleží, spíš mi de o to jestli jsou tam fakt nějaky zádrhely obrovský!! a cena těch 1.8T...je mi jasný že to nebude za hodinku hotový :D, zajímá mě spíš jestli je tam jinak uchycení motoru nebo proč všichni říkaj že radši komplet auto s 1.8T!?! co je tam všehno rozdílny!! díky moc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde ani tak o mechaniku- myslím motor převodovka, ale o tu spoustu věcí kolem. Když se nad tím zamyslíš tak musíš počítat se spoustou problemů. Já to nedělal, kluci tady mají určitě větší zkušenosti. Jde především o elektroniku, tzn řj motoru, odlišné svazky, napojení na čidla, palubní deska, přes výfukové potrubí, které je u těchle motoru naprosto rozdílné. Je to o tom, že rozebereš půlku auta a budeš si hodiny lámat hlavu nad napojením jednotlivých systémů, když to budeš dělat sám. Já netvrdím, že to nejde, auto je v podstatě stavebnice pro dospělé, musíš zvážit, nakolik je to komplikované, časově náročné a financích nemluvě. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jste všichni zásadně proti?? je mi jasný že se tam nevymění jenom motor a hotovo, ale pořád si myslím že to vyjde líp jak jetá 1,8T ne?? fakt nevím...přivítal bych další a další názory nejlépe od někoho kdo už něco podobnýho dělal!! B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jste všichni zásadně proti?? je mi jasný že se tam nevymění jenom motor a hotovo, ale pořád si myslím že to vyjde líp jak jetá 1,8T ne?? fakt nevím...přivítal bych další a další názory nejlépe od někoho kdo už něco podobnýho dělal!! B)

No hlavně jak to pak uděláš na technický když budeš mít půl auta jiný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no šak v prvním dotazu je na tu silnější 1.6 :) taky možnost, teď kolik ten motor přijde :D

Předělání na tu silňější podle mě nebudeš muset měnit celej motor tam bude jen několik dílu jiných. Někdo to tady určitě bude vědět co všechno

Motor celej, je uplne jinej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Mira

Podívej se na www.sportmotor.cz a tam mají v nabídce ostrá vačka + chip + snížení hlavy, myslím za 20.000,--.Kč. a mělo by tam být 74 kw, nebo ostra vačka + chip 69 kw, cenu už si nepamatuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako legální přestavbu to v ČR nikdy udělat nemůžeš, protože ti to nikdo nepovolí a je jedno jestli tam dáš silnější 1.6 nebo 1.8T. Technickou to možná projde, pokud máš známosti, nic není nemožné.

Pokud ale prodáš stávající auto a připlatíš si na ojeté 1.8T, rozdíl mezi koupí jiného auta a náklady na výměnu motoru bude minimální. A taky bych chtěl vidět, kde budeš brát prachy na soudy až někoho naboříš a policie zjistí že to byla nelegální přestavba. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

psst... Legalna uprava na motore je vymena jeho hlavy- sposob ako z lubovolnej 1,6 8V v octavii mozte dostat kusok silnejsi motor, ako napr. vo vw polo. Ono ani tam nie je najsilnejsi, ale netreba ani tak velke upravy a.. voilá :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Škodovka takovouhle prestavbu nepovoluje. Bracha vymenil motor 1,8 za 1,8T, coz nebylo tak tezky, ale povolit to neslo. Z 1,6 55kW na 74kW to nebude tak strasny jako z 1,6 na 1,8T. Tam budes muset vymenit fakt pulku auta, od budiku po celej vyfuk. Technicka se ze znamosti udela. Ale treba pri prodeji to bylo problemovy, protoze kazdyho odradilo jak by prosel technickou a nemoznost zapisu do technicaku, a tak se to nakonec muselo znovu prehodit na 1,8, aby se auto vubec prodalo... Ted ma Oct I RS je spokojenej a ani se mu nedivim, precejenom z toho mohl bejt pruser... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bude tak vyprasena montaz fuj.Ze se vam do otho chce.Kazdy zkuseny mechanik kdyz se na to auto podiva - kdyz bude pak nejaky problem - se na to vysere a pod. S tim autem pak nepocitej ze bys sel do nejakeho serv.

Pocitej kabelaz, motor, brzdy, výfuk komplet, uchyty motoru - gum bloky-ladene na urcity typ motoru-pozor jsou plnene kapalinou a ta urcuje mekost gumy, jednotka motoru, posilovac brzd, jinou prevodovku - na 1.8 T, budiky a kabelaz, tlumice na urcity typ motoru a pera, k nim uz si pak dokup lepsi doraz, a vsechny mozne dalsi prasarny jako je strihani kabelaze, lepeni, impovizace a vysledek patlanina na entou protoze spoustu dilu a drzaku jen tak nesezenes. Ale tento zasah asi nikdo nedelal. Protoze to auto by melo asi 2x nasobnou cenu + ta priserna prace a slatanina vseho co ti nepujde. Dost utratis za rady, matros a kdyz uz se do toho pustis a nekde se vysekas, tak pri kontrole vozidla a ohledani pricin a pod. te urcej za hlavniho vynika. Mas auto ktere neodpovida technicke kontrole a pozor na to aby ti auto nekdy samo nechytlo. Stava se to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...