Wochcápka Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Zdravím všechny, Pánové,mám takovej delikátní problémek.Vloni když jsme řešil problémy s turbem a jeho dokolečka ucpávání jsme mimo jiné po poradě s loňským mechanikem zaslepil trubku která spojuje vrch motoru respektivě odvětrávací plastový prvek na víku ventilů a hadici která vede do sání.Jedná se o OCT 1 pro úplnost 81kw.V hadici k sání mám nacpanej korkovej špuntik a to kolinko od toho plastovýko tělesa na víku mám zredukovanou do uzký hadičky a tu mám svedenou do půllitrový lahve od aguily.Všechen olej kterej vrchem vyletí jde do tý lahve.Já čas od času sundám kryt motoru a tu flašku přeleju zpátky do motru.Tenkrát jsme to udělali jen jako pomůcku k tomu aby jsme mohli vyloučit že nám ty lopatky v turbu nezalepuje olej kterej se tam dotává tudy.Mělu jsme ho totiž vyndaný asi třikrát a furt to dělalo bordel. Dneska se chystám zaslepitt EGR protože s autem jezdí manželka a ta prostě saze vyhánit nebude.Bak Bak vokulovačka a v osumdesáti dává 5ku.Takže milé turbo ož opět čas od čásku když do toho skočím a jedu si po svojem hází auto do nouzáku.Takže proto ten EGR.A při té příložitosti bych chtěl odstranit tuhle zvěřinu kterou jsme tam napáchaly.Jedná se mi o to jeslti si myslíte,že může mít ten mastnej kouř a případný olej který se tím oddechem dostane nahoru vliv na funkci turba,jestli ho může poškodit respektivě zalepit natolik aby to dělalao opět psí kusy. Nejsem schopen posoudit kolik oleje to vyhází třeba za sto kilometrů,ale za ten rok jsem to přelejval asi třikrát a nikdy nybyla ta flaška ani do půlky.a to sem najezdil celej volej,to jest 15 000km nevím jestli je to moc či málo ona moje wochcápka je taky babizna má to najeto 243 000km tak na případný úniky má asi nárok. Děkuji za radu a Váš názor Stenly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Co ti na to říct kup manželce SDI když neumí s TDI zacházet a lepší by bylo jí koupit benziňáka. Co se týče toho motoru tak bych to typnul na to že máš zapečený pístní kroužky (po stylu manželčiny jízdy),tlak z válců utíká okolo pístů do klikové skříně a pak se cpe ven tím odvětráním na víku a bere sebou i olej. Pokud budeš zacházet s tím motorem tak se má a budeš trochu prohánět turbo tak se nebude tak zasírat jako při podtáčení kdy vznikají saze a ty všechno pěkně utemujou. A to co proběhne skrz ten výdech do sání tak se bez problémů spálí a turbu neuškodí.Vypusť olej a vyndej žhavičky nebo vstřiky a nalej tam petrolej(do válců) a občas pootáčej motorem (klíčem-ráčnou) pomalu a by se to uvolnilo. když to nepomůže máš dvě možnosti dát jinej motor nebo tenhle rozebrat a překroužkovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 tim odvětráním utíká olej snad u každý 1.9TDI co má víc jak 120 000km mam to od oleje poblitý taky a neřešim to mě bere olej jen když jedu občas opravdu jako dobytek po dálnici 160-210km/h pokud jezdim normálně olej je v pohodě a to že si to trochu oleje vezme je při větším najetí km uplně normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Pánové,děkuji Vám za reakce, Nejednalo se mi ani tak o to jestli je normální ten výron oleje či jak k němu dolšo.Jednalo se mi o to jestli když to půjde normálně do sání a do spalováku přes turbo jestli mi to tam náhodou neudělá nějaký brikule v tý progresi toho turba.Ale pokud lze vyčíst z vašich příspěvků něco mezi řádky tam myslím že tvrdíte že si s tím to turbo poradí a že to mám tutíž přepojit zpět tak jak to má být.To m i vcelku stačí,přiznávám že jsme to chtěl slyšet. Jinak včera jsem zaslepil EGR ventil,podle těch všech návodů a fotek to bylo i z vyčištěním klapky a výroby podložky otázka asi hodiny a půl a rozdíl je úplně neskutečnej.To auto najednou jede jako šlak,od doby co to mám to byla taková lemra líná,spíš do tahu a na komfort než jako letadlo.A včera se mi konečně předvedla jako dvoulitrová tdíčková oktávka.A turbo ani nezakuckalo.Bezvadný Klidně pište dál,více hlav více ví.Půjdu na to až o víkendu,takže klidně ještě můžem do tý doby přijít na to že lahev od aguiy je pro motor to nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 taky po zaslepení erg se motor chová ůplně jinak (lepší průběh)nevím asi byl špatný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wochcápka Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Zdravím, Když mi i moje žena řekne že jela uplně jiným autem a přitom seděla v tom našem tak to už zřejmně nebude jen můj vsugerovaný pocit.Takže vřele doporučuju, Stenly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.