Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 16 pojistka je ve 4 řadě od zhora a 5 z leva.Asi bude přepálené vlákno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Pod každou pojistkou je číslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riza Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 tak sem si našel schéma pojistkové skříně,vymněnil pojistku a stejně jede pořád tak to asi bude ten termospínač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 A nemáš puštěnou klimatizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riza Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 nemám prostě otočím klíček do rozvícení kontrolek a ventilátor spustí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavio Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Mozno blba poznamka.... VAG nepise nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Zkus ještě odpojit kabeli od termospinače a vyzkoušej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fero Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Zdárek.Mám taký problém,že sa my na 1,6-75kw motore bez klimatizácie, roztočí venilátor na chladiči pri studenom motore.Stiahol som kontakty zo všetkých snímačov a aj tak sa to točilo.Ak natočím motor vypne.Zhasnem, znova sa roztočí a takto to pokačuje dookola. Vypne to jedine vtedy,ak motor nechám zohriať na asi 50celzia. Poraď te my, čo s tým.Ďakujem za každú radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 hledal bych chybu u jednotky dochlazovani, je ve predu na levem nosniku setkal jsem se s tim na golfu IV, jednotku jsem vymenil (valela se mi doma) po vymene vse ok (treba byly jen spatny kontakty - nezkoumal jsem to) zkus jestli neco napise diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 jak bylo psáno ŘJ ventilátorů někdy uhnilý dráty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fero Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Dík za pomoc.VAG nediagnostikovalo nič,ale RJ je vadná.Nemáte nápad, kde by sa dalo sehnat za rozumnú cenu?U nás totiš v ŠKODA servise to stojí 244 eur.Dík za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 na foru bazar, nebo kterykoliv vrakoviste, jestli funguje by se dalo poznat hned po pripojeni do auta jeste u vrakoviste vyzkouset jestli sepne vetraky po zapnuti klimatizace a taky kdyz se ohreje motor (to v zime bude na dyl ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 než bych zháněl dochlazovačku tak bych zkontroloval čidla teploty přerušené čidlo jednotka vyhodnotí jako nebezpečí a pro jistotu sepne vrtule když je přerušeny tak odpojení neudělá žádnou změnu u 1,6 je to celkem častá závada ad dochlazovačka: je to vlastně jen spínací relé a to když se pokazí tak nespíná vůbec, i kdyby bylo zpečený tak je napájený sv.30 z baterky takže by to jelo dokud by byla připojená baterka a nereagovalo by to na klíček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michi.zn Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Zdravím všechny.. Prosím o radu (čerstvého majitle vozu Octavia)!! Dnes jsem si koupil z bazaru Octávku a jel jsem s ní z Nového Jíčina do Znojma. Teplota ukazovala to co měla, vše v cajku. Jen jsem dojel a chladil ventilátor (ale nepřisuzoval jsem tomu váhu, říkal jsem si asi je to vřelý). Jenže po 2 hodinách, když jsem se vrátil k vozu, ventilátor pořád běžel. Jediná šance jak ho vypnout je, na tvrdo odpojit baterku a pak když ji připojím, tak už neběží do doby než zapnu motor, pak zase běží pořád, ikdyž motor vypnu. Prosím o radu! Na co kouknout, co koupit nového?? A prodejce ukřižovat??? :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 bylo by fajn napsat jakou Octavii (motor rok výroby, jedničková? dvojková?) pokud jedničková někdy je problem v ŘJ ventilátorů (černá krabička pod baterkou na dva šroubky) buď špatný konektory ve svorkovnici nebo celá KO ta krabička pokud dvojková muže být víc příčin a bez diagnostiky jen plácání do větru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Ahoj, včera jsem přijel domů a zjistil, že i po vypnutí motoru a vytažení klíčů mi stále běží ventilátor na chladiči, jelikož běžel i asi po 20 minutách, odpojil jsem baterii, aby nedošlo k jejímu úplnému vybití. Nějaký čas vypadávala teplota motoru, takže jsem myslel, že nevypínající ventilátory mají souvislot se špatným čidlem chladicí kapaliny. Čidlo jsem dnes vyměnil, nicméně ventilátory se točí stále. Kde by mohl být problém? Motor 1.8T Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Tak jsem zkusil ještě na chvilku odpojit baterku a po opětovném připojení už se to netočí, tak snad to bude ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Tak dnes sem zůstal stát u marketu s totálně vybitou baterkou. Ventilátor zase nevypnul, doma jsme pak zjistili, že problém byl v prodřených drátech na čidle přímo v chladiči. Svazek drátů od čidla tam plandal a vrtule je časem v jednom místě oholila až na meď, pak to zkratovalo a dělalo neplechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giovanny19711 Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 (editace) Ahojte všichni zdravím vás na Škoda foru,a začínám at nerad problémem,mám octavia 2001 1,6 75kw, pořád se mi točí oba dva ventilátory,i po vypnutí motoru a kliče,,,Motor byl s teploptou úplně na nule,tak jsem vyměnil čidlo u motoru//4 dráty// a pořad stejné?? myslím ale že je v háji termostat tak jej dám nový,,ale ty sepnuté ventilátory můžou stím souviset?? Díky za jakou koli radu PS. po vypnutí motoru i klíčku běží ještě asi tak 5 min,,ale podotýkám že voda v systému je studená a tudiž by neměl klasicky dochlazovat jako to dělá u teplého motoru třeba při stání? Editováno: 20. Říjen 2010, autor: Giovanny19711 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 - stalo se mi přesně to samé, ale v krutém mrazu -20°C takže auto netopilo - v servise mi poklepali a rozpojily kontakty na ŘJ dochlazování, pod baterií, prý se v ní mrazem slepily kontakty, je to jakoby relé - přístup k tomu je strašný ale třeba se ti povede konektory odpojit, prostříkat a uvidíš že to bude OK, jinak teda koupit novou - termostat je tam elektronický, stojí 1500,- hrdlo s vložkou ale podle mě i pokud je vadný tak vrtule nespustí protože on jen při malé zátěži motoru drží déle okruh uzavřený a tím zvyšuje teplotu motoru, dál ale pracuje klasický bimetal který okruh otevře - zkus ještě prostříkat kontakty na čidle a termostatu tím nic nezkazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giovanny19711 Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 - stalo se mi přesně to samé, ale v krutém mrazu -20°C takže auto netopilo - v servise mi poklepali a rozpojily kontakty na ŘJ dochlazování, pod baterií, prý se v ní mrazem slepily kontakty, je to jakoby relé - přístup k tomu je strašný ale třeba se ti povede konektory odpojit, prostříkat a uvidíš že to bude OK, jinak teda koupit novou - termostat je tam elektronický, stojí 1500,- hrdlo s vložkou ale podle mě i pokud je vadný tak vrtule nespustí protože on jen při malé zátěži motoru drží déle okruh uzavřený a tím zvyšuje teplotu motoru, dál ale pracuje klasický bimetal který okruh otevře - zkus ještě prostříkat kontakty na čidle a termostatu tím nic nezkazíš JJ dík za odpověd,, zkusím to ŘJ dochlazování ,,jinak se to po každem nastartování zapne a ihned po vypnutí se ty vrtule točí asi 7 minut, zkoušel jsem odpojit všechy čidla jak na chladiciči,tak termostat,i 4 polové ba i dokonce jsem odpojil klimu ale ta mrcha se stejně tech asi 7 minut točí i při téměř studeném motoru. Zítra se nato podívám a snad se najde řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Čaute, je to termostat, osobně mám už 2x zkušenost, ŘJ dochlazování asi dostává špatný, nebo žádný, signál a proto z praventivních důvodů spouští ventilátory. Vyměň termostat a bude vše OK. R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Giovanny19711 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Čaute, je to termostat, osobně mám už 2x zkušenost, ŘJ dochlazování asi dostává špatný, nebo žádný, signál a proto z praventivních důvodů spouští ventilátory. Vyměň termostat a bude vše OK. R. Právě jej měním napíšu co a jak,at se to potvrdí i pro ostatní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Mě tohle dělal vadný snímač teploty, ale je pravda, že se to objevilo jak ve Vagu, tak i na přístrojce kontrolka motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.