Martin Denosa Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 (editace) Po dlouhém uvažování..., jsem se rozhodl po úžasném, ale jaksi poruchové Renault Laguna (musel jsem měnit kromě destiček už i kotouče a začal kvést jeden lem) sehnat si škodovku Octavii v ostré verzi. A jelikož nechci být brzdou provozu ( jako s Lagunou ve 3 lidech byl kopec problem s 2.0motorem 83kw) pokukuji po 1.8T. Zjistil jsem, že jsou 3 výkonnové verze a rozdíly jsou vcelku znatelné. Nejsnáze se dá sehnat tato s 210Nm při 1750ot, 110KW při 5700ot, max 217, 0-100 8.6s, ale vetšina ohlasů na kvalitu této verze je špatná (dano nejvetším zastoupením?, pak jsou ty další 2 verze RS jedna má 235Nm, 132kw, max235kmh a 0-100 za 7.9s, a pak vrcholná 300Nm/2500ot, 147kw/5500ot, max 235 (že by elektronicky omezeno?, a zrychlení 7.3s. Ta poslední verze je asi nejhůře sehnatelná. Takže se spíše rozhoduju pro střední volbu, ta by mela mít i spotrebu kolem 7l/100 oproti 8l/100 u té 200konove verze (při klidnější jízdě). Takze, kterou verzi mi doporučíte aby to nebylo poruchové a jelo to svižně i ve třech lidech? Editováno: 1. Květen 2010, autor: Martin Denosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 tak s tymi 7 litrami sa hned rozluc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 1.8T se dávaly do octavií jen dvě výkonové verze 110 a 132kW v RS a třemy kódy motorů - AGU, AUM, AQU ( myslím že to jsou tyhle tři, když tak ať někdo opraví), těch 147 kW jak píšeš je spíš přečipované RS ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 23. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 (editace) hm, tyhle tři verze jsem našel v autokatalogu na hyperinzerci.... samozřejmě je pro mě důležitá cena, ta zakládní verze je vcelku levná (kolem 60000,-), ale dle příspěvků nejvíc poruchová a u té nejvýkonnější už je cena jinde (150000,-), takže se fakt příkláním k tej střední variantě (100000,-). Editováno: 23. Únor 2010, autor: Martin Denosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 No tak ono se to takhle říct nedá, protože všechny ty poruchy té první verze jak píšeš platí samozřejmě i pro ty všechny ostatní, protože to je stejný motor jen s různými vylepšeními a obměnami, spíš bych řek že ten první - AGU je nejméně poruchový protože je nejjednodušší, má jen jednu lambda sondu, nemá elektronický plyn, chybí přenastavování vaček... Nevím o jakým množství závad jsi o něm četl ale o žádný fatální závadě co by nemohl postihnout a postihuje ty další dva nevím, jen kolem roku výroby 2001 odcházely cívky ( 1 ks. za cca 1000,-) pak zpukřelé to hadičkové kálovství a toť asi vše... Jen pozor při výběru na 1.8 20V 92kW a 1.8T 20V, tyhle dva motory to je úplně něco jiného a v inzerátech to je někdy docela nepřehledné ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 1.8T, 110KW jsou dva motory, oba dva dobré 1.8T, 132KW má RS pak je ještě 1.8T 165KW tuším že, ale to má jen Leon Cupra. 147KW má v základu 2.0 TFSI (Octavia II RS, Golf V GTI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 26. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 (editace) Tak jsem nakonec koupil tu 1.8T 147kw , r.2002,za 170 000,- (ukecal jsem 15tácu dolu, ale sundal si ztoho hlinikový kola a dal tam jen plecháče:(, vtmavě zelená metalíze. Prodávájící mi tvrdil, že mam tankovat jen Natural 98, že prý to na Natural 95 jede taky, ale má to nižší výkon. Že při měření na nějaké brzdě nebo čem, to mělo na natural 95 jen 136kw a uveděnej výkon je dosažitelnejjen při natural 98. Ale nějak se mi to nezdá, že by ty 3 oktany dělaly takovej rozdíl?? Jo a ještě jedna věc, přijde mi že turbo jede normálně (no zatím jsem žádnym jiným nejel, tak nevím) ale vždy když to zabare a následně uberu plyn tak je nepatrně slyšet takovej jakoby výdech, jak když se něco odtlakuje, to je u turba v pořádku? Jo a ptal jsem na to přechipování a prý to nečipoval. Jedinou úpravou je křídlo, výfuk a filtr. Editováno: 26. Únor 2010, autor: Martin Denosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 neni mozny, aby mela 147 kW uz ti tady vysvetlili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 26. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 (editace) je to ale i v technicaku (zdvihový objem 1781, palivo BA 95B, Max.výkon 147.0/5 500, nejvyšší rychlost 235). Neni možný, že byla nějaká speciální edice? Editováno: 27. Únor 2010, autor: Martin Denosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 je to ale i v technicaku (zdvihový objem 1781, palivo BA 95B, Max.výkon 147.0/5 500, nejvyšší rychlost 235). Neni možný, že byla nějaká speciální edice? Moze to byt kludne Octavia GT co sa namiesto RS predavala v Grecku. Ta by mala mat takyto vykon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 28. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Tak to bych řekl, že je přesně ono (auto pochází z jihu evropy). Jinak už stím víc jak měsíc jezdím a naprostá pohoda. Monstrozní zrychlení. Hrabe to i na trojku v 60kmh. Občas je problem při prudkém zrychlení udržet auto v kolmém směru. Párkrát už se mi povedlo dostat se i na hranici možnosti držení v zatáčce, kdy už bylo cítit , že ne všechny kola se drží. Papírově to má zrychlení 7.3s na 100kmh, ale změřili jsme 6.7s. Zatím nepřemýšlím o navýšení výkonu, tenhle základ mi zatím stačím:) Výfuk je taky původní a tak ten zvuk není nic extra....ale zas dělat bordel na sidlišti přidáním koncovky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Bude to GT myslím, protože se RS tady v zelené nedělala, jedině, že by to nějakejfanda stříknul do lahvovky.. Jo a ten odfuk je normlální - je to turbo, blow off ventil.. takže si sehnal dobrý auto, blahopřeju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) otázka je, na kolik by to šlo čipnout, protože rs ti nedají s nějakou zárukou nad 154 - to by za ty prachy ani nestálo Editováno: 14. Květen 2010, autor: brc.majkl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R_CZf Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Celkem by me zajimalo jaky to ma kod motoru. Jestli to neni ten motor co se daval treba do audi TT ? Jinak obecne je 150 KW pro tyto motory strop .Co je navic je na ukor zivotnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 pokud by to byla GT je nějak výbavově odlišená od našich Octávek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 28. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 (editace) pokud by to byla GT je nějak výbavově odlišená od našich Octávek?? tak to nevim....ma to ABS+ebd, protiprokluz vypinatelnej, tempomat,vsechny okna v el. i zrcatka, palub pc, vyhrivane- sedacky, zrcatka, ostriky,predni,zadni sklo, imobilizer, zamek radici paky vestaveny primo do stredoveho mustku (je tam jen zamek, zadna zastrkavaci paka), automaticka i manualni klima, kontrola zapnutych pasu, 4airbag (predni+bocni), imitace dřeva . Na tehdejsi dobu luxusni autoradio s CD se 6ti repro(uz nefunguje mechanika) + manualni equalizer. mozna jsem jeste na neco zapomnel:) kupodivu vse krome toho cd funguje jak ma:) jediny co mně vadí je slabej nástup brzd (oboje jsou kotoučove s chlazenim) Editováno: 28. Květen 2010, autor: Martin Denosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 co znamena automaticka i manualni klima? to si muzes vybrat jakou chces behem jizdy? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Denosa Vloženo 28. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 no to jsem blbe napsal, bud je klima zapla nastavis si teplotu a bud manualne kam to ma foukat nebo automaticky aby bylo vsude stejne nebo klimu vypnes a regulujes foukani nebo topeni bez klimy:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.