johnxx Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Prosel jsem forum, muj problem vyresen nebyl. Problem spociva v prokluzovani drazkoveho remene u 1.6 55 kw, motor AEE. Koupil jsem novy remen, auto je s klimou, nepomohlo, tak jsem koupil novy napinak s kladkou, zjistil jsem ze i presto ze tam mam klimu, je tam jiny drzak na alternator, tudis jsem byl donucen koupit napinak s kladkou, ktery je urcen pro vozy bez klimy abych ho tam dal (puvodni tam byl taky ten bez klimy). Problem stale neni vyresen, remen prokluzuje, kdyz najedu do kaluze, prokluzuje hodne, ze prestane fungovat servo a dobijeni alternatorem, zkusil jsem spej na remeny, nepomohlo. Mam podezreni na servocerpadlo, jako vy se pridiralo, muze to byt muj problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Dle mého názoru jde něco ztuha - přidřeno. Tedy buť servo, nebo vodní pumpa, nebo alternátor nebo klima, víc tam toho není. Schodit řemen a skusit, jak se vše otáčí. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Největší odpor má altík pak puštěná klima pak servo a vodní pumpa je hnaná rozvodama ne?Ten altík je origo nebo tam někdo natunil jinej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 ... jasně, sem se sekl, vodní pumpa je na rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.