Publikováno Březen 3, 201015 r Ahoj asi 50 km od domova na dalnici auto (octa 1.6 74kw 97 220000km) ztratilo vykon a vic nez 130-140km/h nejelo az pri prijezdu domu jsem zjistil ze jde na 3 valce tak jsem vyndal svice a zjistil jsem ze na druhym valci ma svicka NGK upalenej prostredni kontakt. Po nasazeni nove svice porad stejny proto jsem zmeril tlaky a na druhym valci namereno nenamereno 0 Meril jsem to studeny takze na ostatnich taky zadna slava cca 9,5. Po sundani hlavy se zjistilo ze ventil ted nevim jiste ale snad si dobre pamatuju ze saci ma lehce prohnuty talirek viz. obr. a nedoseda/netesni cca 0.5mm po celem obvodu na hlavu. Dneska jsem si s tim jeste hral a kdyz je sundana vacka ventil normalne dosedne. Hlava a vacka vypada neposkozena. Pist a valec taky OK. Tak pokud muzu poprosit mel bych par dotazku upozornuju ze nejsem mechos jen domaci kutil Muze nedovreni ventilu zpusobovat hydrostel? Znovu s nasazenou vackou a hydrostelama jsem to jeste netestoval nebyl cas Muze za cely problem spatna svice nebo ta se upalila az po jinem problemu? Nebo co se vlastne stalo? Jak je mozne a proc je ventil prohnuty kdyz nikde nic jinyho neni poskozeno? Kde koupit kvalitni ventil za lepsi cenu nez ve skoda cca 800,- ks To je snad vse:) Dekuji moc Marek Upraveno Březen 8, 201015 r od Maranelo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.