Přejít na obsah

spadnuta manzeta poloosi ,ako dalej?


vulxy

Doporučené příspěvky

zdravim ,mm taky problem na Fabii 1,2 htp40kw ze dnes som sa pozrel na podvozok a nasiel som zosuchnutu manzetu na lavej strane poloosi u kolesa,asi sa to stalo uz davno lebo manzeta je cela stvrdnuta ako umela hmota,pravdepdobne tam sa dostal aj naky ten bordel ,ona drzala akotak ale v zakrute ked bol volant vytoceny tak sa to pravdepodobne otvaralo,dost vela vazeliny aj vytieklo ale este tam naka bola.teraz neviem co s nou ci sa mam pripravit na vymenu poloosi alebo staci kupit manzetu a natlacit vazelinou.inac nepocujem drncanie ani nic nepozorujem ze by bolo vydrate.

viete mi poradit co mam robit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim ,mm taky problem na Fabii 1,2 htp40kw ze dnes som sa pozrel na podvozok a nasiel som zosuchnutu manzetu na lavej strane poloosi u kolesa,asi sa to stalo uz davno lebo manzeta je cela stvrdnuta ako umela hmota,pravdepdobne tam sa dostal aj naky ten bordel ,ona drzala akotak ale v zakrute ked bol volant vytoceny tak sa to pravdepodobne otvaralo,dost vela vazeliny aj vytieklo ale este tam naka bola.teraz neviem co s nou ci sa mam pripravit na vymenu poloosi alebo staci kupit manzetu a natlacit vazelinou.inac nepocujem drncanie ani nic nepozorujem ze by bolo vydrate.

viete mi poradit co mam robit

Rozebrat kloub. vymyt v tech.benzinu a zkontrolovat treci plochy a kulicky. Pokud si tak jezdil dlouho, je pravdepodobnost ze to kloub prezil velmi nizka. Dostane se tam totiz prach a pisek a ten udela paseku. Rozhodne ti nedoporucuju tam jen naprat vazelinu a dat manzetu zpet. Sama od sebe totiz nepada. Pokud byla original bude spis pretrzena. Nebo ji nejakej doveda uz menil a pasky nedotahl tak jak mel. On totiz malokdo pouziva ty origo kleste na ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrat kloub. vymyt v tech.benzinu a zkontrolovat treci plochy a kulicky. Pokud si tak jezdil dlouho, je pravdepodobnost ze to kloub prezil velmi nizka. Dostane se tam totiz prach a pisek a ten udela paseku. Rozhodne ti nedoporucuju tam jen naprat vazelinu a dat manzetu zpet. Sama od sebe totiz nepada. Pokud byla original bude spis pretrzena. Nebo ji nejakej doveda uz menil a pasky nedotahl tak jak mel. On totiz malokdo pouziva ty origo kleste na ne.

pravda je ze som to auto kupil pred tyzdnom ale manzeta je fest stvrdnuta a asi uz dlho takto fungovala.myslis ze na tom este mozem jazdit nejaku dobu,zistim to zvukom alebo drhnutim predtym ako sa to rozsipe?alebo radsej nejazdit,potrebujem auto kazdy den do prace a bez neho som nahraty....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je ta plastová manžeta prasklá je třeba koupit novou (prodává se sada vazelína,manžeta,pásky na ztažení plus nový zajistění kloubu podložka kruhová závlačka která se nahradí tu co už je nasazená na hřídely a tím sražením kloubu se zničí.) poloosu vyndat srazit homokynetický kloub rozebrat a umít technickým benzínem nesmí tam zůstat nic,musí to být čistý.Pak je třeba zkontrolovat stav opotřebení jestli to není vydřený tím že to dlouho jezdilo bez vazelíny.Pokud to bude poničený je třeba koupit nový h.kloub. Celá poloosa je zbytečná investice ale pokud bude za rozumnou cenu je to nejjednodušší.Pásky jsou z docela pevného materiálu a je třeba pořádné zalisování aby se manžeta nesvlékla při zatáčení v plném rejdu.Pokud mohu doporučit nechat zalisovat v servisu maj na to speciální kleště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pravda je ze som to auto kupil pred tyzdnom ale manzeta je fest stvrdnuta a asi uz dlho takto fungovala.myslis ze na tom este mozem jazdit nejaku dobu,zistim to zvukom alebo drhnutim predtym ako sa to rozsipe?alebo radsej nejazdit,potrebujem auto kazdy den do prace a bez neho som nahraty....

No ja bych nejezdil. Ta vymena je pro profika prace na hodinu a pul. Nekdy ale byva problem poloosu dostat ven. Videl jsem ji i menit na aute ale to si nejsem jistej jestli jde i u Fabie. Pokud je ten kloub uplne v haji ozve se ti pri plnem rejdu a pridani plynu. Chroupe vněm. Ale tim poznas akorat jestli je total v haji. Jestli je vydrenej to musis rozebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě scháněj nový kloub a nebo poloosu jezdit se stím dá jen do doby než to začne křupat v tahu a rejdu.Byla by škoda vyhazovat peníze za něco co se dá třeba ještě zachránit.

uz to zhanam cez net len si nie som isty co vlastne hladam,mam dielensku prirucku a tam sa opisuje viac druhov apon ja zaciatocnik to tak vidim???

mohol by mi niekto poradit ako to najst,je to klb na strane vodica na kolese "homokineticky klb" ?,a da sa kupit iba samotny?

mam fabiu 1,2 40kw r.v.2.2004 aky tam ide typ?,kde najdem nake cislo podla coho objedat?

som z maleho mestecka kde mame iba 2 autoservisi a s jednym uz som skoncil ked som im pri kupe dal urobit prehliadku aj vymenu oleja,filtrov,stalo to 73€,oni si nevsimly taku malickost ako je kopa vazeliny na naboji kolesa no co si mam mysliet o takom servise....

najradsej by som si vsetko zohnal sam a potom im to dam do ruky snad vymenu zvladnu.

vdaka za rady vulxy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze sví skušenosti vím jak to v takových servisech kde nic jinýho není chodí.Udělají jen co si řekneš a tím na to prděj i když si všimnou něčeho co by se dalo levně opravit tak to nechaj ať se to vysype celý protože z toho budou mít víc.Ale tím nechci házet všechny do jednoho pytle. Je to jen o ochotě a jednotlivcích,jak se ktomu staví a jsou i dobré servisy kde si svých zákazníků váží.Jinak zkus někoho kdo má etku tak ti zjistí podle vin kódu co tam máš,a nebo očisti manžetu mělo by na ní být číslo dílu a podle manžety se dá zjistit co tam je za kloub.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze sví skušenosti vím jak to v takových servisech kde nic jinýho není chodí.Udělají jen co si řekneš a tím na to prděj i když si všimnou něčeho co by se dalo levně opravit tak to nechaj ať se to vysype celý protože z toho budou mít víc.Ale tím nechci házet všechny do jednoho pytle. Je to jen o ochotě a jednotlivcích,jak se ktomu staví a jsou i dobré servisy kde si svých zákazníků váží.Jinak zkus někoho kdo má etku tak ti zjistí podle vin kódu co tam máš,a nebo očisti manžetu mělo by na ní být číslo dílu a podle manžety se dá zjistit co tam je za kloub.

ano presne take su servisi okolo,konkurencia skoro ziadna a robia co si chcu,le zas ja mam taky systm ze uz tam viac nejdem a hotovo.

co sa tyka tej manzety tak by som tym cislam neveril,je vidiet ze to tam daval naky ameter lebo to ucytene bolo umelohmotnou paskou co pouzivaju elektrikari a mozno aj manzeta je nieoriginal.skusim zohnat niekoho co ma tu ETKU pre istotu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano presne take su servisi okolo,konkurencia skoro ziadna a robia co si chcu,le zas ja mam taky systm ze uz tam viac nejdem a hotovo.

co sa tyka tej manzety tak by som tym cislam neveril,je vidiet ze to tam daval naky ameter lebo to ucytene bolo umelohmotnou paskou co pouzivaju elektrikari a mozno aj manzeta je nieoriginal.skusim zohnat niekoho co ma tu ETKU pre istotu

posli mi VIN a ja se ti podivam . Chces jen manzetu nebo cely kloub?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...