Přejít na obsah

PALIVO DO OCTAVIE 1.8 20V...


Cougar

Doporučené příspěvky

Chtel jsem se zeptat, jestli staci pro octavku popsanou vyse N95, nebo je lepsi tankovat N100ku, ci neco na ten zpusob? N100 je nahrada za N98 u OMV... slysel jsem, ze lidi, co dost honej auta, tam tankujou o neco octanu vice.. jake mate zkusenosti..? co doporucie??? Klidne budu tankkovat neco lepsiho, kdyz bude jasna zkusenost, ze to jede lepe, nebo tim setrim motor... sve kokte dost nakladam, tak bych ji chtel udelat radost =) diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná).

alespon jeden nazor.. diky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tankuju od počátku Power od Shellu (ten 95, ne ten Racing) a když někdy natankuju Natural 95, tak žádný zhoršení/zlepšení nepozoruju. Zkoušel jsem Racing jednou a subjektivně to jelo líp - ale nijak změřený to nemám a když o tom přemýšlím zpětně, tak to fakt mohlo být dost subjektivní, třeba jsem to víc točil nebo tak něco...

U karburátorů je to ale jiná káva, tam je to poznat ihned a razantně, u vstřiků který maj šest půlek čidel a podle výsledků z nich si upravují snad úplně všechno je to podle mě jedno, jde o to, aby byl benál kvalitní a nebylo v něm 50% vody...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná).

alespon jeden nazor.. diky -_-

Cau, normalne beru N95 na Shell, kdyz jsem natankoval Racing power tak jsem nezpozoroval nic, teda neco jo, stalo to vice penez :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s kolegy ... normálně jezdím na N95 a jednou jsem zkusil V-Power 95, ale nezpozoroval jsem absolutně nic. Ani opačné extrémy, kdy tankuju skoro pořád ten nejlevnější benzín, nepřinesly žádné rozpoznatelné zhoršení. Asi je tam té elektroniky fakt moc :) Naproti tomu moje stará Felda 1.6 jela na V-Power 95 o třídu líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj já tankuji stále v-pover od shellu a je to znát až po 3-5 nádržích.jednou sem skoušel N95 od benzini a kopec kterej jedu 170 tak sem jel 150.i ta akcelerace je menší.je to fakt znát ale jak říkám až po vyčištění motoru tím benálem(v-pover)moje mamka to dala po 2 rokách do fábky a taky říkala že nic až po 3tí nádrži říkala že se motor stišil a je autí živjejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...