Cougar Vloženo 9. Květen 2006 Vloženo 9. Květen 2006 Chtel jsem se zeptat, jestli staci pro octavku popsanou vyse N95, nebo je lepsi tankovat N100ku, ci neco na ten zpusob? N100 je nahrada za N98 u OMV... slysel jsem, ze lidi, co dost honej auta, tam tankujou o neco octanu vice.. jake mate zkusenosti..? co doporucie??? Klidne budu tankkovat neco lepsiho, kdyz bude jasna zkusenost, ze to jede lepe, nebo tim setrim motor... sve kokte dost nakladam, tak bych ji chtel udelat radost =) diky! Citovat
Host Guest Vloženo 15. Květen 2006 Vloženo 15. Květen 2006 hmmm, tak koukam, ze vsichni jeszdej jen N95?? Citovat
Milan II Vloženo 15. Květen 2006 Vloženo 15. Květen 2006 Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná). Citovat
Cougar Vloženo 15. Květen 2006 Autor Vloženo 15. Květen 2006 Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná). alespon jeden nazor.. diky Citovat
Killingman Vloženo 16. Květen 2006 Vloženo 16. Květen 2006 Tankuju od počátku Power od Shellu (ten 95, ne ten Racing) a když někdy natankuju Natural 95, tak žádný zhoršení/zlepšení nepozoruju. Zkoušel jsem Racing jednou a subjektivně to jelo líp - ale nijak změřený to nemám a když o tom přemýšlím zpětně, tak to fakt mohlo být dost subjektivní, třeba jsem to víc točil nebo tak něco... U karburátorů je to ale jiná káva, tam je to poznat ihned a razantně, u vstřiků který maj šest půlek čidel a podle výsledků z nich si upravují snad úplně všechno je to podle mě jedno, jde o to, aby byl benál kvalitní a nebylo v něm 50% vody... Citovat
bArt_Teschen Vloženo 17. Květen 2006 Vloženo 17. Květen 2006 Mám ten samej motor AGN, co ty. Když mě chytne rapl, tak taky jedu "kládu"! A několikrát jsem zkoušel do prázdné nádže tankovat 98 a někdy i 100vku. Nevím, jak jiní ale já jsem nic moc nezpozoroval. Snad jen motor líp startoval. Raději si koupím o pár deci víc 95 oct. a u pořádné pumpy (aspoň si to myslím, že je pořádná). alespon jeden nazor.. diky Cau, normalne beru N95 na Shell, kdyz jsem natankoval Racing power tak jsem nezpozoroval nic, teda neco jo, stalo to vice penez Citovat
Tesna Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 Souhlasím s kolegy ... normálně jezdím na N95 a jednou jsem zkusil V-Power 95, ale nezpozoroval jsem absolutně nic. Ani opačné extrémy, kdy tankuju skoro pořád ten nejlevnější benzín, nepřinesly žádné rozpoznatelné zhoršení. Asi je tam té elektroniky fakt moc Naproti tomu moje stará Felda 1.6 jela na V-Power 95 o třídu líp. Citovat
hanysek33 Vloženo 20. Květen 2006 Vloženo 20. Květen 2006 ahoj já tankuji stále v-pover od shellu a je to znát až po 3-5 nádržích.jednou sem skoušel N95 od benzini a kopec kterej jedu 170 tak sem jel 150.i ta akcelerace je menší.je to fakt znát ale jak říkám až po vyčištění motoru tím benálem(v-pover)moje mamka to dala po 2 rokách do fábky a taky říkala že nic až po 3tí nádrži říkala že se motor stišil a je autí živjejší. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.