crespo 15 Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Zdravím všechny mám oct 2001 - 1,6 benz., a už delší dobu řeším velký problém auto mi nestartuje tak jak by mělo, měl jsem to už i ve škodovce a nepřišli na to... začlo mi to jak byly ty větší mrazy, příjdu k autu, zkouším nastartovat, baterka drží, má sílu i po změření atd., ale motor nechytá jako kdybych startoval na sucho bez benzínu, myslel jsem třeba voda v benzínu nebo tak, tak jsem koupil aditivum, ale nic, natankoval na shelce, takže nejakou vodou to asi nebude...upozornuju dela to občas myslel jsem že to je jen v mrazech, protože přes léto nebyl problém, ale otec od kterého o mám mi řek, že mu to jednu dobu delalo taky, že mu měnili řídící jednotku, no ale ve škodovce na diagnostice není nic byl jsem tam už dvakrát.....pak mi otec řekl zkus jestli ti sepína čerpadlo a fakt když to stálo cca 1 den, příjdu vložím klíč otočím mělo by najet čerpadlo, ale nic, tak otec řekl at to zkouším víckrát otočít tím klíčem a fakt mi to pak najelo, ta´k nevím, ale už parkrát se mi teď stalo, že jsem někde musel jet a uto ani přes několik otočení klíčem pro sepnutí čerpadla jsem nenastartoval. Ve škodovce mi řekli jedině vyměnit palivový filtr a čidlo, ale to je blbost dle mě nejsem takový odborník ale nevím.....díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 (editace) A co třeba relé? To mě tak napadá jako další varianta. Zkus mrknout pod zadní sedačku jestli ti jde šťáva do čerpadla. A zrovna shellku beru jako jednu z nejhorších pump v republice. A ještě, do škodaservisů nejezdi, nikdy nic neopravěj... Editováno: 7. Březen 2010, autor: stihacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crespo 15 Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 díky........relé to tak dělá, já nevím, ale ve škodovce by to měli vědět, to teda spouští čerpadlo jo.....no už tam asi nepojedu........ale jednou tam štava jde pak zas ne já nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 A nebude to tím že palivová soustava je natlakovaná tudíž čerpadlo netlačí co? pokud chceš zjistit jestli správně funguje čerpadlo odpoj přívodní hadičku co jde do vstřikovací lišty a dej ji do nějaký nádobky tak aby nevypadla a popřípadě krátce zastartuj aby opadl tlak v palivové soustavě,potom musí při každém zapnutí klíčku čerpadlo zapnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crespo 15 Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 hmmm, tak to jo nejsem odborník, ale vím, že tady má spousta lidi zkušenosti tak proto jsem napsal, musim najít nekoho kdo se mi na to podívá, sám to určitě nezvládnu.....díky moc za info myslíš že to bude ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Tohle je možnost jak odskoušet čerpadlo. Jinak může být víc věcí který to dělaj,špatný teplotní čidlo je zdvojený jedna část ovládá ukazatel teploty a druhá informaci řídící jednotce motoru a ta pak množtví paliva, Co ta řídící jednotka motoru co už jste měnily Dalo to pokoj? Nebo se to chová pořád stejně? Možná by jí chtělo nechat přehrát SW.Můžeš i zkusit startovat s přidáváním plynu. Je toho spousta co to může způsobovat.Nezbývá než zkoušet a vylučovat možnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crespo 15 Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 no po té výměně jednotky....to začlo zas dělat po roce....no jo díky moc budu zkoušet asi nikdo neví přesně ale nechci kupovat a měnit věci zbytečně, víš ...díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Tak začni jednotkou stačí ji nechat přehrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crespo 15 Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 jo jo díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 (editace) ja bych rekl ze to dela rele, jednou to jde jednou nejde, pri zapnuti spi. skrinky ma pokazdy na chvilku natlakovat a vypnout, i kdyz je tam dostatecny tlak, pri nastartovani uz jde podavac paliva v kuse az do vypnuti motoru, cidlem teploty vody to nebude, na wagu by to hodilo chybu. jednoduse to vyskousej jak pise ACEK, sundej privodovou hadicku, dej ji do lahve, a skus zapnout klicek, pri kazdem zapnuti spinaci skrinky musi tect palivo do lahve. Editováno: 11. Březen 2010, autor: FilipR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.