Přejít na obsah

nevím si rady


crespo 15

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny mám oct 2001 - 1,6 benz., a už delší dobu řeším velký problém auto mi nestartuje tak jak by mělo, měl jsem to už i ve škodovce a nepřišli na to... začlo mi to jak byly ty větší mrazy, příjdu k autu, zkouším nastartovat, baterka drží, má sílu i po změření atd., ale motor nechytá jako kdybych startoval na sucho bez benzínu, myslel jsem třeba voda v benzínu nebo tak, tak jsem koupil aditivum, ale nic, natankoval na shelce, takže nejakou vodou to asi nebude...upozornuju dela to občas myslel jsem že to je jen v mrazech, protože přes léto nebyl problém, ale otec od kterého o mám mi řek, že mu to jednu dobu delalo taky, že mu měnili řídící jednotku, no ale ve škodovce na diagnostice není nic byl jsem tam už dvakrát.....pak mi otec řekl zkus jestli ti sepína čerpadlo a fakt když to stálo cca 1 den, příjdu vložím klíč otočím mělo by najet čerpadlo, ale nic, tak otec řekl at to zkouším víckrát otočít tím klíčem a fakt mi to pak najelo, ta´k nevím, ale už parkrát se mi teď stalo, že jsem někde musel jet a uto ani přes několik otočení klíčem pro sepnutí čerpadla jsem nenastartoval. Ve škodovce mi řekli jedině vyměnit palivový filtr a čidlo, ale to je blbost dle mě nejsem takový odborník ale nevím.....díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co třeba relé? To mě tak napadá jako další varianta. Zkus mrknout pod zadní sedačku jestli ti jde šťáva do čerpadla. A zrovna shellku beru jako jednu z nejhorších pump v republice. A ještě, do škodaservisů nejezdi, nikdy nic neopravěj...

Editováno: , autor: stihacka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebude to tím že palivová soustava je natlakovaná tudíž čerpadlo netlačí co? pokud chceš zjistit jestli správně funguje čerpadlo odpoj přívodní hadičku co jde do vstřikovací lišty a dej ji do nějaký nádobky tak aby nevypadla a popřípadě krátce zastartuj aby opadl tlak v palivové soustavě,potom musí při každém zapnutí klíčku čerpadlo zapnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je možnost jak odskoušet čerpadlo. Jinak může být víc věcí který to dělaj,špatný teplotní čidlo je zdvojený jedna část ovládá ukazatel teploty a druhá informaci řídící jednotce motoru a ta pak množtví paliva, Co ta řídící jednotka motoru co už jste měnily Dalo to pokoj? Nebo se to chová pořád stejně? Možná by jí chtělo nechat přehrát SW.Můžeš i zkusit startovat s přidáváním plynu. Je toho spousta co to může způsobovat.Nezbývá než zkoušet a vylučovat možnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych rekl ze to dela rele, jednou to jde jednou nejde, pri zapnuti spi. skrinky ma pokazdy na chvilku natlakovat a vypnout, i kdyz je tam dostatecny tlak, pri nastartovani uz jde podavac paliva v kuse az do vypnuti motoru, cidlem teploty vody to nebude, na wagu by to hodilo chybu. jednoduse to vyskousej jak pise ACEK, sundej privodovou hadicku, dej ji do lahve, a skus zapnout klicek, pri kazdem zapnuti spinaci skrinky musi tect palivo do lahve.

Editováno: , autor: FilipR6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...