Liapor Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Ahoj kluci,poprosím vás o radu.Příští týden si mám jet pro ojetou O II 1.9 - 77 KW r.v 2004 .Přečet jsem si tady různé věci o turbu a jelikož jsem do ted s Oktávkou nejezdil a dokonce ani s autem s turbem (nyní mám SDI) chtěl bych se zeptat, sednu do auta a jek nejjednodušeji nebo nejlíp zjistím že turbu není úplně v pořádku. Mám si nechat stažený okna??Je zmiňované houkání slyšet i na volnoběh nebo jen při zátěži??Při teplém nebo studeném motoru?? Je to jen ve zmiňovaných otáčkách do 2000 ot/min. nebo i vyšších? Čím se mám řídit nebo dá mi někdo jinou radu?? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Každopádne opticky skontrolovať, či na hadiciach okolo turba nevidno mastnotu. Keď turbo začne púšťať olej, už to má za sebou. Potom skúsiť zrýchľovať z nízkych otáčok až do vyšších pod plynom. Ak by nefungovala regulácia plniaceho tlaku, auto stratí náhle ťah a do vypnutia zapaľovania bude motor v núdzovom režime a bude mať citeľne menší výkon. Ale toto je rozpoznanie iba konečných fáz turba, teda už nevyhnutne ich treba riešiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Urcite zkontroluj spoje hadic, trubek. Ja kdyz si kupoval auto tak melo uplne zaolejovany alternator, klimakompresor a ta trubka nad tim altikem byla uplne zamastena, ale jelikoz to byla vyhodna koupe, tak jsme to stejne vzal ze pripadne dam nove turbo no a zatim porad jezdi, ale trosku hold propousti. Doted jsem zadny ubytel vykonu nepoznal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 22. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 Děkuju za rady....zítra jedu pro auto tak jsem moc zvědav :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 (editace) Urcite zkontroluj spoje hadic, trubek. Ja kdyz si kupoval auto tak melo uplne zaolejovany alternator, klimakompresor a ta trubka nad tim altikem byla uplne zamastena, ale jelikoz to byla vyhodna koupe, tak jsme to stejne vzal ze pripadne dam nove turbo no a zatim porad jezdi, ale trosku hold propousti. Doted jsem zadny ubytel vykonu nepoznal. Mne keď začalo turbo púšťať olej, tak netrvalo dlho, a začala zlyhávať regulácia plniaceho tlaku, takže motor pravidelne prechádzal do núdzového režimu a neraz sa mi to stalo počas predbiehania, takže jedine rýchlo vypnúť a zapnúť zapaľovanie dopredbiehať opatrnejšie. A potom mi vystrelilo výstupnú hadicu z turba a prešúchala ju remenica. Takže to potom chodilo ako keby to malo len 35 kW. Tak sa mi zrepasovali turbo, všetky hadice boli odmastené, tá prederavená sa musela vymeniť a bol pokoj. Editováno: 23. Březen 2010, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 23. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 Ještě jednou děkuju za rady..auto už je doma . R.v. 2004 - 48 tis km jede a vypadá krásně,po nějakém oleji ani památky.Jen mi přijde že řazení by mohlo být malinko přesnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 jenom 48 tis? vzdyt to je uz 6 let stary, tak to fakt musel mit nejakej deda jenom k doktorovi a na nakupy to sis privezl sam anebo sis to nechal dotahnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 23. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 No já ho musel kupovat v CH pač tady pracuju a musím ho tu mít auto přihlášený :-( Paní která ho prodávala žila 3 roky v Anglii.Jinak si myslím že se auta z CH moc nevyplatí..nejen kvůli clu ale přijde mi to tady poměrně dražší než u nás.Je pravda ze jsou dobře servisovaný,ale pokud je auto levnější má už okolo 200 tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 48 tis.? To není ještě ani zajetý! Pořádně jí protáhni a vymeť pavučiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 23. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 Jo protáhni :-))).........paní mi kladna na srdce at s tím jedu podle předpisů protože auto bylo ještě dneska mapsaný a pojištěný na ni.Tím mi obrovsky vyšla vstříc!!!.....Dokonce jsem měl v kupní smlouvě že dnešní pokuty jdou na mne :-))..Takže 120 bylo maximum :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 a na kolik penez te toauto vyslo v tom CH jestli to neni tajny? jinak podle foto celkem slusna vybava, jestli se nepletu tak to ma i xenony? jinak o tom clu jsem to tusim pred casem cetl ve Svete motoru, ale kdyz ho budes mit pres pul roku tak pak si ho muzes privezt domu a uz nebudes platit za nej clo, nebo se mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 23. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 To já neví...to clo jsem tak detailně nestudoval. Auto vyšlo na 260 tis záleží jak bereš frank.....k tomu jsem dostal ještě 4x alu s letními pneu. Ovšem paní ni slevila 50tis oproti původně požadované ceně!! Takže původní cena byla někde kolem 300 tis :-( Koncernový auta VW tu jsou opoznání dražší než třebas francouzská konkurence Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.