pparek Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Ahoj když mám neutrál, tak se mi zdá, že se mi klepe motor víc, než dřív. Po nastartování za studena jsou otáčky nějkde na 1100 a po zahřátí se pohybují cca kolem 500 a kousek. Takhle to mám už od začátku. VAG nikdy nehlásil chybu. Ale dnes mi přišlo, že když zastavim na červený a mam tam neutrál, tak že se auto víc klepe ( řadící páka, sedačka spolujezdce ). Po přijetí domu jsem otevřel haubnu a koukal na nastartovanej motor. Přišlo mi, že se klepe hodně, ale zas né, jak diesel. Koukl jsem na silenblok a nevim, jestli to bylo v pohodě, ale ten kov uprostřed toho černýho se trochu klepal. Nevim, jeslti je to normální nebo se to tam nemá hýbat. To černé, co je kolem toho se nehýbalo. Zvuk auta je normální jak vždy, spotřeba je stejná a strátu výkonu jsem nezaznamenal. Auto chytá v pohodě. Je čerstvě po rozvodech včetně vodní pumpy. Auto má najeto cca 100tisíc. Rok 1995 Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 16. Duben 2010 Sdílet Vloženo 16. Duben 2010 Felicia 1,6 mi drzi volnobez 670 ot./min. Klapku ma krasnu vycistenu a aj nadstavena VAG-om. Vo VAG-u to pisalo ze by mala mat nieco cez 700 ot./min. Volnobeh sa Vagom upravit neda. Servisak mi povedal, ze je to dobre a normalne. Ale motor pri tomto slabom volnobehu tiez pobuchava. Mam pocit akoby to islo od spojky, ale stale mam podozrenie, ze by to mohla byt aj kost /silentblok/ pod prevodovkou upevneny na kasnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.