Přejít na obsah

Měření kompresních tlaků


NNNTomas

Doporučené příspěvky

Podle DP se měří kompresní tlaky na zahřátém motoru. Mají mít určitý tlak a max. rozdíly mezi jednotlivými válci.

Točit startérem se má tak dlouho, dokud tlaky nepřestanou stoupat.

Jenže někde jsem četl, že má protočit jen párkrát, v DP píší - viz výše.... co je tedy správně?

Pokud jsou tlaky v pořádku, rozdíly v toleranci, dá se říci, že jsou kroužky, ventily a těsnění pod hlavou v pořádku ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no,uz si zhromazdujem material na vyrobu tlakomera.nieje od veci poznat aj "krvny tlak" kobyly ktora nas nozi ze :smich:

Aj ako sa hovori co oko nevidi co srdce neboli.Aj ja pokial mi nenamerali vyskoky tlak som bol spokojny :closedeyes:

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...