Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Podle DP se měří kompresní tlaky na zahřátém motoru. Mají mít určitý tlak a max. rozdíly mezi jednotlivými válci.

Točit startérem se má tak dlouho, dokud tlaky nepřestanou stoupat.

Jenže někde jsem četl, že má protočit jen párkrát, v DP píší - viz výše.... co je tedy správně?

Pokud jsou tlaky v pořádku, rozdíly v toleranci, dá se říci, že jsou kroužky, ventily a těsnění pod hlavou v pořádku ?

Vloženo

Zalezi na tom co mas za kompresiometr jinak je to tak jak pises dokud tlak neprestane stoupat. Pokud jsou tlaky v poradku tak jsou krouzky ventily a tesneni pod hlavou ok :)

Vloženo

Já jen ze zvědavosti... Někde jsem totiž četl /a už nevím kde, atˇ hledám jak hledám / že, se má točit startérem jen asi 4 sec - nebo "takty" - a pak odečítat tlaky, což mi přišlo dosti divné :)

Vloženo (editace)

no,uz si zhromazdujem material na vyrobu tlakomera.nieje od veci poznat aj "krvny tlak" kobyly ktora nas nozi ze :smich:

Aj ako sa hovori co oko nevidi co srdce neboli.Aj ja pokial mi nenamerali vyskoky tlak som bol spokojny :closedeyes:

Editováno: , autor: Piaggio

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...