Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím zkuste poradit. Dopředu se omlouvám za popis, jsem automechanik začátečník tzv. laik. Nechal jsem si vyměnit brzdové kotouče a desky. Po výměně hodně pískaly, tak jsme s kamarádem sundali desky srazili jsme náběhové hrany desek a namontovali zpět. Pískání zmizelo. Asi den na to mi začlo při přejezdu nerovností drnčet v levém předním kole, jako když se přejede kanál. Destičky jsou zacvaknuté ve třmenu správně, třměn je dost utažený 2 čepy. Brzdová deska i třmen mají výběžky mezi nimiž je nahoře a dole nějaké vodítko (čep po kterém chodí brzdová deska) a právě tady je asi ta vůle. Před výměnou nebyl problém. Co teď?

Díky

Koukám jako blázen, neumím si představit, co to popisuješ. Čep, po kterém chodí brzdová deska? Buď fakt nevíš, o čem mluvíš, neuraž se, nemyslím to zle, nebo tam máš něco ... ??? Zkus to nafotit a dej to sem. Rád bych to viděl.

Mas dobre dotazeny kolo? ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.