Publikováno Duben 26, 201015 r Zdravim chlapi, mám tu spíš takovej dotaz, kterej jsem pozoroval na své OI 1.9 TDi a zajímalo by mě, jestli má nějaký hlubší význam. Když je studenej motor a plyn se sešlápne trochu víc na kterýkoliv kvalt a motor se vytočí nad cca 2200 ot./min, tak jakoby sepne nějaké relé či spínač někde v palubovce(za budíkama či dole vedle pojistek)-prostě spíše z levé strany. Jakmile se pak plyn pustí(je jedno v jakých otáčkách po tom cvaknutí), tak to znova cvakne. Jakoby se poprvé něco seplo a pak vyplo. Je to pouze při studeným motoru. Tak jestli někdo ví nebo má nějaké návrhy, co by to mohlo být, tak by mě to zajímalo. Předem dík!!
Duben 27, 201015 r Ahoj, uz se to tu nejak resilo, je to tak pul roku ... me to dela u 2500 ot/min., je to nejaky dohrivani asi nafty nebo vzduch ci tak neco, uz si to nepamatuju presne, ma to vetsi odber, pac me pri tom sepnuti malinko pohasnou svetla na chvilku ... ;-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.