Přejít na obsah

Brutus74

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

774 zobrazení profilu

Oznámení Brutus74

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny. Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut. A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem) Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,- Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí.......
  2. Určitě brzdí více a není to jen pocitové, s přívěsným vozíkem naloženým na 500 kg je to pohoda. Nejsem žádný pilot a nejezdím brzda plyn ,ale řekl bych že pro většinu řidičů dostatečná kvalita. Na předku originál kotouče vydržely přes 180 tis možná by ještě vydrželi kdyby se zadní neflákali ? Jasně ,že více brzdí přední nad těžkým motorem a tak je to více znát při zatížení vzadu. ? A hlavně při té ceně žádné pískání a černé kola. Na předek bych asi dal originál a šel na to z slevovou knížkou od škodovky 20%
  3. Zdravím všechny také jsem měnil v Economy programu v loni jen zadní komplet. Rozdíl v brzdění určitě je hlavně naložené auto. Výměna byla nutná originál byl hodně orezlý cca na 1/2 brzdné plochy. Ještě budu řešit přední kde budou desky v dohledné době pryč. A zde aktuální ceny v značkovém servisu : Přední kotouče originál 2300,- /ks destičky cca 2300,- sada + práce 1000,- Cena v Economy programu 5600,- komplet...
  4. Po delší pauze se přidám s informací. Ano je to tak O2 je podvozkem tvrdá, měl jsem O1 s motorem 1,9 tdi 66kw a přechod na O2 poměrně horší. Test tlumičů jsem také absolvoval zadní horší nechal jsem vyměnit a také pružiny ( bez lepšího výsledku) Prostě jedničková řada byla pohodlnější trvalo mě rok než jsem to přestal řešit. Zadní pružiny jsem nedával originální , možná by to bylo o něco lepší ,ale určitě ne tolik. Pružiny jsem řešil i z důvodu ,že zadek auta seděl níž než předek (nic se nezměnilo) Někdo tu radil dát pružiny pro větší zatížení ,ale to už by byla koza skákavá
  5. Na obranu těch co čtou návody já to nenašel mám r.v. 2012 v sekci topení je tam napsané že to sleduje intenzitu světla, ale už ne čím ( climatronic ) Asi nejsem pozorný čtenář i tak další poznatek k vozu.
  6. Tak to bude od GPS , nevím jestli to někdo vyndal nebo tam zůstala. Ano po přepnutí svítí červeně Auto funguje bez problémů a jestli někdo vidí kde jedu to nevím důležité je ,že ho najdu kde jsem zaparkoval Děkuji Všem za odpověď a přeji hezkou neděli
  7. Tak po roce ježdění a zkoušení různých poloh vypínače jsem nic nezpozoroval. A jsem stále majitelem tak v poho Tajné tlačítko jsem měl na 01 a nešlo potom nastartovat ( úžasně jednoduché a funkční) hlavně bylo schované Jinak na denní to určitě není to funguje samostatně. Jestli to je na knihu jízd tak by mě zajímalo na co to je zapojené. ?
  8. Tak když nikdo neodpoví zkusím to já. Jezdím s CR motorem 103kw více než rok a regenerací proběhlo již dost (kratší trasy) ale nikdy mě dochlazování po vypalování nevytlouklo baterii. Ventilátor jel pouze když jsem vypnul motor po jízdě a přerušil jsem regeneraci těsně před koncem (neúmyslně) ta už doběhne a chladilo to cca 5 minut. Když se proces přeruší třeba v půlce tak druhý den při další jízdě opět naběhne a pokračuje, to ještě ventilátor chladiče ani nejede. Je to divné ,že by ventilátor udolal baterii do mrtva A ještě jedna poznámka již po úpravě softu šidícího jsou regenerace častější , ale kratší. Dříve to bylo na delší vypalování někdy hodně otravné
  9. Brutus74

    Zástěrky na OII

    Ano jsou dva modely , vzhledově určitě " style " Dával jsem jen zadní a vrtá se jedna díra navíc do plastu, jinak to jde na původní šrouby.
  10. Tak už jezdím s tímto motorem půl roku najeto 132 t a ještě mě kontrolka na palubce nesvítila. Ale už několikrát jsem poznal regeneraci filtru zvýšením otáček volnoběhu a trochu více smrdí. Zatím výfuk čistý , přidávám VIF po celý rok. Před technickou je lepší napíchnout a vyjet závady jestli proběhla regenerace za jízdy bo ne.
  11. stačí koupit svět motorů který vyšel tento týden vše je zde popsané. nejlépe vyšel samozřejmě originál - testovány tlumiče na O II.
  12. Hadička není delší než podběh, určitě nejde pod spodní hranu nikde netrčí. Já nemám vzadu zástěrky tak nevím jestli hadička nedrží na zástěrce ? Ano mělo by to vytékat po plastovém podběhu hadička je kratší.
  13. Tak dnes výměna zadních tlumičů a sundavání kola a podběhu. Ano ta hadička je mezi plastem podběhu a plechem. Nikde nebyla v úchytu jen volně pod plastem, asi se někdo při opravě nesnažil a dal ji směrem do nárazníku. Řekl bych ,že když něco přeteče tak určitě až na zem.
  14. Děkuji za snahu Všem. Auto měla leasingovka a nevím kdo s tím jezdil je to možné , že to něco sleduje ?. Zkoušel jsem nastartovat s vypnutým a zapnutým vypínačem a nic se nedělo. ( za jízdy raději nezkouším ) Vypadá až moc hezky tajně se opravdu netváří. Možná bude vypínat ten šidící program na emise Jen jsem zkusil jestli není další majitel mezi námi.
  15. Dotaz na všechny Hledal jsem všude a nic takového nenašel. Koupil jsem O II r.v. 2012 motor 2.0 CR a našel jsem vedle spínací skříňky tento vypínač... Auto koupeno od autorizovaného prodejce Škody ( neví nic od nich to údajně není) Po přepnutí se rozsvítí červeně, v manuálu jsem také nic nenašel. Nemá to někdo v autě ?
×
×
  • Vytvořit nový...