Ruud Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Mam problem asi s vahou vzduchu. Origo vaha zacala na VAGu vypisovat: 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy tak som ju vycistil a na VAGu: 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly tak som kupil novu vahu a na VAGu, hned po vymene: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku Samozrejme, ze auto nema vykon ako by malo mat, dokonca mam pocit, ze s povodnou vahou chodilo lepsie ako s tou novou. Nova vaha vzduchu je znacky Topran, moze mat aj toto vplyv na tu chybu co zacal VAG vypisovat po vymene? Pred vymenou tato chyba nebola, ostatne chyby zmizli, no stale dookola vyhadzuje 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku. Teda otazka: moze to byt neoriginalnou vahou vzduchu Topran, alebo mam zacat patrat po hadiciach a ventiloch? Kazda rada dobra, dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 29. Duben 2010 Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 Neorigo vaha ???? Kolik stala ? Ve skodovce to resi vymenym zpusobem za nejakych 3500 Kc a) pouzivat origo dily nasledne pak kontrolovat ostatni veci (hadice, tesneni, sponky a pod) Jinak co se tyce testovani uniku, videl jsem na jednom foru skvely napad jak to udelat. Clovek vzal plechovku od psiho zradla, urizl dno a nasadil do ni ventilek. nasledne oddelal sani s vahou a nasadil tam misto toho tu plechovku a sponku. Na ventilek pripojil kompresor na pneu a natlakoval na 2-3 bary .... nasledne jiz lehce nasel vsechny derave hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruud Vloženo 29. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2010 S originalnymi dielmi a priamo Skoda servisom som si uz uzil myslim dost. Takze som zacal auto servisovat mimo Skoda auto servis. Ta nova vaha sice nie je original Bosch, ale je robena konkretne na 1,8 T RS AUQ, takze neviem. Otazka je, ci moze vaha vzduchu (aj ked neoriginalna) vobec hlasit chybu "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku chyba snad u všech 1,8 Turba neznám tento motor který by to neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruud Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 To ano. Len patram, ci to moze mat suvis s vymenou vahy vzduchu. So starou vahou to nehlasil, no s novou bez zmeny hocicoho ineho hlasi pokles tlaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Mne to hlasi taktiez na 1,8 T AUQ. Vsetky hadicky mam pomenene vcetne ventilov. Auto chodi ako ma bez problemov. Je to rutina u 1,8 T. Vaha by vobec nemala mat vplyv na tuto zavadau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 take z principu nikdy nejezdim do origo servisu, jsou to patlalove. Ale vzdy se snazim pouzivat orginalni nahradni dily. konkretne to se tyka vahy vzduchu, dost lidi melo problemy s neogiro vahami. Ta konkretni chyba totiz vznika tak, ze vaha ukazuje jakousi hodnotu, dal se take meri teplota nasavaneho vzduchu. Z techto dvou udaju, podle stridy N75, uhlu skrtici klapky, otacek a zatizeni motoru dokaze RJ motoru pomerne presne urcit jaky tlak vzduchu by mel byt za turbem a to porovna s namerenou hodnoutou na cidlu tlaku na intercooleru. Pokud je to mimo rozsah - nepresna vaha - tak to hlasi tuto chybu. Tot je problem neorigo dilu. nerikam, ze vse musi byt ogiro, ale jsou urcite veci, ktere by meli byt, jak se pak problemy zacnou kupit. toz tak Kamil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 S originalnymi dielmi a priamo Skoda servisom som si uz uzil myslim dost. Takze som zacal auto servisovat mimo Skoda auto servis. Ta nova vaha sice nie je original Bosch, ale je robena konkretne na 1,8 T RS AUQ, takze neviem. Otazka je, ci moze vaha vzduchu (aj ked neoriginalna) vobec hlasit chybu "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou"? Já bych si to vysvětloval asi takto: Máš dvě závady najednou. Zanesená váha vzduchu a díra v sacím potrubí mezi turbem a čidlem tlaku v sání. Když jsi váhu zkoušel vyčistit, tak jsi ji pravděpodobně pohřbil (stává se to). Proto to napsalo příliš malé napětí. Nová váha už byla dobrá, ale zase nasávala množství vzduchu, které se po cestě k čidlu tlaku v sání ztrácelo, tak ti to napsalo ztráta tlaku. Stará váha by to taky možná hlásila, ale skutečné hodnoty vzduchu nemusela ukazovat správně a rozdíly ještě vykompenzovaly adaptace, které už byly tak vysoké, že to nahlásilo 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy. Každopádně bych se podíval na těsnost celého sání a udělal bych měření: otáčky/tlak požadovaný/skutečný/množství vzduchu požadovaný/skutečný. Podíval bych se taky na všechny ventily na sání zvláště na decelerační ventil, ventil odsávání klikové hřídele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Nejspolehlivější metoda zjišťování závad tohoto typu je osciloskop. Podtlaky v hadičkách, váhu, N75, tlaky v sání ti změřím za pár minut a máš 100% jistotu, kde je chyba. Všechno co tu všichni říkají včetně mě jsou jenom doměnky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruud Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Já bych si to vysvětloval asi takto: Máš dvě závady najednou. Zanesená váha vzduchu a díra v sacím potrubí mezi turbem a čidlem tlaku v sání. Když jsi váhu zkoušel vyčistit, tak jsi ji pravděpodobně pohřbil (stává se to). Proto to napsalo příliš malé napětí. Nová váha už byla dobrá, ale zase nasávala množství vzduchu, které se po cestě k čidlu tlaku v sání ztrácelo, tak ti to napsalo ztráta tlaku. Stará váha by to taky možná hlásila, ale skutečné hodnoty vzduchu nemusela ukazovat správně a rozdíly ještě vykompenzovaly adaptace, které už byly tak vysoké, že to nahlásilo 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy. Každopádně bych se podíval na těsnost celého sání a udělal bych měření: otáčky/tlak požadovaný/skutečný/množství vzduchu požadovaný/skutečný. Podíval bych se taky na všechny ventily na sání zvláště na decelerační ventil, ventil odsávání klikové hřídele. Dik vsetkym za nazory. Tento nazor zdielam aj ja, ze bol problem aj vo vahe a asi aj v hadici. Ked sa dala nova vaha, tak zacal detekovat stratu tlaku. Kazdopadne v pondelok som objednany v servise, tak uvidime co tomu naozaj je, resp. ak sa zadari problem diagnostikovat, tak sa uvidi. Pytal som sa aj znameho, a vravel, ze by to mohlo byt aj samotne turbo, pretoze mi uz asi az prilis oleja prudi do intercooleru (vidno olej pod intercoolerom), ale vsetko sa uvidi v pondelok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Nezapomeň na vyčištění oleje v sacího potrubí. Už se několikkrát stalo, že to chytlo samozápal a pokud se ti motor nepodaří zastavit, tak máš po motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 olej po intercoolerem ? po rozpojeni hadice nebo to tece jen tak samo ? I kdyby byl intercooler plnej oleje, tak by to nikde tect nemelo, musi to byt dokonale utesneny. jak jsem psal vyse, dobre je natlakovat potrubi za vahou vzduchu na 2 bary, tim se odhali veskere spatne hadice, spoje, pripadne dira v intercooleru. Dobrej servis by to mel umet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruud Vloženo 6. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 (editace) Takze verdikt: v servise skontrolovane vsetky hadice. Rozobrane hadice od turba az po skrtiacu klapku, vymyty intercooler. Vsetko bolo v poriadku, takze v hadiciach to nebolo. Podozrenie zostalo na neorigo vahe vzduchu, aj ked som nechcel verit, ze by to mohla byt ona. A aj tak bolo, prehodene za originalnu vahu a auto je bez chyby na riadiacej jednotke... A aj jazdi vyzera, ze ako ma, no este ho budem sledovat. ;-) Dik vsetkym za nazory. Editováno: 6. Květen 2010, autor: Ruud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petas kerkin Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 zdravim vymenil jsem vahu vzduchu u golfu 1,8T Gti a objevila se me chyba 17705,ale u stare vahy se ta chyba neobjevila,tu jsem vyčetl,že se ma nastavit skrtici klapka,jak ji nastavit pomoci vaq,mate nekdo radu,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.