Srpen 15, 200619 r Mam nahuštěno na 2,6 to se mi nezdá podhuštěno, jsou sjeté jen hranky a prostředek je ok. Fakt jak od řezání zatáček ale jezdim pomalu Micheliny OK. vono nemusíš řezat zatáčky, ale stačí taky párkrát odhrábnout s kolama vrejdu, a máš to to samí
Srpen 15, 200619 r Mam 1,4 44Kw 195/50 R15 a prostředek je uplně rovnej, takže bych neřek že je rozhozená geo. Mam sjeté jen ty hranky ale právě i na zadních ale ty jsou míň. Většinou jezdim prázdnej.Ňákej nákup ale nic těžkýho. V prostředku mam 5mm a kraje sotva 2. Nechci aby mě zato prudili policajti. Zajímaví že to dělaj jen ty dunlopy. ak by si to mal iba na vonkajsej strane tak by to bolo dane makkymi bocnicami, ale ak to mas aj z vnutornej strany, tak neviem To je snad jednoduché ne? Podhuštěné pneu! Ak fuka 2,4 vpredu a 2,6 vzadu ako pise, tak asi tazko Ibazeby nemal spravne okalibrovany tlakomer, pripadne to meral po jazde kedy je tlak zakonite vyssi, pricom po schladnuti by sa dostal na tlak pod 2,0, iba ak tak
Srpen 15, 200619 r Tlakoměr mam dokonce i kalibrovaný cca 1/2 roku, foukam studené přesně jak píšes a nehrabu. Ono to se 195 gumama a 44Kw ani moc nejde a nechci zbytečne ničit spojku. Kdyby se to sjíždělo jen zepředu tak neřeknu ale i zadní. Auto nebylo bourané, naj. 34 000.
Srpen 15, 200619 r ak by boli zjazdene na bokoch pilovito, tak by som to videl na tlmice, ale pri splneni ostatnych podm (tlak, rovnomernost) to vidim na chybne pneu
Srpen 15, 200619 r co vim tak sem prostě slišej jak od kluků z pneuservisu a tak poruznu, že prostě ty dunlopky(měkka směs, rychle se sjížděj) stojej zaprd!! nebo pak hledat ještě třeba problém v čepech a uložení ramen, atd.
Srpen 16, 200619 r Zatím problémy nemám,mam 15" 195/50 a v poho,dokonce jsem přelít 10cm trám na dálnici a geometrie se nerozhodila,ale odsral to disk
Srpen 16, 200619 r Hele vy já jezdím s předníma na 2,6-2,7 a zadní na 2,9 občas vozím těžší věci (200kg) a jinak se mi díky tomu sjíždí krásně rovnoměrně dřív byli vždycky ke kraji. Jezdím na Klébrech a maximální spokojenost vydrží cca 40-50 tisíc vím o čem mluvím už jsou to třetí!!!
Srpen 16, 200619 r Já mám Dunlopy 195/55 a v 10 tis. km jsem si všíml ,že se sjíždí v levo vpředu vnitřek.Dal jse to na digi geom. přehodil gumy a po 8 tis.opět to samé. Zajel jsem s tím znova do servisu o domluvil jsem s nima ať to seřídí s odchylkou od mormy.Tak nastavili odklon do plusu a teď se to zdá být po dalších 8t dobrý
Říjen 19, 200717 r Dobrý den potřeboval by jsem poradit. Trochu se mi rozbíhají kola-pneumatiky jsou více ojeté na vnitřní straně. Kolik tak přibližně stojí oprava geometrie? Díky moc za radu Ja mám tiež zjezdené vnútorné strany predných (KLEBER VIAXER) a zadné majú zvonku "pilku" - auto nepretažujem, jazdím kultivovane. Čo poznám iné fabie skoro všetky derú vnútro predných gúm. Štandardne autá rali vonkajšok kôli potrebnej zbiehavosti. Prečoje to tak? - nech mi to niekto vysvetli... žeby všetky mali geometriu v pr..li? Vie niekto čo stým? Vopred dík
Říjen 19, 200717 r Dobrý den potřeboval by jsem poradit. Trochu se mi rozbíhají kola-pneumatiky jsou více ojeté na vnitřní straně. Kolik tak přibližně stojí oprava geometrie? Díky moc za radu Ja mám tiež zjezdené vnútorné strany predných (KLEBER VIAXER) a zadné majú zvonku "pilku" - auto nepretažujem, jazdím kultivovane. Čo poznám iné fabie skoro všetky derú vnútro predných gúm. Štandardne autá rali vonkajšok kôli potrebnej zbiehavosti. Prečoje to tak? - nech mi to niekto vysvetli... žeby všetky mali geometriu v pr..li? Vie niekto čo stým? Vopred dík mam tie iste pneu ako Ty na COMBI a tento problem nemam. Jednak sem tam auto nalozim, ale 95% jazdim v povolenych medziach nalozenia. Ale tak ci onak predne gymy nemam zjazdene nerovnomerne a ani zadne. Na geoske som bol po 45tkm a vsetko bolo vramci limitov, len som si to dal dostavit na stred. Po cca 66tkm na zimnych aj letnych nepozorujem nerovnomerne opotrebovanie behuna. Doporucujem nastavenie geometrie
Říjen 19, 200717 r Dobrý den potřeboval by jsem poradit. Trochu se mi rozbíhají kola-pneumatiky jsou více ojeté na vnitřní straně. Kolik tak přibližně stojí oprava geometrie? Díky moc za radu Ja mám tiež zjezdené vnútorné strany predných (KLEBER VIAXER) a zadné majú zvonku "pilku" - auto nepretažujem, jazdím kultivovane. Čo poznám iné fabie skoro všetky derú vnútro predných gúm. Štandardne autá rali vonkajšok kôli potrebnej zbiehavosti. Prečoje to tak? - nech mi to niekto vysvetli... žeby všetky mali geometriu v pr..li? Vie niekto čo stým? Vopred dík mam tie iste pneu ako Ty na COMBI a tento problem nemam. Jednak sem tam auto nalozim, ale 95% jazdim v povolenych medziach nalozenia. Ale tak ci onak predne gymy nemam zjazdene nerovnomerne a ani zadne. Na geoske som bol po 45tkm a vsetko bolo vramci limitov, len som si to dal dostavit na stred. Po cca 66tkm na zimnych aj letnych nepozorujem nerovnomerne opotrebovanie behuna. Doporucujem nastavenie geometrie Budem úprimný - nepotešil si ma. Myslel som že je to normálne. Auto je tiež combi HTP MR07 a má iba 21tis. Podľa teba mám ísť do autorizovaného na laser? Zatial je auto v záruke) Pozn. tie klebery sa mi zdajú vlastnosťami veľmi dobré.
Říjen 19, 200717 r Zaruka na pneumatiky a nastavenie podvozka co sa tyka zbiehavosti je tusim (1500km ci dokonca len 500km?). Najlepsie bude ak podes na geometriu do obycajneho servisu kde sa tomu rozumeju..., staci neznackovy (znackovy este neznamena ze je lepsi, mnohokrat prave naopak, ale to len na okraj) Co sa tyka geosky tak mas dve moznosti a to: LASER, abeo obyc, zalezi od toho co cjhces nastavit a kolko do toho investovat. Ja som bol po 45tkm na laser a stalo ma to 1200 Sk, teraz uz viem ze staci ibyc geoska za 350Sk a nastavia zbiehavost. PS: co sa tyka Kleberov v danom rozmere skoncili na stvrtom mieste v testoch, tazke ja som s nimi veeelmi spokojny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.