MikiKo Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 (editace) Ahoj všem, přikládám grafy 3,8,11 kanálu mého motoru 1.9TDi 81kW (poslední část grafu = do mírného kopce zhruba od 1600 ot., plný plyn). Dneska mi začala blbnout a ve chvíli kdy očekávám nárůst výkonu, při sešlápnutí plynu na doraz (cca okolo 1600 otáček), naopak přijde i do pedálu cítitelné přidušení. Ve výpisu chyb motoru byly dvě chyby (občas jedna občas druhá - viz. obrázky, které se po smazání opakovaly. Konektor váhy jsem prohlídl, vytáhl a dal zpět a vypadal ok. Chtěl bych vědět zda ji rovnou vyměnit nebo se podívat ještě na něco jiného, např. vzduchový filtr, hadičky, ... Dík moc za reakce. PS: Před 3 dny jsem si čistil kastlík pod stěrači (u řídící jednotky) od listí a bordelu. Mohlo se stát něco tam? Dají se např. nějak proměřit kontakty na konektoru zda tam třeba už od řídící jednotky není zkrat? Přikládám ty *.csv logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. logy.zip Editováno: 5. Květen 2010, autor: MikiKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Prosim tě, hoď ty grafy do souboru csv, ať je vidět přesně jak se to chová. Jinak taková závada se zjišťuje jedině osciloskopem, protože přes Vag nezjistíš jestli to je kabelem nebo váhou. Teď mě napadlo, že by to taky mohlo být i rušení od něčeho co ti pomalu odchází. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 presne, uloz log do souboru csv, taky bych se na to chtel mrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 presne, uloz log do souboru csv, taky bych se na to chtel mrknout Ahoj, dal jsem do zipu ty logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 presne, uloz log do souboru csv, taky bych se na to chtel mrknout Ahoj, dal jsem do zipu ty logy (viz. úvodní text). Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 presne, uloz log do souboru csv, taky bych se na to chtel mrknout Ahoj, dal jsem do zipu ty logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Nemohl by to být ucpaný filtr? Ovšem byl měněný tak před 4000km. Nebo nějaká klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 (editace) Teď to je krásně vidět. V prvním logu do cca 23 sekundě ukazuje extrémně nízkou hodnotu hmotnosti vzduchu. V 25 sekundě pravděpodobně řídící jednotka najela na nouzový režim. Než jednotka najela na nouzový režim, tak vlastně nevěděla co má po sešlápnutí plynu dělat. Podle grafu ŘJ téměř nereguluje plnící tlak ( 1300mBar - to je málo, požadovaný je cca 1900mBarů)Ve 2 sekundách ŘJ zavírá EGR ventil a dávku paliva dává 45,8mg/R tak jak má, ale váha vzduchu je mimo. V druhém logu ŘJ už jede v nouz. režimu a hodnota váhy je 550mg/R. V celém cyklu se pak nemění. Plnící tlak pomalu vzrůstá do požadované hodnoty to je známka toho že ŘJ chce regulovat turbu a celkem se jí to daří (pomalu ale daří). Log 6 je obdobný. Závěr je takový: Na 98% je to defektní váhou. Pokud chceš 100% vedět, že to je jenom váhou a ničím jiným ( třeba porušeným vedením), tak je třeba osciloskop. Editováno: 5. Květen 2010, autor: kerow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Teď to je krásně vidět. V prvním logu do cca 23 sekundě ukazuje extrémně nízkou hodnotu hmotnosti vzduchu. V 25 sekundě pravděpodobně řídící jednotka najela na nouzový režim. Než jednotka najela na nouzový režim, tak vlastně nevěděla co má po sešlápnutí plynu dělat. Podle grafu ŘJ téměř nereguluje plnící tlak ( 1300mBar - to je málo, požadovaný je cca 1900mBarů)Ve 2 sekundách ŘJ zavírá EGR ventil a dávku paliva dává 45,8mg/R tak jak má, ale váha vzduchu je mimo. V druhém logu ŘJ už jede v nouz. režimu a hodnota váhy je 550mg/R. V celém cyklu se pak nemění. Plnící tlak pomalu vzrůstá do požadované hodnoty to je známka toho že ŘJ chce regulovat turbu a celkem se jí to daří (pomalu ale daří). Log 6 je obdobný. Závěr je takový: Na 98% je to defektní váhou. Pokud chceš 100% vedět, že to je jenom váhou a ničím jiným ( třeba porušeným vedením), tak je třeba osciloskop. Dík, ještě dotaz. Mohlo by to být nějak ucpaným filtrem? Má cenu tu váhu nějak čistit? Nebo radši rovnou vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Kdyby to bylo filtrem, tak by váha ukazovala daleko vyšší hodnotu (tj. více než 300mg/R). Čistit se dá, ale v tvém případě si myslím, že je váha úplně kaput. Zkusit to můžeš. Když budeš kupovat váhu tak nekupuj ALLSTAR. Mám s něma hodně špatné zkušenosti. Některé ukazovaly špatně. Je třeba si uvědomit, že váha vzduchu je téměř nejdůležitější čidlo pro řízení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Kdyby to bylo filtrem, tak by váha ukazovala daleko vyšší hodnotu (tj. více než 300mg/R). Čistit se dá, ale v tvém případě si myslím, že je váha úplně kaput. Zkusit to můžeš. Když budeš kupovat váhu tak nekupuj ALLSTAR. Mám s něma hodně špatné zkušenosti. Některé ukazovaly špatně. Je třeba si uvědomit, že váha vzduchu je téměř nejdůležitější čidlo pro řízení motoru. presne, kup si kvalitni vahu, nejlepe origo bosh. tady uzivatel JasteR ji ma, za celkem sodini prachy... a na tom grafu to jde fakt videt, co je spatne nejspise... jak pise kerow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikiKo Vloženo 6. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Teď to je krásně vidět. V prvním logu do cca 23 sekundě ukazuje extrémně nízkou hodnotu hmotnosti vzduchu. V 25 sekundě pravděpodobně řídící jednotka najela na nouzový režim. Než jednotka najela na nouzový režim, tak vlastně nevěděla co má po sešlápnutí plynu dělat. Podle grafu ŘJ téměř nereguluje plnící tlak ( 1300mBar - to je málo, požadovaný je cca 1900mBarů)Ve 2 sekundách ŘJ zavírá EGR ventil a dávku paliva dává 45,8mg/R tak jak má, ale váha vzduchu je mimo. V druhém logu ŘJ už jede v nouz. režimu a hodnota váhy je 550mg/R. V celém cyklu se pak nemění. Plnící tlak pomalu vzrůstá do požadované hodnoty to je známka toho že ŘJ chce regulovat turbu a celkem se jí to daří (pomalu ale daří). Log 6 je obdobný. Závěr je takový: Na 98% je to defektní váhou. Pokud chceš 100% vedět, že to je jenom váhou a ničím jiným ( třeba porušeným vedením), tak je třeba osciloskop. Chlapy a než mě přijde objednaná váha, mám jezdit s odpojenou nebo připojenou? S odpojenou (konektor) to jede líp, ale nevím zda tím něco nekazím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 muzes jezdit s odpojenou nic se nestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 muzes jezdit s odpojenou nic se nestane nic se nestane? pri jakekoliv jizde se nic nestane? nevim, ale myslim si, ze to neni 2x ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 (editace) zdravím pánové, potřeboval by jsem se s vámi poradit odhledně tohodle logu, turbo bylo čištěno minulý rok, váhu jsem kupoval teď a při vytáčení na cca 3-4 tis tlak na turbu přechází přes danou hodnotu 2040MBar až skoro na 2500, Vag píše překročena mez regulace. Díky za názor http://www.ulozto.cz/4752621/log-01-003-010-nvbosch.csv Editováno: 6. Květen 2010, autor: Zuro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 zdravím pánové, potřeboval by jsem se s vámi poradit odhledně tohodle logu, turbo bylo čištěno minulý rok, váhu jsem kupoval teď a při vytáčení na cca 3-4 tis tlak na turbu přechází přes danou hodnotu 2040MBar až skoro na 2500, Vag píše překročena mez regulace. Díky za názor http://www.ulozto.cz...010-nvbosch.csv no koukal jsem se na to a je tam fakt razantni "pretlak" dela ti to nejaky problemy? vypina ti to turbo? ...mozna je spatny ventil, N75 reguluje turbinu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 nic se nestane? pri jakekoliv jizde se nic nestane? nevim, ale myslim si, ze to neni 2x ok.. Ne nikdy se nic nestane krome vetsi spotreby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Nespadlo to náhodou ve 42sek. tj při otáčkách 3580ot/min do nouzáku? Já bych to spíše typoval na přidírání lopatek nebo ovládání lopatek. Pokud by to bylo ventilem N75,tak si myslím, že by krivka "D.cycle MAP v." měla trochu jiný průběh, byl by kostrbatý. Měřením osciloskopem, je to práce na 15min. Přesně by ti to ukázalo jak se chovají navzájem tlak požadovaný/skutečný/podtlak na turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Ne nikdy se nic nestane krome vetsi spotreby. dobre vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 jj, přesně tak, padá do nouzáku. Jen mi je divné, že i po vyčištění turba a následném ježdění v otáčkách kolem 3000-4000 tis se toto děje i dále, N75 vyměněna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 asi to turbo odchazi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buček Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Prosim tě, hoď ty grafy do souboru csv, ať je vidět přesně jak se to chová. Jinak taková závada se zjišťuje jedině osciloskopem, protože přes Vag nezjistíš jestli to je kabelem nebo váhou. Teď mě napadlo, že by to taky mohlo být i rušení od něčeho co ti pomalu odchází. to jsem taky kdysi řešil (před cca 70.000km), nepotřebuješ vag stačí nacvakat na palupce aktuální spotřebu a když klesá při sešlápnutí plynu, je to váhou nebo filtrem vz. (čidlo spototř. je před váhou). pokud neklesne, jako to měl můj známý, tak je problém jinde. Toto je jen zkušenost, může to být jinak! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buček Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Ahoj všem, přikládám grafy 3,8,11 kanálu mého motoru 1.9TDi 81kW (poslední část grafu = do mírného kopce zhruba od 1600 ot., plný plyn). Dneska mi začala blbnout a ve chvíli kdy očekávám nárůst výkonu, při sešlápnutí plynu na doraz (cca okolo 1600 otáček), naopak přijde i do pedálu cítitelné přidušení. Ve výpisu chyb motoru byly dvě chyby (občas jedna občas druhá - viz. obrázky, které se po smazání opakovaly. Konektor váhy jsem prohlídl, vytáhl a dal zpět a vypadal ok. Chtěl bych vědět zda ji rovnou vyměnit nebo se podívat ještě na něco jiného, např. vzduchový filtr, hadičky, ... Dík moc za reakce. PS: Před 3 dny jsem si čistil kastlík pod stěrači (u řídící jednotky) od listí a bordelu. Mohlo se stát něco tam? Dají se např. nějak proměřit kontakty na konektoru zda tam třeba už od řídící jednotky není zkrat? Přikládám ty *.csv logy. Všechny byly nahrány na stejném úseku za co nejvíce shodných podmínek. V případě prvního z nich (LOG-01-003-008-011.CSV) nedošlo vůbec k sepnutí turba a i na plný plyn jsem se furt nebyl schopný dostat přes 2000 otáček. Ty další dva líně zrychlovaly. ...a když nastavíš na palubce aktuální spotřebu, klesá ti při sešlápnutí plynu a tom dušení, nebo pořád stoupá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zuro Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 díky, moc jste mne nepotěšily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JOKINEN Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Zdravím pánové, prosím Vás o kontrolu a potvrzení, že je váha vzduchu K.O... Nejsem si úplně jistý. Díky moc.. LOG-01-011-003-03 váha.CSVLOG-01-011-003-02 váha.CSVLOG-01-010-003-01 váha.CSV nebo https://uloz.to/!YdAFbabdd0EH/logy-vaha-zip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.