Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahoj lidi, zapojil bych se taky do debaty "studené špatně běží - startuje, cuká... atd". Ze zkušenosti je u přestavěných aut větší procento problémů způsobených nastavením LPG systému naž tím, že by něco odešlo. Než budete měnit např. ventil tlaku paliva, teplotní čidla, nedejbože váhy vzduchu nebo ještě dražší díly, měl bych jednu radu. Jezděte tak asi 3 dny jenom na BA. Jde o to, že mohou být posunuté adaptační hodnoty ŘJ BA - při provozu na LPG se postupně dostanou až do takové oblasti, kde již to neodpovídá provozu na BA. Pokud budeje jezdit delší dobu pouze na BA, posunuté adaptace by se přizpůsobili podmímnám na BA, a problém by se přestal objevovat. Pro postupné doučení BA jednotky by měly bohatě stačit cca tři dny provozu, některé ročníky, typy motorů i jednotek se doučí i dříve. Ale je důležité během této zkoušky nepřepnínat na LPG, jezdit striktně pouze na BA. Jde také o to, že je potřeba projet motor ve všech režimech, fázi studeného stertu, teplého startu, volnoběhů i zátěží. Zejména novější BA jednotky nají dlouhodobé adaptace "rozdělené" pro několik režimů. Po cca třech dnech provozu pouze na BA se dá předpokládat, že se korekce BA přizpůsobí podmínkám motoru a složení směsi pro startování bude odpovídat potřebám (pro start a první cca 1-3 minuty dávkuje jednotka množství paliva "pevnou" dávkou (pochopitelně podle váhy vzduchu, TPS, otáček, teplot, ...) ale BEZ lambdakorekcí - jinými slovy něco dělá, ale neví, zda je to "dobře" - to se dozví až po uzavření regulační smyčky na zálkadě signálu lambdasondy.

Pokud se projevy ani po několika dnech provozu neodstraní, bude se skutečně jednat o nějakou vadu.

Dobra

Upraveno od Host

Tak regulator je ok - kontrolovano i na druhe octe

dosahnuto 2,5 Baru

post-3876-1279043603,8546_thumb.jpg

post-3876-1279043610,1774_thumb.jpg

No, zkus jak píše "ivan plyn" jezdit chvílu na benzín...jsem zvědavý...

presne tak

Upraveno od Host

Tomu nevadí snad ani tlak na vstřikovací ventily.

Akorát ti nevím co může způsobovat jejich zanesení/případně nesprávnou funkci...snad nějaký bordel, možná připékání něčeho při teplotě prohřátého motoru. Nevím, nedokážu odpovědět...

Stale furt dokola

Upraveno od Host

Na benzín si dej veliký pozor!!! Na tom sem se už několikrát vypálil...

furt stejne

Upraveno od Host

S tim starym benzinem opatrně, to si myslím múže autu dost ublížit. Lepší bude určitě brát častěj třeba za 200 než jezdit 3 měsíce na stejný benzin.

Tak bohuzel

Upraveno od Host

'Octavka' ty máš 74kW motor nebo 75kW?

Máš tam 4 drátovou nebo 5ti drátovou lambdu? Jaké má barvy na straně lambdy?

2x bílý, 1x černý, 1x šedý?

reaguju na tvůj text ... do lambdy leze 1,2 V ale podle prirucek ma bejt 1,5 / 1,6 V

'Octavka' ty máš 74kW motor nebo 75kW?

Máš tam 4 drátovou nebo 5ti drátovou lambdu? Jaké má barvy na straně lambdy?

2x bílý, 1x černý, 1x šedý?

reaguju na tvůj text ... do lambdy leze 1,2 V ale podle prirucek ma bejt 1,5 / 1,6 V.

Mam 1,6 74 kW - motor AKL

mereno podle tabulek - mam 4 zilove vedeni - a jen jednu lambdu - pred katikem

barvy clovece si uz nepamatuji - orienotval jsem se podle znaceni

post-3876-1279342587,1387_thumb.jpg

post-3876-1279342595,2328_thumb.jpg

Upraveno od Host

Stejně je to divné, že by to byla lambda, protože ta podle mě než se rozehřeje ráno, tak té to takovou aspoň 1 minutu určitě trvá na to aby začla pracovat.

Nicméně faktem může být to, že pokud si auto ukládá předchozí stavy, (jakože to dělá třeba 75kW), tak uloží poslední stavy z minulé jízdy, a ráno se pak podle nich řídí, ale ruku za toto bych do ohně nedal-takže tomuto moc u 74kW nevěřím. Svíčky by to trošišičku mohli dělat, kdyby byli v katastrofálním stavu. Ještě mě napadá, jenom teoreticky....co šk. klapka? Čistá-krásná-servomotorek volnoběhu OK?

bud striky jsou ko

Upraveno od Host

Jojo klapka je ok

Upraveno od Host

Příteli, možná jsme se odchýlili od pravého problému na špatnou cestu.

Pokud je klapka ok, já myslel, že to jen nedrží volnoběh. Má to recyrkulaci spalin?

Jinak víš co? Nejdůležitějším údajem u 74kW auta pro výpočet směsi je váha vzduchu. Potom jsou korekční veličiny jako teplota motoru a kde co jiného. Nicméně...pokud máš kábl VAG a VAG-COM, napichni si auto, dej si monitorování váhy vzduchu a dej si grafování, můžeš si tam dát i teplotu motoru. Pak nastartuj motor a dívej se jestli váha reaguje na sešlápnutí plyn pedálu. Nicméně je to divné, protože na teplém motoru kdyby ti odešla váha tak ten motor bude podle mě podávat výkon max tak 45kW.

CO se týče svíček, svíčky pokud vypadají v pohodě, tak by to jimi nemělo být. Na řadě jsou ještě káble a indukční trafomodul.

Pokud to auto po startu jede divně jak kdyby na 2-3válce, může být problém v tom, že opravdu jeden válec nejede, nebo dokonce snad dva nejedou, tak jak říkáš.... Nicméně může být i problém v tom, že všechny válce dostávají třeba kupříkladu málo nebo moc paliva a proto se motor třepe. To zas zkusit třeba za studena-start na analyzátoru výfuk plynů jestli je to bohaté nebo chudé.

Jinak to že odpojíš váhu, tak tomu motoru nepodáš výchozí důležitou informaci o tom, kolik proteklo vzduchu.

Upraveno od PauLofWoCC

tahle nema recyrk.spalin

pokukuji uplne po novem aute, octavia ma svoje nejlepsi leta uz za sebou

Upraveno od Host

uf

Upraveno od Host

Kua koukam žě jsme na tom úplně stejně. :( Moje FII jede podobně. 1.studený start dělá stejné věci, 2. start chytne normálně a auto běží normálně.

Upraveno od Evers

To z výfuku má nějaký jó hodně ostrý zvuk, nemáš někde díru ve výfuku? Ideálně ve sběrači? Tzn mezi katalyzátorem a hlavou motoru?

Jinak dneska sem řešil firemní Fabiu. Ačkoliv tlak benzínu vylezl po startu na 3Bary a při jízdě i při silné zátěži se držel na 3 barech, poté, co jsi vypnul klíček tak tlak benzínu šel rapidně důle. CCa do 15ti sekund byl skoro na nule. Někdy taky po delší době po otočení klíčku čerpadlo na první moment natlačilo třebas jen 1-1,5bar.

cekal jsem jak to klesa a za nejakych 8 minut tam bylo skoro uz 1,5 baru, takze to opravdu pomalinku kleslo - takhle to dokonce ma bejt.

Jo na ten svod se mrknu, ale to prdeni dela vetsinou kdyz je motor studeny a asi po 2 minutach volnobehu se to sklidni a je to uplne sticha

jo a to pridani si otacek to udelalo samo - ja vubec nesahal na plyn

Upraveno od Host

To přidání jak máš tu kameru směrem k zemi? To by nemělo podle mě tam takových 2000ot bylo....což by nemělo.

Nicméně když nastartuješ za studena motor....třepe se ti nějak výrazně?

Tak sakra

Upraveno od Host

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.