Steev Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Kluci,potřebuji poradit : Při jízdě mi začala ručička tachometru váznout na 80 a pak poskakuje od 80 nahoru,tak že při 40 jedu 120.Když vypnu zapalování,tak ručička doskáče zpět na 0. Při rozjezdu jede normálně zase do 80 a už jede jen v rozmezí 80 - 160. Měl li někdo z Vás takový problém.Poraďte co s tím. Dávali mi alarm,ale říkali,že se při tom budíky nevytahujou,tak nevím. Čím to je -čím to je? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave0401 Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 delalo mi to na fabii.. a nevyresil jsem to.. tak jsem fabi prodal a kupil octavu.. )))))))))))) ne prodal jsem ji z jineho duvodu ale to jsem nevyresil ( skakaly mi obe rucky otacky i rychlost... ale ukazovaly spravne jen poskakovaly... nesly plynule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalP Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 Nevím co ti to dělá, ale pokud budeš schánět nové budíky mám jedny na prodej. Jsou z mé Oct1 (2002) i s pinem. Cena je 2 000,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 no jeste si vzpomen kdy jsi naposled strikal vabkou auto. Me to delalo totez ale na otackomeru. Po vysuseni cca asi 4 dny uz oky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steev Vloženo 27. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Kluci,nebudete tomu věřit,ale už jsem to vyřešil. Lepil jsem na budíky chrom.rámečky od Milotecu a ten z tachometru se uvolnil a sjel o kousek níž a ta ručička o to vadila a drhla. tak jsem to znovu rozdělal a znovu přilepil.Je po závadě. Jak taková stupidní závada dokáže natrápit. Díky za příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 [jak mam prosím sundat tachometr-taky bych chtěl tam dát ramečky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 Zkoušel jsi hledat na fóru případně přes google? Na konkurenčním fóru je to krásně popsáno i s obrázky... Musíš sundat plastík kolem budíků - je pod krytkama přišroubován nahoru do kapličky dvěma šroubky a potom ho musíš dole jakoby zatlačit směrem dolů a k sobě. Pro lepší přístup a přesnější práci doporučuju vytáhnout budíky úplně ven. Drží na dvou šroubech po stranách v horní polovině. Ve spodní jsou nacvaknuty. Potom odpojíš konektor(y) (NERVI JE - mají pojistku, kterou musíš nejdřív odjistit) a budíky vyjmeš. Potom stačí vytlačit průhledné plexi a nalepit kroužky. Doporučuju dělat to někde co nejdál od prachu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 (editace) Ta pojistka je v podobě takové fialové páčky a když ji odjistíš a překlopíš, tak Ti ten konektor krásně vytáhne z přístrojovky. Ale to není to co jsem chtěl k této věci opravdu napsat. Za nic na světě nezapínej zapalování pokud budeš mít odpojené budíky! Budíky jsou spárované s ŘJ motoru a když bys to udělal, pak se zablokuje imobilizér a nenastartuješ pak. ...Doporučuju dělat to někde co nejdál od prachu. V koupelně a pusť při tom sprchu. Ale pod sprchou to nedělej . V koupelně je totiž obecně nejmíň prachu a sprcha ještě nějaký případný stáhne sebou. Editováno: 23. Říjen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.