LiKast Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Mám problém, na mé Octavii TDi 81kW, najeto 160000km, při projetí pravým zadním kolem dírou, mi celý zadek odskočí malinko doboku. Hned mě napadlo, že mám po zimě zkřivenou nápravu, ale na geometrii mi to vyvrátili. Potom jsem nechal zkontrolovat tlumiče, taky v pohodě. Vůbec nevím, co by tam mohlo být. Nemůže to být třeba unavená pružina? Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 je tam pevná osa a ta hold skáče.pokud ted nemáš vybitý silemblok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiKast Vloženo 20. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 je tam pevná osa a ta hold skáče.pokud ted nemáš vybitý silemblok Díky za odpověď Cosby, jsem úplný laik, takže vůbec nevím jak to vyřešit. Silemblok to asi není, ten by podle mě mlátil nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Ty tlumice mas prvni? I kdyby test vysel dobre, tak pri 160000km dobry nebudou. Pocitoval sem podobny problemy a pri 189000 sem daval uz druhy tlumice (az predni byly jeste naprosto OK). Mam rad stabilni jizdu a u Octy seriovy tlumice jsou spis na komfort. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiKast Vloženo 21. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Tlumiče mám pořád původní, ve Škodovce mi řekli, že tlumiče se běžně mění v 200-250tkm. Myslíte, že by ten odskok mohl být tlumičema? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 Myslím že ve škodovce jsou odborníci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...