Přejít na obsah

Geometria naprav


daniel.m

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Sedim pres 3 hodiny v servisu. Auto mi tahne do prava. Prahzuju kola. Udajne je geometrie v poradku. Ale protokol mi dat nechtej. Ja to reklamuju. Dela mi to od zacatku. Zacinam byt velmi nastvanej. Nejdriv mi to nechteli dat na zaruku. A ted mam pocit ze geometrii nedelali. Svadi to na silnice. Ale ono to tahne kdekoli do prava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je divny, ze technik co na tom delal to jel vzdy projet beze me. A semnou uz nejel. Ale kdyz jsem pred 14 dny to reklamoval, tak jel to projet prijmaci technik a videl co to dela. Je divny, teda me je divny, ze to zacne az po chvilce tak asi po 2 sec. Ale pak uz jedu uplne do kraje. A jinej autorizovanej servis? Mam s tim blby zkusenosti. Nechtej delat novy auta od jinyho prodejce. Maj tolik reci, i kdyz to nakonec musej udelat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi vzlalo obrat. V servisu se toho ujmul jeden clovek a konzultoval to to se Skodovkou a ty mu schvalili provest geometrii na zaruku. Zajimavy je ze me jinej prijmaci technik nejdriv rikal, ze na zaruku ani nahodou a pak, ze geometrie je v poradku. No tak zitra tam jedu. Doufam, ze odjedu rovne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak to asi vzlalo obrat. V servisu se toho ujmul jeden clovek a konzultoval to to se Skodovkou a ty mu schvalili provest geometrii na zaruku. Zajimavy je ze me jinej prijmaci technik nejdriv rikal, ze na zaruku ani nahodou a pak, ze geometrie je v poradku. No tak zitra tam jedu. Doufam, ze odjedu rovne.

Evidentně jezdíš do špatnýho servisu,to jejich jednání je nepochopitelný (upírání protokolu,společná jízda při hledání problému). Mě ze Škodovky chodí pravidelně dotazník na spokojenost se servisem a ještě mi myslím jednou telefonovali a ptali se na totéž. Je to velmi podrobné.Tohle kdyby udělali mě,tak ten jejich přístup hned reklamuji ve Škodovce a to by jsi viděl to čoro moro. Škodovka je rozhodně na přístup servisu k zákazníkům citlivá i když jsou tam v tom vztahu servis-automobilka chyby i z její strany-občas se to dovím od nějakého kolegy,co měl problém s autem ze Škody,servis se snažil a oni reagovali dost divně. Výběr servisu je mimořádně důležitá věc a často se jí nevěnuje pozornost už při tom, kde koupit auto. Pak si na to ale každý vzpomene.

Když si představím,jak řeším tuto závadu v mém servisu,tak to co ti udělali na závěr by mi udělali oni hned. Tím jsem si jistý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...