Přejít na obsah

Chrudimák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    195
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    4

Chrudimák naposledy zvítězil 20. Únor 2011

Chrudimák nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Chrudimák

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Úbytek chladící kapaliny motor 2.0 TDI 103 kw -po 4 letech bez nutnosti dolévání. Najeto 130 000 km Voda začala ubývat cca 0,6 l / 2 měsíce. diagnoza: teče vodní čerpadlo. nové stojí cca 1500 Kč,tak to zase není nic hrozného. Je to první Škodovka,kde se mi to stalo.Měl jsem Octávku I a II,dohromady najeto u obou 550 000 km a čerpadla držela.Kapalina nikde neubývala mezi servisními výměnami chladicí kapaliny po dvou letech. Čerpadlo by mělo vydržet celou životnost motoru,jinak je někde chyba. Někdy se netěsnost těžko hledá,ale pokud se musí dolévat často,tak se najít musí. Divím se,že to někdo dolívá a je v pohodě.Zase na druhou stranu mám stále původní brzdové destičky,ty jsou kvalitní,vypadá to,že 140-150 000 km vydrží,teda mě.
  2. Chrudimák

    Stabilizátory

    Včera mě stabilizátory měnili v servisu taky, typické bouchání ze předu,hlavně při zatáčení a přejíždění příčných nerovností. Cena je i s prací 4500- 5000. Najeto 120 000 km ,terén ne,jen polní cesta,mostek,otočení se na poli.Ale některé naše silnice občas vydají za terén,pokud jde o jízdu přes díry,tak na na stabilizátory musí mít vliv taky.To není jen o terénu. Nevidím v tom při těchto kilometrech problém. Jen pro zajímavost,brzdové destičky stále původní.Možná záleží i na tom,jak kdo a s jakým citem jezdí. Jezdit s citem neznamená jezdit pomalu. Nevěřím tomu,že kvalita materiálu je tak rozdílná,že to někomu vydrží 40 000 a někomu 120 000. Kdyby mi někdo nabízel stabilizátory kvalitnější,ale o 1200 Kč dražší,tak po tom samozřejmě skočím,to se vyplatí. Za rok kupuju Snowmana,tam budou stabilizátory kvalitnější a bude to vyřešené........
  3. Pro Michala Petschke Mě dělali výměnu v mém servisu úplně stejně jako tobě,za den se to udělat nedá-cena cca 12 000 a dohodli se Škodovkou kulanci a platil jsem jen 1700 Kč a ještě si odečtu DPH,takže pohoda.Mám servis v rodinné firmě,kde jsem už koupil 3 auta a tak nemám problém se vstřícností -,náhradní auto mi půjčili zdarma,jen za palivo. Jo,jo není servis jako servis. Škodovka to automaticky asi nedá,musí se s ní jednat,ale spíše je šance,že ta kulance dopadne.
  4. Taky mě potkal před dvěma dny (20.4.2014.) problém s ventilem EGR a chladičem výfukových plynů 1)Blikající žhavení a kontrolka chladiče výfukových plynů,nouzový režim motoru 2) Servis 3)Zjištěn problém s ventilem EGR na chladiči výf.plynů-navržena výměna chladiče a ventilu 4) Najeto 82000 km TDI 2.0 103 kw 5)Škodovka uznala kulanci----normální cena cca 12 000 s prací. Po mě chtějí jen 2000- to je 50% ceny práce 6) Zatím to nesehnali ani v MB,ale řeší to 7) Nemůžu nadávat,mohlo to dopadnout hůř 8) Moje první setkání se závadou (3x Octavia 1+2,+Yeti -dohromady se všemi auty najeto cca 682 000 km)
  5. Mám oba motory 2.0 TDI 103 kw- PD i CR,oba DSG. Octavia II, 175 000 km bez problémů s motorem (r.v. 2006) Yeti 50 000 km,-bez problémů s motorem či filtrem ( r.v. 2011)
  6. Chrudimák

    Tuning

    obě vzpěry jsou od Milotecu, blíže jsem to neokukoval, v Octávce to chodí bez problémů už asi 2 roky To není písek,ale stará tráva v březnu 2011,kdy jsem auto kupoval EDIT: Necituj předchozí příspěvky
  7. Chrudimák

    Tuning

    Lidi můžou být beze všeho, bez auta taky,jízda na kole je zdravá. Když to budeme brát doslova. EDIT: Necituj předchozí příspěvky
  8. Chrudimák

    Tuning

    Já myslím, že nás bude spousta
  9. Chrudimák

    Tuning

    JÁ JÁ JÁ, je to prostě lepší než drát,paráda,co mám k tomu víc říct ? Jo ,je pěkně vidět,jak je to neudržovaný v čistotě,za to může taky ten neoblíbenej drát
  10. Chrudimák

    Tuning

    Už je namontovaná a chodí super, dnes vyfotím.Je tam montážní návod-když to kupuješ,potřebuješ jen šroubováky Torx 30 a 45 na povolení šroubů na Yetim-mají takové hvězdičky,normálním šroubovákem to nedáš. Vzpěra je silná a drží kapotu zcela bezpečně.Nnebuď z toho vykulenej,je to brnkačka. Pokud jsi levej,tak řekni někomu šikovnýmu,bude to mít hned.
  11. Chrudimák

    Tuning

    Motor vypínám, spíše ho jen utírám při jednoduché údržbě, pořádně umýt nechám motor v servisu,většinou za to ani nic nechtějí a vědí,jak to udělat. Alternátor bych zakryl,kdybych si to dělal sám. Vzpěra je namontovaná a chodí super.
  12. Chrudimák

    Tuning

    Vydrž, dneska ji bude montovat můj syn. Pak můžu poslat fotky. Koupil jsem si tu lepší od Milotecu,stojí 1400 Kč s DPH,které si odečtu. Rozhodně ti doporučuju ,aby jsi do toho šel. Mám ji namontovanou i u předchozí Octavie II,od té doby otvírám kapotu s radostí,ten drát mi opravdu vadí a sere mě. Na lidi, kteří nechápou (spíš nemají 1400 Kč),proč by to měli kupovat se vykašli. Je to jednoduché,je to pohodlnější a příjemnější,proto se to dává do luxusních aut. To je podobné,jako železná kola nebo kola ze slitiny-koulejí se všechna. S drátem kapotu zaaretuješ taky.........Nikomu to nenutím a je mi srdečně jedno, co si o tom myslí ostatní. Bohužel se to nemontuje do těch aut,co máme my,ale vidím tady často kupovat na auta blbosti,které mají vylepšit vzhled-často se to taky nepovede, je to otázka vkusu,někdy je to hrůza a děs a stojí to taky peníze. Tohle je ale užitečná věc,kterou oceníš relativně často. Vyndávání toho pitomého drátu je někdy o nechty.Já lezu pod kapotu každý týden,jezdím hodně a celý rok.Nemám rád špinavý motor a auto v bordelu. Někdo možná otvírá kapotu 2 x do roka,já to teda nejsem.
  13. Chrudimák

    Problémy s DSG

    Šlapu tak,jak je potřeba,normálně,proč bych měl brzdit z kopce jako šílenec?
  14. Třeba tento: http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-shell-2?keyword=olej
  15. Chrudimák

    Problémy s DSG

    Mě to u dieselu taky podřadí,ale otáčky jsou akorát,nikdy to neřve.Je vidět,že je moje převodovka slušně vychovaná.........
×
×
  • Vytvořit nový...