Přejít na obsah

1.9 TDI-PD 74 KW - idealní otáčky pro řazení


Diesel2006

Doporučené příspěvky

Mno já řadím do 2000 otáček.

Jezdím mesto 7km do práce,když řadím nad 2000 tak mám spotřebu 7 - 7,5l.

Ja řadím do 2000,pak mám 4ku v 1500 - a tak je spotřeba 5,5 - 5,9.

Ovšem možná s tím ,,killuju,, motor nevím...

Nebo radej řadit přes 2000?Je to pro motor lepší?

Je normální v meste na krátke trasy tech 7-7,5?

Jestly je to normal,a řazení stílem jak to delám ja - zabíjí motor.......tak radej budu řadit nad 2000 ot.

1,5 nafty mi nestojí oto,abych rozbil motor...

Díky za rady....

PS: Mám prvý krát nafťák,tak se v tom trochu plácam:aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš tak co člověk to názor, podle mě tím že jezdíš do 2000 nijak zásadně motor "nekiluješ", ale chce to občas protáhnout do plných, samozřejmě po důkladném zahřátí. Ono když jezdíš v takhle nízkých otáčkách tak motor dost zlenivý a pak když to chceš protáhnout třeba na dálnici tak se mu moc nechce a chvíli se trápí. Po delší cestě po dálnici mám vždycky pocit že je to raketa i na rozjezdech, prostě daleko lépe jde do otáček.

Už jsem to tu někde psal, jezdil jsem s minulou octávkou taky takhle dole kadle kadle pořád a pak jsem neprošel emisema. Technik mě poslal to projet stylem jedna - dvě do červenýho, hulilo to jak prase a pak emise OK. Pohledej něco o EGR ventilu, ten asi v nízkých otáčkách dostává čočku.

TDÍčku se spíš než ty nízký otáčky nelíbí ty krátký trasy 7km bych řekl já. Kamarád měřil u diesla passata za jak dlouho se nabije baterka z alternátoru po nastartování v zimě - až po 20-ti minutách jízdy! Taky totiž jezdí krátký trasy a po dvou letech měl baterku KO.

Jinak u mě spotřeba po městě klidně i 11l, pokud cukám jedna - neutrál v zácpě. Těch 7l mám ve městě při normálním provozu.

Prostě jezdím taky spíš v nižších otáčkách a občas když to jde a je nálada tak využívám celé spektrum otáček do 4000. V Německu na dálnici plnej knedlik a 200. To že se nový auto nemá takhle točit /samo že né do prvních 1500km/ já neberu, pokud se má něco podělat kvůli vyšším otáčkám tak ať se to podělá ještě v záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš tak co člověk to názor, podle mě tím že jezdíš do 2000 nijak zásadně motor "nekiluješ", ale chce to občas protáhnout do plných, samozřejmě po důkladném zahřátí. Ono když jezdíš v takhle nízkých otáčkách tak motor dost zlenivý a pak když to chceš protáhnout třeba na dálnici tak se mu moc nechce a chvíli se trápí. Po delší cestě po dálnici mám vždycky pocit že je to raketa i na rozjezdech, prostě daleko lépe jde do otáček.

Už jsem to tu někde psal, jezdil jsem s minulou octávkou taky takhle dole kadle kadle pořád a pak jsem neprošel emisema. Technik mě poslal to projet stylem jedna - dvě do červenýho, hulilo to jak prase a pak emise OK. Pohledej něco o EGR ventilu, ten asi v nízkých otáčkách dostává čočku.

TDÍčku se spíš než ty nízký otáčky nelíbí ty krátký trasy 7km bych řekl já. Kamarád měřil u diesla passata za jak dlouho se nabije baterka z alternátoru po nastartování v zimě - až po 20-ti minutách jízdy! Taky totiž jezdí krátký trasy a po dvou letech měl baterku KO.

Jinak u mě spotřeba po městě klidně i 11l, pokud cukám jedna - neutrál v zácpě. Těch 7l mám ve městě při normálním provozu.

Prostě jezdím taky spíš v nižších otáčkách a občas když to jde a je nálada tak využívám celé spektrum otáček do 4000. V Německu na dálnici plnej knedlik a 200. To že se nový auto nemá takhle točit /samo že né do prvních 1500km/ já neberu, pokud se má něco podělat kvůli vyšším otáčkám tak ať se to podělá ještě v záruce.

Ahoj,

dekuji za radu...Do tech 2 tis to budu točit i ja - a občas mu dám přes prdel ( všechno do 3500 - 4000 ) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když držíš stejnou rychlost tak podle mě není problém jet v nízkých otáčkách, ale když chceš zrychlit tak je určitě lepší podřadit tak, aby měl motor otáčky v nejvyšším krouťáku, tedy v našem případě u 2000 otáček a tahat nahoru ke 3000. To jsou otáčky na akceleraci bych řekl nejlepší - síla motoru vůči spotřebě paliva je nejideálnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když držíš stejnou rychlost tak podle mě není problém jet v nízkých otáčkách, ale když chceš zrychlit tak je určitě lepší podřadit tak, aby měl motor otáčky v nejvyšším krouťáku, tedy v našem případě u 2000 otáček a tahat nahoru ke 3000. To jsou otáčky na akceleraci bych řekl nejlepší - síla motoru vůči spotřebě paliva je nejideálnější.

Díky...

Jinak dnes jak jsem dal hned po startu klimošku na plno,tak cesta dom mi vyskočilo na 8,4 vau...:aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že pokud jedeš rovinu stálou rychlostí třeba na 1700ot tak je to fakt dost. Pokud ale jedeš kopce, zatáčky, nebo město je to normální. Taky kolik máš najeto? Spotřeba půjde dolu až tak po 15.000 - 20.000km

Tady jsem dal fotky maxíku po 1000km na dálnici celkem volného tempa, taky dost vysoká spotřeba:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že pokud jedeš rovinu stálou rychlostí třeba na 1700ot tak je to fakt dost. Pokud ale jedeš kopce, zatáčky, nebo město je to normální. Taky kolik máš najeto? Spotřeba půjde dolu až tak po 15.000 - 20.000km

Tady jsem dal fotky maxíku po 1000km na dálnici celkem volného tempa, taky dost vysoká spotřeba:

http://forum.skodaho...ost__p__1396919

Ahoj,

mno jezdím 6,8km (už jsem psal tady že 7 ) takže ne 8km:smich:

To sem mnel prvý krát tak vysokou spotřebu...je teplo jako blázen : motor studený+klima na plno...

Ráno když jedu do práce tak jsem mnel 6,4 - ale to nejde klima,a je rozhodne mín aut ( víc tam mám 4ku ).

Po práci je to napytel...zahulený mesto jako prase,cukanice 1,2,3, - vetšinou na 4ku ani nepříde...

Ale nevím mno...možná stejne vám to příde jako vela.

Ja mám naftáčik ani ne 2 týdne - proto se vás ptám..:help:

Kamoš zase říka ( octavka 81kw ),že když ma klimu na plne koule,a je v meste strkanice 1,2 - 1,2,3 tak mnel na tí trase i 10,8....tak nevím co si teť mám myslet.

O 2 týdne pojedu na SK do Tater,tak uvidím jaka bude spotreba na dalku - jsem zvědav...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...