Diesel2006 Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Ahoj všem, jaký jsou podle vás ideální otáčky pro řazení ? Aby bylo jízda ekonomická,a aby se motor nerozbil:smich: Díky všem za dobré rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 (editace) Já u 1,9 PD 77kw při klidné jízdě řadím tak v rozmezí 2100-2600ot. nahoru a 1700-2000ot. dolů. Přijde mi to akorát ale jestli je to ideální nevím.. Spotřebu vidíš v podpisu... Editováno: 7. Červen 2010, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Nahoru řadím taky mezi 2400 - 3000 podle situace a dolu to nenechám padnout pod 1500. Občas je ale určitě dobrý motor protáhnout v celém spektru otáček do 4000 od jedničky a nakládat. Spotřeba zatím 6.5, ale najeto jen 4000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 8. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Mno já řadím do 2000 otáček. Jezdím mesto 7km do práce,když řadím nad 2000 tak mám spotřebu 7 - 7,5l. Ja řadím do 2000,pak mám 4ku v 1500 - a tak je spotřeba 5,5 - 5,9. Ovšem možná s tím ,,killuju,, motor nevím... Nebo radej řadit přes 2000?Je to pro motor lepší? Je normální v meste na krátke trasy tech 7-7,5? Jestly je to normal,a řazení stílem jak to delám ja - zabíjí motor.......tak radej budu řadit nad 2000 ot. 1,5 nafty mi nestojí oto,abych rozbil motor... Díky za rady.... PS: Mám prvý krát nafťák,tak se v tom trochu plácam:aggressive: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 9. Červen 2010 Sdílet Vloženo 9. Červen 2010 To máš tak co člověk to názor, podle mě tím že jezdíš do 2000 nijak zásadně motor "nekiluješ", ale chce to občas protáhnout do plných, samozřejmě po důkladném zahřátí. Ono když jezdíš v takhle nízkých otáčkách tak motor dost zlenivý a pak když to chceš protáhnout třeba na dálnici tak se mu moc nechce a chvíli se trápí. Po delší cestě po dálnici mám vždycky pocit že je to raketa i na rozjezdech, prostě daleko lépe jde do otáček. Už jsem to tu někde psal, jezdil jsem s minulou octávkou taky takhle dole kadle kadle pořád a pak jsem neprošel emisema. Technik mě poslal to projet stylem jedna - dvě do červenýho, hulilo to jak prase a pak emise OK. Pohledej něco o EGR ventilu, ten asi v nízkých otáčkách dostává čočku. TDÍčku se spíš než ty nízký otáčky nelíbí ty krátký trasy 7km bych řekl já. Kamarád měřil u diesla passata za jak dlouho se nabije baterka z alternátoru po nastartování v zimě - až po 20-ti minutách jízdy! Taky totiž jezdí krátký trasy a po dvou letech měl baterku KO. Jinak u mě spotřeba po městě klidně i 11l, pokud cukám jedna - neutrál v zácpě. Těch 7l mám ve městě při normálním provozu. Prostě jezdím taky spíš v nižších otáčkách a občas když to jde a je nálada tak využívám celé spektrum otáček do 4000. V Německu na dálnici plnej knedlik a 200. To že se nový auto nemá takhle točit /samo že né do prvních 1500km/ já neberu, pokud se má něco podělat kvůli vyšším otáčkám tak ať se to podělá ještě v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 9. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2010 To máš tak co člověk to názor, podle mě tím že jezdíš do 2000 nijak zásadně motor "nekiluješ", ale chce to občas protáhnout do plných, samozřejmě po důkladném zahřátí. Ono když jezdíš v takhle nízkých otáčkách tak motor dost zlenivý a pak když to chceš protáhnout třeba na dálnici tak se mu moc nechce a chvíli se trápí. Po delší cestě po dálnici mám vždycky pocit že je to raketa i na rozjezdech, prostě daleko lépe jde do otáček. Už jsem to tu někde psal, jezdil jsem s minulou octávkou taky takhle dole kadle kadle pořád a pak jsem neprošel emisema. Technik mě poslal to projet stylem jedna - dvě do červenýho, hulilo to jak prase a pak emise OK. Pohledej něco o EGR ventilu, ten asi v nízkých otáčkách dostává čočku. TDÍčku se spíš než ty nízký otáčky nelíbí ty krátký trasy 7km bych řekl já. Kamarád měřil u diesla passata za jak dlouho se nabije baterka z alternátoru po nastartování v zimě - až po 20-ti minutách jízdy! Taky totiž jezdí krátký trasy a po dvou letech měl baterku KO. Jinak u mě spotřeba po městě klidně i 11l, pokud cukám jedna - neutrál v zácpě. Těch 7l mám ve městě při normálním provozu. Prostě jezdím taky spíš v nižších otáčkách a občas když to jde a je nálada tak využívám celé spektrum otáček do 4000. V Německu na dálnici plnej knedlik a 200. To že se nový auto nemá takhle točit /samo že né do prvních 1500km/ já neberu, pokud se má něco podělat kvůli vyšším otáčkám tak ať se to podělá ještě v záruce. Ahoj, dekuji za radu...Do tech 2 tis to budu točit i ja - a občas mu dám přes prdel ( všechno do 3500 - 4000 ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Když držíš stejnou rychlost tak podle mě není problém jet v nízkých otáčkách, ale když chceš zrychlit tak je určitě lepší podřadit tak, aby měl motor otáčky v nejvyšším krouťáku, tedy v našem případě u 2000 otáček a tahat nahoru ke 3000. To jsou otáčky na akceleraci bych řekl nejlepší - síla motoru vůči spotřebě paliva je nejideálnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 10. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Když držíš stejnou rychlost tak podle mě není problém jet v nízkých otáčkách, ale když chceš zrychlit tak je určitě lepší podřadit tak, aby měl motor otáčky v nejvyšším krouťáku, tedy v našem případě u 2000 otáček a tahat nahoru ke 3000. To jsou otáčky na akceleraci bych řekl nejlepší - síla motoru vůči spotřebě paliva je nejideálnější. Díky... Jinak dnes jak jsem dal hned po startu klimošku na plno,tak cesta dom mi vyskočilo na 8,4 vau... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 no 8.4L na 8km jestli jedeš rovinu do 2000tis.ot semě zdá docela dost skus kolik najedeš na plnou nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Souhlasím, že pokud jedeš rovinu stálou rychlostí třeba na 1700ot tak je to fakt dost. Pokud ale jedeš kopce, zatáčky, nebo město je to normální. Taky kolik máš najeto? Spotřeba půjde dolu až tak po 15.000 - 20.000km Tady jsem dal fotky maxíku po 1000km na dálnici celkem volného tempa, taky dost vysoká spotřeba: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diesel2006 Vloženo 11. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Souhlasím, že pokud jedeš rovinu stálou rychlostí třeba na 1700ot tak je to fakt dost. Pokud ale jedeš kopce, zatáčky, nebo město je to normální. Taky kolik máš najeto? Spotřeba půjde dolu až tak po 15.000 - 20.000km Tady jsem dal fotky maxíku po 1000km na dálnici celkem volného tempa, taky dost vysoká spotřeba: http://forum.skodaho...ost__p__1396919 Ahoj, mno jezdím 6,8km (už jsem psal tady že 7 ) takže ne 8km:smich: To sem mnel prvý krát tak vysokou spotřebu...je teplo jako blázen : motor studený+klima na plno... Ráno když jedu do práce tak jsem mnel 6,4 - ale to nejde klima,a je rozhodne mín aut ( víc tam mám 4ku ). Po práci je to napytel...zahulený mesto jako prase,cukanice 1,2,3, - vetšinou na 4ku ani nepříde... Ale nevím mno...možná stejne vám to příde jako vela. Ja mám naftáčik ani ne 2 týdne - proto se vás ptám.. Kamoš zase říka ( octavka 81kw ),že když ma klimu na plne koule,a je v meste strkanice 1,2 - 1,2,3 tak mnel na tí trase i 10,8....tak nevím co si teť mám myslet. O 2 týdne pojedu na SK do Tater,tak uvidím jaka bude spotreba na dalku - jsem zvědav... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 Ve městě a je to normál, neřeš to. Uvidíš až budeš mít víc najeto půjde spotřeba dolů. Mně znatelně klesá už teď po 4000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.