OldaTománek Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 (editace) Dobrej jsem tady trochu nováček snad jsem ve správným "oddělení" Potřeboval bych vážně poradit Mam fabia 1 classic se základní komfortní jedotkou typu A na konci to je ta co prd umí a někde jsem se dočetl že tam jde dát trochu chytřejší typ H je to komfortka před faceliftem ne ta s "E" na konci každopádně si dodělávam dveře do elektriky koupil jsem origo el.stahovačky s ovládáním jenže mam jeden problem NEFUNGUJE TO ( stahovačka zánovní origo s motorkem se vším prostě v autě jsem juknul na tu komfortku a je tam A s ní to nejde tak jsem tam zkusil připojit "H" a stejně nic takže se chci zeptat je nutné kodování?asi jo co? a kdo by mi s tim mohl helpnout? Jsem z Plzně P.S přikládam jednu fotku stahovačky je tam modrej konektor nejde mi nikam zapojit není zdířka nevíte na co je?? nemam schema nic (( Díky za info Editováno: 12. Červen 2010, autor: OldaTománek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 jsou ty stahovacky ze stejny generace jako mas komfortku? (jaky je cislo na jednotce u stahovacky?) v sekci instalacni manualy se doklikas k dilensky prirucce = schemata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 stahovačkám,resp.motorkům je jedno,jaká je komfortka,jen se musí správně zapojit.Nechápu,jak bez základních znalostí a schémat se do toho může někdo pouštět.Jak jsem to dělal já,vše jsem si nastudoval,vytiskl schémata a pak dělal.Hned napoprvé bezproblému.Dával jsem tady i foto,ale je to už nějaký rok zpět,foto tu asi není a v PC je taky nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...