kraclik Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 zdravim, pri delsim pusteni klimy na velky vykon, tece ASI kondenzát pred nohy spoluzedce. ne nejak strasne, ale tece. tece to z tunelu asi v urovni 3/4 vkladaneho orig koberce. jinak to tece take pod autem zhruba ve stejne urovni jak to asi ma byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 pod autem to je normal u kazde klimy, to je v poho... to co ti tece v interieru treba resit: skousel jsi vyndat kabinovej filtr (nad koleny spolujezdce (za kastlikem)) jestli v nem nemas zatecenou vodu z deste? muze se stat ze mas ucpany odtokovy kanalky pod oknem a tece ti to do sani ventilace, jinak jestli to nebude ono pak treba resit klimu chladi ti normalne? nabiha rychle? skus ji dat otlakovat do servisu at tam daj farbu a pak hned uvidis jestli to je z klimy anebo je to neco jineho, jinak muze to byt i chladici kapalina od topeni...nejlip bude kdyz zdelas tapacir kolem stredove konzoly ze strany spolujezdce a ridice, drzi to srouby a nacvakavaci spony...a hned uvidis odkud to tece...jiste budou videt stopy kudy to pousti...mne to kdysi teklo z radiatoru topeni jeste u tipa, propoustel to ventil regulace topeni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 16. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 děkoju za tipy. na to oddeklovani se cystam a na barvu popripade take...klima funguje velice dobre, chladi temeř hned. odtok kanalky jsou v poho a z topeni to take nebude, to by bylo sladky. nema to vubec zadnou chut, tak predpokladam , ze je to z vyparniku, možná nejaka hadicka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 3. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 (editace) tak jsem postoupil v patrani. nevim, jak se to nekomu povedlo, ale pekne to praskl. VIZ. foto to bude asi p=ekna sranda ten dil vymenit, co ? Editováno: 4. Červenec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 musí celá palubní deska ven, včetně výztuhy, vypuštění klimatizace a vody, pak demontáž topení a výměna celého spodního plastu tělesa topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 4. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 muzu se zeptat kolik by to tak zhruba stalo a jak dlouho by to trvalo? pokud se to nepodari zalepit, tak to budu muset podstoupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 4. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 (editace) nemate nekdo, prosim, schema topeni z etky? dekuji Editováno: 9. Červenec 2010, autor: kraclik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 (editace) no ja bych to prave predtim nelepil, pro zavareni by to mel byt cisty material bez primesi lepidel... kdyz tam budes mit pri tom vareni Lepidlo tak to nemusi drzet vubec, normalne bych to svaril pajkou a jeste bych nekde sehnal kus toho sameho materialu aby se to pri tom svarovani nezeslabilo, opatrne bych to zespoda svaril (opatrne predtim ohral pistoli aby se ty hrany vratily k sobe), myslim ze by to slo i na aute pri trose opatrnosti... to vypada jako kdyz nekdo prastil do toho vodiciho trnu a ono to ruplo... Editováno: 4. Červenec 2010, autor: Matrix.nine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 5. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2010 jeste jsem nezkousel jestli se tam pajkou dostanu, ale pocitam, ze tam bude malo mista. vidim to bud na lepidlo nebo komplet vymenu. kazdopadne dam vedet jak to pokrauje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 (editace) ten plast nový stojí cca 3t, mám doma z rozkuchaného topení za 800,- Ale nejhorší je ta práce, je to na celý den a tam cena bude cca 3000,- (musí se vypustit klimatizace a topeí) Editováno: 6. Červenec 2010, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraclik Vloženo 6. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Dekuju Ti za info. Verim, ze to nebude sranda udelat. Kazdopadne, kdyz to nezalepim nebo nenajdu nekoho sikovneho pobliz, zkusim se s Tebou spojit a domluvit. DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Kup si "tekutej kov" a máš to, Mi tím lepili jak diferák, tak motor i plasty a drží to jak sviň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.