Publikováno Červen 29, 201015 r Dobrý den pánové, dnes se mi stala taková nepříjemnost a to že přestala chladit klimatizace. I po nastravení nejnižší teploty jde jen vlažný vzuch. Venku je 35 stupnu a nefunkcni klimatizace je docela nepříjmená. Zkoušel jsem tlak ( do plnícího hrdla strcit sroubovák) a tlak tam je urcite dost velký. I když sáhnu na trubky od kompresoru tak jsou obe spise teple nez aby byla jedna orosená + studená a druhá teplá. V paměti závad nic klimatizace nic nebylo ale kdyz jsem to ruzne zkousel tak se tam objevilo: Nalezena 1 chyba: 00898 - ridici obvod kompresoru klimatizace 010 - preruseni / zkrat na plus S VAGem to jeste moc neumím, ale udelal jsem pár fotek jestli to pomůže. Nesetkali jste se tím někdo už? Děkuji mockrát za rady a odpovědi.
Červen 29, 201015 r Autor Jo zapoměj jsem dodat že jsem dával druhý panel climatronicu s výhřevem sedaček, ale to bylo cca pred pul rokem a klima chladila i s tímhle panelem.
Červen 29, 201015 r Tak se podívej jestli se ti roztočej sahary,zkus vyměnit zpátky ten panel klimatroniku,popřípadě regulační ventil klimatizace,kontrola kabelů mohl ti to nějakej hlodavec v motorovým prostoru rozkousat.Je toho hodně co zkontrolovat.Možná je i špatnej klimakompresor. doc chyba 00898.doc
Červen 30, 201015 r Autor Sahary se roztáčí jako báseň... Drát by mohl být spíš prošoupaný než od hlodavců prokousaný, protoze parkuji v garáži a kryt motoru je krásně čistý ( kdyby tam byly kuny, tak bude celej motor špinavej od tech parchantu...) Nejvíce podezřívám ten vadný klimakompresor... Upraveno Červen 30, 201015 r od DRYVER
Červen 30, 201015 r Autor Kde je vlastne řídící jednotka?? Je primo v kompresoru, nebo v panelu climatronicu??? Právě že se to chová jako by vše bylo v naprostém pořádku ( sahary se roztáčí, při snižování teploty se zvyšují otáčky ventilátoru...) ale jediný háček a to podstatný je že kompresor nic nevyrábí a obe trubky od kompresoru jsou stejne vlažné. Můj názor je že kompresor se odpourečel do věčných lovišť, ale ruku do ohně za to nedám, proto bych rád názor Vás ostatních. Dekuji A ještě prosím o info, jaký výrobce kompresoru se dával do prvovýroby. Mám nabídky na valeo i DELPHI. Z mého bohužel upadl výrobní nalepený štítek... Upraveno Červen 30, 201015 r od DRYVER
Červenec 1, 201015 r Nechtělo by to jen dopnit médium??? Tu chybu co máš to háže jen když je ho tam málo nebo moc...
Červenec 1, 201015 r Autor Tlak tam je správný. Rok to chladilo uplně krásně a pak zniceho nic konec. Tlak jsem zkousel a byl tam. Jeste jsem zajem za známým co plmí klimy, aby mi ten tlak zmeril presne a rikal ze tlaku tam je dost, takze tedy bach problém asi nehledal...
Červenec 1, 201015 r Podle toho co ukazuje VAG ten kompresor běží. Zkus měnit otáčky motoru, jestli se něco v těch hodnotách nezačne chovat špatně...ztráta tlaku při vyšších otáčkách atd... Upraveno Červenec 1, 201015 r od ferda25
Červenec 3, 201015 r Autor Tak jsem byl dnes za známým na diagnostiku a ten mi potvrdil ze je kompresor v haji. Nebo lepe receno ten ventil v kompresoru. Samotny ventil asi nesezenu, tak potrebuji kompresor. Prej tam mam kompresor od vyrobce ZEXEL - jde dat misto neho treba deplhi, nebo neco jineho a nebo tam musi prijit to co tam bylo?? Dekuji za odpedi.
Červenec 12, 201015 r Dobrý den pánové, dnes se mi stala taková nepříjemnost a to že přestala chladit klimatizace. I po nastravení nejnižší teploty jde jen vlažný vzuch. Venku je 35 stupnu a nefunkcni klimatizace je docela nepříjmená. Zkoušel jsem tlak ( do plnícího hrdla strcit sroubovák) a tlak tam je urcite dost velký. I když sáhnu na trubky od kompresoru tak jsou obe spise teple nez aby byla jedna orosená + studená a druhá teplá. V paměti závad nic klimatizace nic nebylo ale kdyz jsem to ruzne zkousel tak se tam objevilo: Nalezena 1 chyba: 00898 - ridici obvod kompresoru klimatizace 010 - preruseni / zkrat na plus S VAGem to jeste moc neumím, ale udelal jsem pár fotek jestli to pomůže. Nesetkali jste se tím někdo už? Děkuji mockrát za rady a odpovědi.
Červenec 12, 201015 r odpojit konektor kompresoru sehnat stejnej konektor se dvěma delšima dratama připojit na kompresor nastartovat mator pustit klimu volne draty přiložit na baterku pokud se klima rozjede je vadna jednotka pokud ne je v haji kompresor
Červenec 12, 201015 r Autor Tak jsem dnes menil kompresor a kdyz jsem ho vytahl ven tak jsem zjistil ze se řemenice ustřihla z takových malých bodů... Asi se kompresor zadřel ( protoze snim nejde otocit) a radsi se ta remenice ustrihla nez aby se kousl řemen příslušenství... Jestli si zitra vzpomenu tak to snad vyfotim a dam sem fotku...
Květen 27, 201411 r Zdravim chlapy mam dotaz klima mi take nechladi a samozrejme nevim cim to je :-) . Nekde jsem tu cetl ,ze do toho konektoru na kompresoru ma jit stalich 12 voltu je to pravda? Me totiz po pripojeni zkousecky na konektor zkousecka blika v nejakych impulsech tudiz si myslim ,ze tam nejde stalich 12 voltu nebo se pletu? A cim by to kdyztak mohlo byt? Kompresor se normalne toci a zda se volne. Zatim diky za odpovedi
Červen 9, 201411 r Mě klima taky nechladí, loni v červenci jsem doplňoval chladivo. Soused mi zjistil, že uniká chladivo umělohmotnou zátkou v kondenzátoru napravo od chladiče. Zátka nejde přetěsnit, takže mě čeká výměna celého chladiče
Červenec 12Čvc 12 Vozidlo hlasilo tuto zavadu a byl uhnily drat v propojeni vlevo vpredu. Třetí pin ve ctyrpinovem konektoru, ktery ovlada regulacni ventil klimakompresoru. Je pripojen primo do jednotky climatroniku. Spoiler Upraveno Červenec 12Čvc 12 od Wfuck
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.