JaraRS Vloženo 4. Červenec 2010 Vloženo 4. Červenec 2010 Zdravím, jde o Oct 1.8T RS. Po asi kilometrové jízdě mě najednou v autě cuklo a auto jede tak na poloviční výkon. Jel jsem původně na benzinku tankovat. Tam jsem ještě nějak dojel (cca další 1 km) a z tama jsem se na 2...3... nějak doplížil zpět domů. Doma jsem vysledoval, že to má zvuk jako když motor jde na 3 válce. Nepravidelný chod, třepání motoru a je cítit nespálený benzín. Svíčky jsem měl už venku,ale vypadají asi všechny stejně. Jen jedna fajfka se mi zdála nějaká starší. nemáte s tím někdo zkušenost? Jestli třeba u motorů 1.8T není něco takového typické? Díky moc Citovat
ZbynekV Vloženo 4. Červenec 2010 Vloženo 4. Červenec 2010 Podobně (třepání motoru, nepravidelný chod, ztráta výkonu) se auto chovalo, když mně odešla zapalovací cívka na 1.8T/110kw. Ještě k tomu během jízdy blikala žlutá kontrolka systému kontroly výfukových plynů a diagnostika napsala chybu něco jako "detekován nedostatečný/vícenásobný zápal na válci č.4". Po přehození cívek se chyba objevila na jiném válci, takže to bylo jasné. Citovat
JaraRS Vloženo 4. Červenec 2010 Autor Vloženo 4. Červenec 2010 (editace) Díky za tip. Zkusím a uvidím. Editováno: 4. Červenec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
JaraRS Vloženo 6. Červenec 2010 Autor Vloženo 6. Červenec 2010 Vyřešeno!! Zapalovací modul na 2. válci byl špatný. Za 500 jsem sehnal druhý a vše je OK. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.