JaraRS Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Zdravím, jde o Oct 1.8T RS. Po asi kilometrové jízdě mě najednou v autě cuklo a auto jede tak na poloviční výkon. Jel jsem původně na benzinku tankovat. Tam jsem ještě nějak dojel (cca další 1 km) a z tama jsem se na 2...3... nějak doplížil zpět domů. Doma jsem vysledoval, že to má zvuk jako když motor jde na 3 válce. Nepravidelný chod, třepání motoru a je cítit nespálený benzín. Svíčky jsem měl už venku,ale vypadají asi všechny stejně. Jen jedna fajfka se mi zdála nějaká starší. nemáte s tím někdo zkušenost? Jestli třeba u motorů 1.8T není něco takového typické? Díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZbynekV Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Podobně (třepání motoru, nepravidelný chod, ztráta výkonu) se auto chovalo, když mně odešla zapalovací cívka na 1.8T/110kw. Ještě k tomu během jízdy blikala žlutá kontrolka systému kontroly výfukových plynů a diagnostika napsala chybu něco jako "detekován nedostatečný/vícenásobný zápal na válci č.4". Po přehození cívek se chyba objevila na jiném válci, takže to bylo jasné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaraRS Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 (edited) Díky za tip. Zkusím a uvidím. Edited July 4, 2010 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaraRS Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 Vyřešeno!! Zapalovací modul na 2. válci byl špatný. Za 500 jsem sehnal druhý a vše je OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.