Přejít na obsah

1,4 Tdi - při 50 - 60km/h na 5 ku na rovince rezonance drnčení. Nevíte o co jde?


Doporučené příspěvky

Uvažuju - tenhle díl, pokud je vadný by měl vyvádět neplechu hlavně v režimu kdy se mačká plyna pouští plyn - tedy cukání: plyn, pustím plyn, plyn, pustím plyn. (Uplně my nesedí, že by něco na reakčrní vzpěře reozonovalo v režimu, kdy motor nebrzdí ani netáhne - tedy v režimu kdy se motor vrtí stejně jako kola a tudíž vlastně se ve svém uložení nehýbe, tak jak jsem tu mnohokrát popisoval - ovšem, zase je tu otázka, jakto že je to horší v zatáčce - tam už ta reakční vzpěra mít vliv může - motor je vyosen vlivem odstředivých sil? Ten zvuk co ale já a ostatní řešíme je ale chrastění, jakoby ten zvuk vycházel z něčeho co se točí, mooooožná to ale může být něco co jen reozunuje a klepe se (ta vzpěra?) na druhou stranu někdy v březnu jsem měl vzpěru vyndanou - koukal jsem na ní a i mechanik mi říkal, že je ok, guma neměla žádné trhlinky - na část na motoru do které se vzpěra umistuje jsme se nedívali, ale to jak říkáš je jen šroub. Gumové lůžko vypadalo ok. Auto má najeto 88tisíc km a rezonuje to řekl bych od počátku stejně co jsem to koupil - což bylo 43tisíc od té doby nepozoruji zásadní zhoršení zvuku, proto nějak tu vzpěru vylučuju, ale při příštím servise se na ní kouknu! Raději:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jasne ale když ten motor neni v tahu tak pravě je podle mě uplně volný a muže si lítat tam a zpatky... když akceleruješ nebo brzdíš motorem tak je ta vzpěra naplá nebo zatlačená.. když jedeš do zatačky tak bych řekl že ty silentbloky tomu motoru dovolí mírně se natočit.. a proto se natoči i ta reakční vzpěra.. ale když ale říkáš že to je spíš chrastění tak to nevim.. musel bych to slyšet.. ale kdyby ses nudil tak ja bych zkusil třeba vyhodit tu vzpěru a vystřihnout třena nějakou tenkou gumu nebo papir a dat to mezi ni a kastli, třeba mi pod hlavu šroubu, pořadně vše dorvat a pak pozorovat změny.. pokud se nic nezmění tak to asi tim nebude.. nebo to kdyžtak zkus nahrát ten zvuk třeba to trochu slyšet pujde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

tak se mi asi podařilo jednou pro vždy vyřešit to moje drnčení... díval jsem se znova na tu vzpěru a všiml jsem si že je opřená bokem o ten držák to je přišroubovany k převodovce-kov o kov... vyřezal jsem gumove kola s dírou uprostřed tak at jsou větší než náboj vzpěry, nacpal je z obou stran, šroub jsou pro jistotu omotal lehce izolačkou, vše dorval a od te doby jsem to neslyšel ani jednou... mužu jet jak chci a nic... nevim jestli to tam je originalně lepené ta guma v te vzpěře nebo jak.. ale když je to tam navolno tak se ta vzpěra vytočí a dře o držák na převodovce a z toho asi vznikaji ty pazvuky...při tom se zdá OK... vule nema..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

tak ty jsi kaskadér tyo :D tenhle motor musíš prostě trochu točit,to neni 1.9 rotačka :D to je PD a eště k tomu 3válec,tak se nezlob,ale to auto musí držet furt okolo 2000ot,jinak ti pujde do kopru dvouhmota a nebo třeba automatickej šponovák klínového řemene....mamka ho má taky a když jedu padesát na čtyřku tak už to má trochu tendenci mít ten zvuk jako když to podtáčíš....navít motor je podtáčet trpí víc než když ho držíš ve vysokejch ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...